FerryN Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Laatste was American Pie 2 volgens mij, ik ga straks misschien 3 kijken, heb wel zin om een film te gaan kijken. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 the good, the bad and the ugly. Wel geinige film 7/10 Reageren
Berrus Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 JCVD (Jean Claude Van Damme) Zeer matig 5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Harry potter and the Halfblood Prince. Matige 7/10 Er zaten niet veel effecten in, en veel muziek ook niet. Het verhaal was mooi! En werd goed uitgelegd. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 The Simpsons movie! 10/10, hij is echt geniaal Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Spider-Man, jammer dat ie die rooie Mary Jane niet als z'n lief neemt, kom op zeg..In de tweede film komen ze denkuk wel samen. Prachtige film btw..10/10 Reageren
frankyyguy Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik heb wel een aantal films gezien, maar welke nog het meest in m'n geheigen was is The Hangover. Het toppunt van droge humor, de hele zaal moest lachen in de bioscoop. 10/10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Allstars Slechte film die nergens op slaat. 5/10 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 over the hedge. wel leuk Reageren
lexus123 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Eergisteren, Harry Potter and the Half-Blood Prince. Goede film, maar slechter dan het vorige deel. Ik kijk uit naar het volgende deel. Dat in 2en word gesplit want je zit niet graag 4 uur in een bios Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Jurassic Park 3, ik vind het wel een leuke film maar hij is niet zo spannend en leuk als de vorige 2 ik geef de film een 7.5/10 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 daethe race,leuke film Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Documentaire over The Ice man. erg interessant... Interessant met een gestoord tintje Valt niet echt een cijfer voor te geven imo. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Bios. G-force Een hele leuk film en een aanrader, t is een soort familie film maar ook voor ieder ander t is echt lachen. Kakkerlakken en vliegen die dansen en rare dingen doen, de geluidjes alleen al zijn geinig. ;D Gave actie en achtervolging, en goeie leerlessen. G.I Joe Vol met actie coole gevechten en achtervolgingen, en gave plaatsen en voertuigen. Het stuk met de eiffeltoren is net zo dramatische als wat er met de twin towers gebeurde. Verassende stukjes en plotwendingen, en er komt zeker een deel 2. Ghost of girlfriends past. Een goeie film die zeker de moeite waard is om te zien. Het is net als die kerstfilms scrooge, maar dit gaat over liefde en meer waardoor het natuurlijk anders is. De vrouw die voor de 3e geest moet gaan als een soort van ‘’de dood’’ is best mooi maar ook erg goed. Het is een andere levensles dan scrooge kreeg en of het bij liefde werkt is nogal raar, maar aan de andere kant het kan werken en is leerzaam. Mooie en grappige momenten met de dode oom. (michael douglas) ;D The proposal Het is een redelijk film maar best goed en aparte humor. De kantoor scenes lijkt net op die film van '''de devil wears prada'' is kill maar vol met humor. Super leuke stukjes bij de familie, zoals wat de oma allemaal doet, en t dansje met het liedje ''it takes two'' sandra bullock is er dan een poosje uit geweest maar ze is het niet verleerd, ze is nog zeer goed. De badkaner scene is ook zeek goed erg grappige, en sandra heeft best een mooie lichaam heel mooi. Tv It's a boy girl thing Rv Eight days a week firestarter Bobby - een dramatische film van de president (echt gebeurd) Norbit Snow white:a tale of terror chicken little three amigos Who's youre daddy tara road beautiful girls en veel meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.