CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Meet The Spartans. Grappig,maar ik had er meer van verwacht. 7/10. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Semi-Pro voor het laatst gezien, een basketbal film over een man genaamd Jackie Moon(Will Ferrell) die de Flint Michigan Tropics koopt. Ze spelen in de ABA, en er gaan 4 teams fuseren met de NBA, maar de Tropics moeten dan wel vierde worden, maar later in het verhaal Moeten ze ook nog 2000 fans hebben, en dat wordt moeilijk, maar zullen ze winnen?[/font] en op het einde zowat Wordt bekend dat de Tropics of ze nou 4e worden of niet toch niet naar de ABA gaan. De Tropics winnen wel de laatste wedstrijd van de Spurs, terwijl de sterspeler Coffee Black van de Tropics naar de Spurs ging, maar op een moment werd de eigenaar/power forward(Jackie Moon) keihard onderuit gehaald, en was even K.O. Toen was Coffee Black het zat , en kwam terug bij de Tropics en zette zijn NBA-Contract op het spel. Toen kreeg Jackie van zijn moeder in de hemel de Alley-Oop te zien, en toen deden ze dat, en toen hij weer wakker werd gingen ze dat doen. Toen was het 115-117. Jackie Moon mocht 2 vrije worpen nemen en toen maakte hij er 1, hij gooide de andere, MIS! Maar toen kwam Ed Monix en die maakte hem! Het werd 118-117 en de Tropics wonnen de Mega Bowl. Jackie Moon werd de reclamemaker bij de NBA, Coffee Black kwam terug bij de Spurs, en Ed Monix ging trouwen.[/font] 8/10 Ook al is het eigenlijk best droog en flauw, maar dat is mijn smaak eigenlijk. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Semi-Pro voor het laatst gezien, een basketbal film over een man genaamd Jackie Moon(Will Ferrell) die de Flint Michigan Tropics koopt. Ze spelen in de ABA, en er gaan 4 teams fuseren met de NBA, maar de Tropics moeten dan wel vierde worden, maar later in het verhaal Moeten ze ook nog 2000 fans hebben, en dat wordt moeilijk, maar zullen ze winnen?[/font] en op het einde zowat Wordt bekend dat de Tropics of ze nou 4e worden of niet toch niet naar de ABA gaan. De Tropics winnen wel de laatste wedstrijd van de Spurs, terwijl de sterspeler Coffee Black van de Tropics naar de Spurs ging, maar op een moment werd de eigenaar/power forward(Jackie Moon) keihard onderuit gehaald, en was even K.O. Toen was Coffee Black het zat , en kwam terug bij de Tropics en zette zijn NBA-Contract op het spel. Toen kreeg Jackie van zijn moeder in de hemel de Alley-Oop te zien, en toen deden ze dat, en toen hij weer wakker werd gingen ze dat doen. Toen was het 115-117. Jackie Moon mocht 2 vrije worpen nemen en toen maakte hij er 1, hij gooide de andere, MIS! Maar toen kwam Ed Monix en die maakte hem! Het werd 118-117 en de Tropics wonnen de Mega Bowl. Jackie Moon werd de reclamemaker bij de NBA, Coffee Black kwam terug bij de Spurs, en Ed Monix ging trouwen.[/font]8/10 Ook al is het eigenlijk best droog en flauw, maar dat is mijn smaak eigenlijk. Die heb ik gezien, en die is gewoon mega saai. Maargoed, smaken verschillen he Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 gommorra ; vond er geen ruk aan. Gisteren ook gezien. Qua verhaal en casting niet bijster interessant, maar de film moet het ook vooral hebben van z'n rauwe karakter en de manier waarop het de meedogenloze werkwijze van de Napolitaanse maffia in beeld brengt. Het maakt de werkelijkheid niet mooier dan hij is, en dat onderscheid de film van klassiekers als The Godfather en Goodfellas. Interessante film binnen het maffia-genre in ieder geval. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 gommorra ; vond er geen ruk aan. Gisteren ook gezien. Qua verhaal en casting niet bijster interessant, maar de film moet het ook vooral hebben van z'n rauwe karakter en de manier waarop het de meedogenloze werkwijze van de Napolitaanse maffia in beeld brengt. Het maakt de werkelijkheid niet mooier dan hij is, en dat onderscheid de film van klassiekers als The Godfather en Goodfellas. Interessante film binnen het maffia-genre in ieder geval. ik vond het gewoon te rommelig in elkaar steken. Als ik bijvoorbeeld dat rauwe zoek waar jij het over had, kijk ik liever een documentaire. Ik vond deze film een beetje een mislukte mengeling van een Film en een documentaire. Beetje een film met een identiteitscrisis zeg maar Reageren
theCreditcard Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Public Enemies, in HD gedownload, erg mooi. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 deuce biggalow european giggalo 7/10 wel redelijk. Reageren
Wesley Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb de miniserie Band Of Brothers voor het laatst bekeken, ik heb alle delen achter elkaar gekeken(uiteraard met pauzes er tussen). En ik moet wederom zeggen het blijft een geweldige miniserie. Band of Brothers is gewoon 100% te vergelijken met the real thing. Zo zie je ook nog de echte personen zoals Richard Winters, Bill Guarnere, Carwood Lipton en Donald Malarkey.. En nog een aantal personen die de oorlog echt hebben meegemaakt. Ik vind deze verfilming van de verhalen van deze personen zo zeer bijzonder omdat het ons ook aangaat, zonder de heren van 101st airborne divisie was het nooit gelukt om Normandië te veroveren, wellicht moest Operation Overlord dan wel anders uitgevoerd worden. Ik zeg in iedergeval, petje af voor deze heren! 10+/10! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Mm, heb er een hoop gekeken de laatste tijd.. Titanic; Mooie film, was de tweede keer dat ik hem zag. Echt een mooie film! 9/10 The Last Legion; Prachtige film, echt een aanrader! 9/10 Saw 1, 2, 3, 4 én 5; Eerlijk gezegd vind ik er niet zoveel aan, de films zijn in mijn ogen nogal uitgemolken. Vooral als je je bedenkt dat Jigsaw al dood is in de 3de film..6/10 Twilight; 1 van de mooiste films die ik ooit heb gezien, prachtig verhaal en de romantiek mag er wel zijn. 10/10 Death Race; Lekkere actiefilm, heb me nooit verveelt tijdens het kijken. 9/10 Ice Age 1 en 2; Prachtige films! 10/10 Transformers; Ook een mooie film! 8/10 Outlander; Ook een mooie film, het einde was nogal verrassend. Doch vind ik 'm een wel wat minder dan andere films.. 7/10 Harry Potter 6; Ik had er meer van verwacht, maar toch een mooie film. De films van Harry Potter moet je sowieso allemaal gekeken hebben. The Boy in The Striped Pyjamas; Ik vond 'm nogal saai en tegenvallen, het is een gruwelijk einde, maar ik vind 'm echt saai. 6/10 Final Destination; Spannende film, maar het valt echt tegen naarmate het einde nadert. Dan meneer 1 dood, dan meneer 2. Het verhaal wordt ook ongelofelijk uitgemolken, ik heb Final Destination 2 5 minuten gekeken, dan al had ik door dat dit gewoon een uitgemolken versie was van de eerste film.. 7/10 Beter alles in 1 post dan al die kleine postjes anders.. Owja, de meeste films hebben een goed cijfer, ik kijk meestal alleen goede films.. Bewerkt: 4 augustus 2009 door MegaPilot Reageren
haai Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Twilight;1 van de mooiste films die ik ooit heb gezien, prachtig verhaal en de romantiek mag er wel zijn. 10/10 Hebben we het over dezelfde film? Anyway, onlangs Fight Club nog eens gezien, blijft goed. 8.5/10 Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Gisteren The Unborn gezien, een van de betere horror films. Was ook wel leuk , veel schrik momenten en goed verhaal. Alleen vond dat joden gedoe wel onduidelijke en best dom. Ik haat films waarin zo'n priester komt en met zijn zogenaamde teksten die demonen verdrijft. Verder wel oke en een leuke cliffhanger aan het einde. Een dikke 8/10 , hoger als ze een originelere manier hadden om die demoon te verdrijven.... EDIT : Oh jah fucking lekkere chick was die actrice zeg Bewerkt: 4 augustus 2009 door d0m1n4t0r Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Harry Potter en de orde van de feniks. Mooie film, maar er waren wel wat dingen uit het boek weggelaten die ik best terug had willen zien. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Twilight en The Hangover The Hangover was echt hilarisch! Één van de grappigste films die ik ooit heb gezien. Doug en zijn drie beste vrienden vertrekken twee dagen voor zijn bruiloft naar Las Vegas voor een vrijgezellenfeest dat ze nooit zullen vergeten. Maar wanneer de drie vrienden wakker worden zijn ze wél alles vergeten. Ze vinden een tijger in de badkamer en een zes maanden oude baby in de kast van hun hotelkamer. De enige die ze niet kunnen vinden is Doug. Ze moeten erachter zien te komen wat voor rare capriolen ze de vorige nacht hebben uitgehaald om Doug zo snel mogelijk terug naar L.A. te krijgen zodat hij kan trouwen. Twilight zit ook nog vers in m'n geheugen en vind het een hele bijzondere film. Echt de moeite waard om te zien. Bewerkt: 4 augustus 2009 door frankyyguy Reageren
Michael_Jackson Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Final Destination 7/10 best wel mooi hoor. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 the warriors vermakelijke film Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.