Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:
Resident Evil : 7/10 niet beter als de game maar een redelijke verfilming

ook resident evil,het gaat maar geen topper 6/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Home of the Brave

Dit is echt een mooie film, het laat perfect alle risico's zien van het werk bij het leger. Het gaat voornamelijk over 4 militairen waarvan 3 zowel een fysieke als een mentale handicapt hebben gekregen toen ze hun werk deden in Irak. Meer info kun je hier vinden.

Cijfer: 9/10

Geplaatst:

Drag me to hell.

Erg goede film, goed gefilmt. Leuke tactiek gebruikt voor spanning's opbouw. Elke keer als er wat engs was schrok ik toch wel.

Hier een trailer:

Geplaatst:

Een film met Jody Foster, ze speelt de rol van een vrouw wiens man is doodgeslagen. Getroffen door de trauma gaat ze mensen neerschieten... Slechte mensen.

Weet iemand hoe die film heet?

Geplaatst:

Alweer een poosje niet geweest.

Bios

De storm (nl)

Hoewel ik weinig weet van nl geschiedenis (te veel over amerika meer). Is het goed dat er nu wat nl geschiedenis in de bios komt, want op school zover ik weet is er nooit veel over verteld. Zelf weet ik alleen iets over een damdoorbraak en wat over de deltawerken.

Het is een dramatische, spannende en trieste film, en echt een die je moet zien zeker om meer te weten over ons land. (en onze hoe moet je het eigenlijk overbrengen, achterlose karakter/mentaliteit die waar je ook bent op vakantie altijd blijft zien.)

Gelijk is het ook een soort tribute/eer voor degene die gestorven zijn toen het gebeurde, en het ligt voor ieder anders maar ik kon me echt meeleven met ze en voelen hoe het is ook al is het voor me tijd. (en zie je het vaak in het buitenland.)

The rebound

Een redelijk leuke film, het is grappig en serieuze maar luchtig.

Je leert echt dingen zoals opgroeien, reizen en ondekken. en natuurlijk de eeuwige dingen over liefde en herstel.

Up

Echt een aanrader om te zien.

Het begin is wel een beetje triest, en verder in de film ook. Maar het is een hele mooie film en erg leuk.

Het is erg lachen heel komisch en zulke leuke stukjes zitten erin, en je leert er ook van. echt een top film.

Sinterklaas en de verdwenen pakejesboot

Net als z'n voorganger weinig aan behalve voor kinderen. Er kloppen veel dingen niet en zulk dom gedrag, er zijn betere sint films dan deze.

En vind het echt niks met sommige bekende bn-ers erin.

Maar de muziek is geweldig zeer mooi, en op zich een leuk verhaal. Waar me lijkt deel 3 te pas zal komen.

Heksje lilly

Simpele film maar ontzettend leuk om te zien, erg grappig en op zich een beetje spannend.

Fame

Geweldige muziek je wilt erop dansen of swingen, leuk verhaal.

Het gaat wel wat snel door naar de volgende jaren, maar verder super kids talenten die echt zulke goeie muziek/dansen etc.. doen.

Disctrict 9

Ik moet zeggen het is echt een heel andere alien film, dan die andere die normaal gemaakt worden.

Het heeft wel een beetje weg van terminator en die andere aparte alien film cloverfield samen. Er zitten geen bekende beroemdheden in, en dat maakt de film ook een andere sfeer heeft wat echter.

Het is zeker een goeie film, beetje spanning, beetje humor, en beetje romantiek als je dat zo kan noemen.

Maar het blijft min of meer op de zelfde manier door de film heen, en als je het einde zo ziet komt er wel een deel 2. ''Vast genoemd discrict 10''

The ugly truth

Echt een aanrader om te zien.

Het is op zich een film die hetzelfde thema heeft als zovele, echt zo'n man/vrow strijd wie beter is.

Het is een super komische film waar je veel om moet lachen. ik hoorde bijna iedereen op bepaalde momenten lachen.

Surrogates

Best een goeie film die robot's zien er goed uit zo jong en rimpelloos, bruce wiillis vond het best griezellig om zich zo terug te zien.

Zeer goeie actie en goed verhaal om over na te denken, t heeft eigenlijk geen goed einde maar eigenlijk toch wel.

Jennifer's body

Op zich had ik het ietsje anders verwacht maar het is echt een goeie film.

Een mysterieuze sfeer zit er door de hele film wel in, lekker veel spanning ook al weet je een beetje wat komen gaat.

De 2 meiden zijn echte lesbo's maar weten het niet eens, op zich is mvr fox best goed maar t is een beetje gespeeld.

De muziek hoort echt niet bij deze film, en als demon had fox t beter kunnen doen t is nogal soft gedaan, t einde is cool gedaan.

Geplaatst:

Eden lake, Fcking harde Film, mensen word afgeslacht, wraak,

Het gaat over een vrouw die samen met haar verloofde vriend naar een meertje gaat kamperen.

Er zijn luidruchtige jongens die vervelend doen,

en dan komt haar vriendje in opstand, die word later gemarteld door de jongens, dan vlucht zijn vriendin en die komt dan steeds weer bij de jongens terecht en vlucht de hele tijd maar kan de jongens bijna niet ontlopen :clown:

Geplaatst:

Escape from L.A.

Super slechte film. Hij was laatst op rtl7, en ik moet zeggen dat het vol clichés en neppe effecten zit. het verhaal is ook gewoon te slecht.

Geplaatst:

Darren shan.

Begin aftiteling is knudde kan veel beter.

Omg wat hebben ze met die verfilming van het boek gedaan zeg!

Je moet het totaal niet vergelijken met het boek, het is helemaal anders, personages zijn anders dan je dacht van het boek. De freaks kloppen niet en zijn anders.

De film gaat te snel echt niet goed te volgen, grote stukken eruit gelaten en nieuwe dingen erin.

En damn! 2 belangrijke mensen die ie tegenkomt zitten er niet eens in, dat maakt de 1e trilogie juist zo goed.

Ik heb alleen nog de 1e trilogie gelezen dus dacht dat kan nog wel, 3 boeken in 1 film. Hoe verder de film gaat dacht ik wtf! ze hebben alle 12 boeken in 1 film gepropt? hoe kan dat nou daarvoor is de film te kort. Maar als het goed is zijn het 6 boeken in 1 film gepropt, want er kwamen dingen in voor die ik nog niet gelezen had in de 1e 3 delen van het boek.

Maak dan gewoon 2 delen ervan want dit was te weinig tijd.

Ook al heb je de boeken niet gelezen zou ik zeggen:

Op zich een matige maar prima film geinig en beetje spannend, voor de rest nauwelijks te volgen en gaat te snel. En ik raad je eerder aan het bij de boeken te houden die zijn beter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...