Dizzee Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Laatst bekeken film is de nieuwe Universal Soldier: Regenaration. Ik vond het een maar een mager verhaal hebben. Op sommige momenten viel wou ik de film gewoon uitzetten. Maar verder waren er wel goede actie -en vechtscènes, ondermeer van Jean-Claude Vandamme. Ook goed acteerwerk van hem. 6.5/10 Bewerkt: 29 januari 2010 door Dizzee Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Gisteravond gekeken op DVD: de originele Grand Theft Auto uit 1977 met Ron Howard. Reageren
jvj Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 The Book of Eli. Ik vond de film echt wel mooi geslaagd. 9/10 mooi verhaal, goede acteurs... Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Zeer aangenaam verrast van The Boy In Striped Pajamas. Het is een echt a-typisch oorlogsverhaal door de volgende dingen: - Er is geen oorlogsvoering, geen actie, dus geen geweld. - Daarboven bekijk je de oorlog uit het oogpunt van een kleine jongen wat een aangenaam en goed bedacht plot is. - Je raakt er niet opgepept van, maar eerder zeer rustig, wat komt door de aangename rustige muziek die ze gebruiken en de manier van filmen is niet verwarrend en straight to the point. Niet teveel drama, ook niet naar het einde toe. Het is geen happy-end wat ook eens iets anders is. 9/10 Bewerkt: 12 februari 2010 door Dizzee Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ice Age 2 Boredness [5/10] Reageren
Forever GTA Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Bios. The box Niet echt een allerdaagse film maar er zijn er enkele van, echt zo'n psychology (hoe dat ook heet) thriller. Echt een nadenk film van wtf! gebeurt hier? Soms zijn de enge geluidjes totaal overbodig, maar enkele passen er goed bij. Het is niet echt heel spannend, maar wel heel mysterieus want je wordt er niet echt wijs uit wat er gebeurt. Hoewel het wel vertelt wordt en je kan het raden. Aan het einde had ik echt iets van: is dit het wat is er nou aan de hand? komt zeker nog een 2e film van het lijkt me niet het einde. En ze proberen je op een eigenaardige manier iets te leren. The spy next door. Een goeie actie komedie, het verloopt rustig met veel komische dingen tussendoor. Het is ook niet je allerdaagse film boeven, wat ook wel leuk uitpakt voor deze film. En de muziek is echt super, past er goed bij. The princess and the frog. Echt een hele mooie prachtig film, de tekenstijl is wonderlijk en soms zelfs prachtig. De muziek is echt swingend, en past er goed bij. Het verhaal is niet echt standaard, maar niet geheel onbekend maar het is goed bij elkaar gezet. Er zitten veel leermomenten in, van lachen, liefde, droevigheid en meer. En nog zoveel meer je moet deze echt zien. Edge of darkness Het is een goeie standaard film, je kunt op zich weten wat er gaat komen. Maar er is genoeg spanning. Heel dramatisch is het wel vooral in het begin, en het einde vind ik er mooi. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) Dairy Of The Dead Leuk, spannend en een eng einde. (8/10) Bewerkt: 13 februari 2010 door .Corneria. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Meer dan briljant, al doet het plaatje misschien anders denken. Reageren
007 Harings Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 GI JOE 8/10 Largo Winch 6/10 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Santa Claus 3 6/10 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Gisteren Avatar 3D in de bios. Echt een geweldige film! 9/10 Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 @Amfetamientje; is dat neit die film over de mafia die naar florida gaat? Zonet nog Beavis and butthead Do America gekeken, echt een te geniale film Reageren
commando Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 hancock 9/10, mooie film, vind alle films van will smith wel mooi Reageren
Forever GTA Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Bios Valentine’s day Heel zoetsappig maar wel lachen, ik had er op zich wat meer van voorgesteld. Maar er zit genoeg in om je te vermaken. En het is op zich een keer anders. Niet bepaald goeie happy endings, maar toch redelijk en leuk gedaan. Het regent gehaktballen. Ik had er niet echt veel van verwacht, maar toch goed dat ik gegaan ben. Het is gewoon hilarisch super leuk, lekker lachen en heel kleurrijk. met een beetje spanning/romantiek. The wolfman Duister, mysterieus, griezelig, en lekker spannende sfeer. Heel sterk in elkaar gezet en prachtig om te zien. Percy jackson en the blikemdief Van het boek blijft weinig over, maar er zitten nog goeie dingen in. Maar jammer genoeg gaat het daardoor erg snel, zeker bij sommige stukken. Verder is de film prima, spanning en humor genoeg. En het had nog wat duisterder gemogen de gevechten zijn dan wel kort, maar zeer goed en de monsters zijn cool! Uma thurman als Madusa, echt een van haar beste rollen. Ze is echt goed en prachtig hoe ze madusa neerzet, hoe ze kijkt en haar macht gebruikt. Vraag me alleen af? Iedereen moet haar aan kijken en dan verstenen, maar als ze dat niet doen. Doet ze verder niks alleen maar ompraten. Kan ze soms niks met haar handen? Denk dat je iedereen voor madusa kan neerzetten, ik zou andere gebruiken maar uma is goed. Shutter island Het is een goeie sterke film, verhaal is niet uniek maar toch goed in elkaar gezet. De muziek is zwaar overbodig en fout zeker op bepaalde momenten, het maakt geen spanning maar irritatie. De film is wat langdradig, maar het is een goeie denk film om even te puzzelen hoe het in elkaar steekt Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 G-Force (Moest van broertje) 7/10 Percy Jackson and the Lightning Thief 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.