jvj Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 The Wolfman gisteren in de bioscoop. Het was een te voorspelbare film, wel mooie special effects enzo. Weer typische schrik momenten door de begeleidende muziek(in de bios superluid natuurlijk!) 7/10 Ik heb vandaag de eerste "The Wolfman" (uit de jaren 30) bij uit de bib. Eens zien of die beter is. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Avatar, en ik vond hem zoooo vet 11/10 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Avatar, een onwijs mooie film was dat! 10+ ben er nog steeds stil van Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 The spy next door in de bioscoop 7/10 damn ik wou in de kerstvakantie Avatar al zien maar dat wou niet omdat ik straf had en nu heb ik m nog niet gezien Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Boondock saints 2 ; kan niet aan deel 1 tippen maar was niet heel vervelend om te kijken. Reageren
TZG Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 The Hurt Locker, vandaag uitgekomen volgens mij. Wat een prachtige film. Over de mensen van de US Army die bommen onschadelijk maken. Echt schitterend. De film laat echt goed zien hoe het er daar echt aan toe gaat. (in Irak'. Het was zo bloedstollend, zo´n film heb ik nog niet eerder gezien. Ik geef het niet snel, maar dit is toch echt een 10! TZG Reageren
007 Harings Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 James Cameron's Avatar 8/10 ik vind het een goede film kan ni wachte totdat die uitkomt op DVD Reageren
Forever GTA Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Filmmusical: Nine Dit is een van de beste musical films die er is, naast Phantom of the opera die ook zeer goed is. Met een grootse vrouwelijke sterrencast met oude legendes (kende ik eigenlijk niet) en bekende, ik had andere vrouwelijke actrices ook wel hier in willen zien spelen. Het is eigenlijk meer een mannenfilm wat betreft hoe de film/musical zich afspeelt, tenzij je een vrouw bent en daar ook voor valt. Maar dat is mijn mening, iedereen kan erheen. Het is moeilijk met woorden te beschrijven deze film, Wauw prachtig is er een van. Het pakt je en houdt je vast, intrigerend, machtig en gevoelig vol met emoties, en het heeft veel niveaus waarvan je leert en hoe je ernaar kan kijken. De vrouwen zijn zeer goed, de dans, het zingen, hun uitstraling en hoe ze overkomen. Is groots en vult het scherm helemaal, je voelt het allemaal van het scherm komen. Reageren
-Stan- Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Panoramal Activity, gezien in het vliegtuig terug uit Liberty City. Vond hem echt slecht, de hele film speelde zich af in hetzelfde huis. 'S Nachts gebeurde er weer iets en overdag bekeken ze de beelden en probeerden ze oplossingen te bedenken. Het einde was raar en slecht. 3/10 Reageren
TomFurga Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Pursuit of Happyness, met Will Smith en zijn echte zoontje Jaden in de hoofdrol, gisteravond op TV. 7/10. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Pursuit of Happyness, met Will Smith en zijn echte zoontje Jaden in de hoofdrol, gisteravond op TV. 7/10. deze film maar ik geef hem een 6.5 Reageren
Forever GTA Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 The lovely bones Het is moeilijk te zeggen om uit te drukken wat een film dit is. Geweldige indruk en je zit er helemaal in, Peter jackson heeft z'n best gedaan en het is top film. De muziek is prachtig past gewoon helemaal hierbij, en ook op de juiste stukken in de film. Dat zet en geeft de sfeer helemaal in de film, dromerig en heel mooi. De film is echt heel goed in elkaar gezet, de spanning, treurigheid en de andere momenten zijn heel goed voelbaar. Je voelt mee met de personages. Voor Saoirse Ronan die Susie Salmon speelt heb ik groot respect, als die het niet ver schopt met acteren. Ik ben benieuwd naar haar andere films. Ze is heel goed de jeugdigheid en andere emoties geven de sfeer en het straalt van het scherm. Haar Hemel is echt fantastische in elkaar gezet, veel fantasy is er voor gebruikt en zoveel dingen om de sfeer te zetten. Zo prachtig en soms overweldigend zoals op t eind. Het ziet er zelfs zo uit als in de film ''What dreams may come'''misschien mooier. Er zitten sterke leerpunten in, en laat je nadenken over wat je er hierna in t leven komt. ----- Ik vind m beter dan t boek maar tegelijk snap ik t boek ook wat meer. Het vult elkaar wat op, daardoor zijn beide versies acceptabel in verschillen. Er zijn wat dingen uit veranderd die me zo mooi leken in het boek, en die ik had willen zien, zoals t eind. Of die dingen gingen te ver dat begrijp ik, maar het is goed opgelost. In t boek zelf heb ik me fantasy kunnen gebruiken voor de personages, dat was beter. Ze zagen er wat anders uit in de film dan ik dacht maar ik zit er niet mee Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Percy Jackson, over een Justin Bieber look a like die de wereld moet redden Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Nu op tv: Hot Shots, en zometeen Hot Shots 2. Ze blijven hilarisch: 8/10 Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 The Shawshank Redemption ik geef hem een 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.