Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Zaterdagavond heb ik Oorlogswinter gekeken. Echt een teleurstelling wat mij betreft. De gefilmde beelden zijn op zich wel mooi, maar het verhaal is echt héél simpel en wordt erg scene-achtig gefilmd. Steeds korte stukjes aan elkaar wat in het begin bijzonder storend is. Ook de acteerprestatie van de hoofdrolspeler is mijn inziens geen Gouden Kalf waard (al wordt het op het einde wel iets beter). Al met al geen topper imo en een klein 6-je voor met name de eindscenes....helaas :7

Geplaatst:

The Brothers Solomon

Ik vond het een flauwe film maar op sommige momenten kon hij wel leuk zijn.

6/10

Geplaatst: (bewerkt)

The Condemned.

Zeer vette film, ( even lekker veel actie ) ^_^

Even een kleine samenvatting:

Er worden een aantal gevangene ( die de doodstraf moeten krijgen ) op een onbewoond eiland gedropt.

Het is de bedoeling om te overleven, en de andere gevangene te doden, ( op wat voor manier dan ook )

Iedereen heeft een bommetje aan hun enkel, en als je aan het draad trekt wat daar aan vast zit, ontploft de bom naar 10 sec.

Alles word gefilmd, en word LIVE op internet uitgezonden.

Daar gaat het ongeveer een beetje over.. maar het is ( volgens mij ) wel de moeite om te kijken.

8.5/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door FrankDangerz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...