Reinier93 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Avatar, krijgt van mij een 8 Reageren
Nissan Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Marked for Death met Steven Seagal! Vol met actie, een van m'n lievelingsfilms =D. 10!!! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Bios. A Christmas carol. Jim carrey Echt een fantastische film, ze hebben het niet alleen een andere sfeertje gegeven maar het ziet er ook anders uit. Het is bijna niet geschikt voor kleine kinderen, want het is een heel duister sfeertje met komische dingen ertussen. Er zijn wat dingen anders dan die je normaal bij deze film ziet, maar dat is bij deze film dan orgineel een verademing! Jim carrey is erg goed en ik wist dat ie het kon. Deze Animatie is stukken beter en levensechter. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Into the wild Prachtige film. Krijg er zelf de kriebels van om mijn spullen te pakken. Helaas ben ik daar een te grote schijtert voor. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 eergister the final destination xD Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 gister The Shawnshank redemption, echt jezus, wat een goede film. Die film is misschien wel de beste film ooit, het verhaal is geniaal, de sfeer past er goed bij en plotseling krijgt het verhaal een wending. Ik heb bij deze film echt tranen in mijn ogen gehad op sommige momenten Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Bios. A Christmas carol. Jim carrey Echt een fantastische film, ze hebben het niet alleen een andere sfeertje gegeven maar het ziet er ook anders uit. Het is bijna niet geschikt voor kleine kinderen, want het is een heel duister sfeertje met komische dingen ertussen. Er zijn wat dingen anders dan die je normaal bij deze film ziet, maar dat is bij deze film dan orgineel een verademing! Jim carrey is erg goed en ik wist dat ie het kon. Deze Animatie is stukken beter en levensechter. Ik heb die film gezien toen we met de school naar de bios gingen. Ik vind er niks aan, vind het een heel kinderachtige film. 1/10 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Knight Rider 2008 Season 1 Episode 12 10/10 Gewoon een geweldige TV-Serie Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Niet lang geleden The Final Break, met daarvoor Prison Break Seizoen 1 tm 4. Het was een mooie afsluiting van voor mij een geweldige serie. Seizoen 1 tm 3 had ik al een keer of 3 gezien, en om dan 4 en de film te kunnen zien en het dus te kunnen zien aflopen vind ik natuurlijk gewoon geweldig. Een iets wat sneu eind, maar wel erg mooi en het was precies wat je van Michael verwachte wat hij zou doen. Kiezen voor Sara en zijn aankomende zoon, wel jammer om te zien dat hij dan toch ook na de operatie van The Company overlijdt. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Reservoir Dogs. Geen slechte film, maar ook geen hele goede. Je moet volgens mij echt een Tarentino fan zijn wil je deze film echt goed vinden. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Band of Brothers - 10/10, heerlijke film gewoon. Kan niet wachten op het vervolg. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Bios Where the wild things are. - Van het vroegere kinderboek Max and the Maximonsters. Het boek kan ik me nog vaag herinneren maar is wel duidelijk, de film heeft er wat van weg maar gaat er veel dieper op in. Het boek kan uit voorgelezen worden, maar ik las al het is niet het typische kinderboek. Nou dan is de film het al helemaal niet! De film lijkt er wat op maar is heel anders dan je eigenlijk zou verwachten en hier wordt ook niet alles duidelijk, dus het boek achterwegend latend. Het is een intressante film en het heeft veel inzichtpunten om naar te kijken, en om zeker aan het denken te zetten. De gevoelens en de personageskarakters zijn aardig om te zien, allemaal verschillend maar het lijkt veel op dat ze van Max zijn het misschien een paar andere van de familie. Sherlock Holmes Hoewel ik me een andere Sherlock holmes herinner meer van het denken en uitvinden, past dat maar ook dit van de film bij hem. Had ik ook ergens gelezen dat het het in de orginele boeken voorkomt. Veel spanning en mysteries heel intrigerend om naar te kijken, goeie gevechten en de befaamde ondekkingen die jezelf over het hoofd zou zien. Reageren
Kryziek Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 District 9 7 voor leukheidsgraad 9 voor effecten 9 voor verhaal. Kan ff niet meer verzinnen Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Vanwege het hoge coolheidsgehalte nog maar een keertje A Clockwork Orange Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Dat was Old Dogs, leuke comedy ! Van mij krijgt hij een 8.5 Trailer : Bewerkt: 29 januari 2010 door MostWantedKid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.