Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Laatst gezien in de cinema:

Brüno

Grappige film, maar Borat vond ik toch beter

7/10

Laatst gezien op tv:

Under The Tuscane Sun

Een romantische film met soms wat humor

6/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Fargo

COOLE film. Actie met toch wel humor erin. Hele mooie shots van het verlaten landschap en goed geacteerd.

een 9/10 voor Fargo.

Geplaatst:

Zojuist 'The Collateral' afgekeken, heerlijke film. Met Tom Cruise en Jamie Foxx, verhaal is goed en de regie ook echt super. Aanrader!

Geplaatst:

ficht club,heb hem niet helemaal afgekeken want om kwart voor 2 werd ik moe maar ik denk dattie toen wel zo beetje afgelopen was en ik vond het wel een leuke film,apart maar leuk.

Geplaatst:

De laatste 2 films die ik op TV bekeken heb waren Forrest Gump en Die Hard: With a Vengeance.

Forrest Gump vond ik een goeie film, grappig hoe alles verteld werd en ook een leuk verhaal, hoe droog kun je zijn om na een legerfunctie een garnalenboot te openen (wat een overgang). Een 8/10 heeft ie wel verdiend en ik zie 'm graag nog eens :)

Die Hard: With a Vengeance was weer een top actiefilm, helaas heb ik 'm al eens eerder gezien, maar dat mag de actie niet drukken. Die Hard is gewoon stoer en daarom krijgt ook Die hard een dikke 8/10 van mij.

Geplaatst:
ficht club,heb hem niet helemaal afgekeken want om kwart voor 2 werd ik moe maar ik denk dattie toen wel zo beetje afgelopen was en ik vond het wel een leuke film,apart maar leuk.

Dan heb je weinig gemist ja.

Heb hem ook gekeken, en ik vond het wel een goede film. Aan de ene kant was het allemaal wel erg bizar, en sommige dingen waren ook niet helemaal logisch. Niet alles klopte helemaal, maar toch wel ingrijpend. Het plot zal ik maar niet vertellen, je moet em gewoon zien. Echt een aanrader. :)

Geplaatst:

Zonde , het eind maakt de film zo goed :)

Geplaatst:

ik had de tv uitgzet net nadat tyler zei dat hij een en de zelfe persoon was.bedoel je dat?

OT:zat scary movie 4 te kijken,leuke film met flauwe humor maar dat maakt het wel leuk :D

Geplaatst:

Gisteren in de cinema Inglorious Basterds gaan kijken van Quentin Tarantino. Echt een geweldige film was het, met een schitterend verhaal en goede acteurs.

Zeker gaan kijken!

Geplaatst:

ik had de tv uitgzet net nadat tyler zei dat hij een en de zelfe persoon was.bedoel je dat?

OT:zat scary movie 4 te kijken,leuke film met flauwe humor maar dat maakt het wel leuk :D

Grotendeels wel ja. Ik zag zelf de film pas vanaf ongeveer het midden tot het einde, moet hem ooit nog eens helemaal kijken.

Gisteren in de cinema Inglorious Basterds gaan kijken van Quentin Tarantino. Echt een geweldige film was het, met een schitterend verhaal en goede acteurs.

Zeker gaan kijken!

damn, wist niet dat hij al uit was. Snel eens opzoeken dan.

Geplaatst:

Ik heb gisterenavond Die Hard: With a Vengeance gezien,

ik moet zeggen dat ik hem beter vond dan ik op voorhand dacht 8/10 :tu: .

Geplaatst:

TV

Ieder film hier waar ik nu uitleg aan geef, is een film/mini serie die duren 3 uur lang of iets langer 1 zelfs 4 uur.

Jack Hunter and the Lost Treasure of Ugarit, een adventure film.

Die denk ik omdat het een lange film is in 3 stukken, ieder langer dan 2 uur een mini serie is.

De kleding en de film lijkt nogal veel op indiana jones, en dezelfde soort zoektochten en valstrikken.

Ieder stuk is al heel erg goed maar bij elkaar zeker een zeer goeie film, spanning, liefde, actie etc..

10.5

Gaat over een wereldramp de terugdraai van de platen die de landen weer herenigd, toevallig laat het alleen amerika zien.

Super spannend, heel dramatische, super hoe de natuur op z'n loop gaat. Steden worden verwoest, stukken land scheuren open en worden zee.

De mens met z'n domme ideen om er iets tegen te doen, waarop ze wel enkele dingen kunnen verkomen maar het nog erger wordt.

The curse of king tut's tomb

Een film over een egytische koning die ook echt bestaan heeft.

Ook een soort van indiana jones, grote zoektocht vele gevechten en mythes, tegelijk ook leerzaam.

Pandemic.

Met een actrice die heel mooi is en gespeeld heeft in saved the bell serie, tifanny amber thiessen.

Een film over een virus heel erg spannend en ook leerzaam.

Comet impact.

Heel erg spannend, dramatische en leerzaam voor de toekomst, op zich heeft het ook iets heel triest tegen het einde.

The traingle.

Het gaat over de bermuda driehoek, en dan het eigelijk door het leger is gemaakt en nu willen rechtzetten. Waardoor er alleen nog meer rampzalige gevolgen komen.

Heel spannend en ook triest, vol met de gebruikelijke theorien over het SF of supernatuurlijke.

King solomon's mines.

Het gebruikelijke mythe verhaal, speelt zich af in afrika en heeft ook wel wat weg van indiana jones.

Best spannend, romantisch en heldhaftig.

Verder

danny deckhair

bottoms up

the black dahlia - (echt gebeurd nogal gruwelijk)

the outsiders

let's go to prison

within these walls

first daughter

house of d

Geplaatst:

United 93! Een film over een vliegtuig van 9/11 ramp...

Ik vind een 9/10 het de film wel waard! Alleen hadden ze op het laatst wel even kunnen laten dat het ongeluk gebeurde...

Maar als je van vliegtuigen en actie houdt is dit echt een aanrader!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...