Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

2012; ik geef het een 9/10 :tu:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Shoot Em Up, net op RTL 7.

Ik vond het de perfecte film, en ga hem zeker op DVD kopen.

Voor Shoot Em Up was Behind Enemy Lines op tv, welke ik ietsje minder maar niet onderdoenend vond.

9.5

Geplaatst:

Shoot Em Up, net op RTL 7.

Ik vond het de perfecte film, en ga hem zeker op DVD kopen.

Voor Shoot Em Up was Behind Enemy Lines op tv, welke ik ietsje minder maar niet onderdoenend vond.

9.5

Ga je hem echt kopen?

Ik geef hem een 7.5. Monica Belluci geef ik een 10

Behind Enemy Lines is veel spannender.

Geplaatst:

bios.

Chloe

Voorspelbaar maar met een twist erin.

Sensueel en mooi gedaan.

The book of eli.

Goeie muziek die er bij past, waardoor de film een zekere sfeer krijgt. Een combi van dingen van vroeger en later.

Een keer speelt het af na iets wereldschokkend, t is voorspelbaar waar men naar op zoek is. Maar hetgeen wat het veroorzaakt heeft brengen ze juist terug? ach men heeft het ook nodig.

Alice in wonderland.

Van wat je van de disney sprookjes tekenfilm hebt gezien, zit er nog veel in maar ook met vernieuwing. Het haalt herinneringen op en is een geweldige film.

Heel goed gemaakt en heel kleurrijk in elkaar gezet, de sfeer is ook erg goed gedaan op de juiste momenten. Met een lichte en duistere kant maar met veel humor tussendoor.

De gekkenhoeden maker met z’n clubje is geweldig, heerlijk gek met veel humor.

Voor johnny depp is dit een goeie rol, veel beter dan de film sjakie and the chocolate factory. Hij kan zich helemaal laten gaan, en dat kun je zien in t acteren. Sommige stukjes zijn zo goed en zeker t dansje op t einde hilarisch!

Vind het best knap ook dat de rode koningin de boel op orde heeft gekregen, eerder kon ze het zooitje kaarten niet eens de baas. Helena b carter doet het erg goed, maar t is niet haar beste rol. Verder was de wisseling tussen animatie en ’echt’ best goed gedaan.

Dear john

De film duurt een beetje lang, het is een beetje standaard maar wel erg goed.

Het is heel liefdevol en rustig gemaakt, met een beetje actie.

Ik vind ook dat ze het autisme goed erin hebben gestopt, dat het net niet allemaal daar om draait. Het wordt gecombineerd met liefde en zorg en hoe je ermee omgaat.

Case 39

Vele kennen Renee zellweger van de humor of liefdesactige films, en zijn haar niet gewend in donkere films. Ik vind dat ze het heel goed heeft gedaan in deze film. Hoewel haar gezicht niet alles uitdrukt is dat wat matig.

Dit is een hele goeie film en kun je best eng noemen, het begin moet je er even inkomen maar later wordt het toch duister. Erg goed gemaakt wat je normaal niet echt ziet in bepaalde films zie je hier wel, van t meisje en de donkere kant.

Ik had op een gegeven moment toch een schrik moment met rillingen op me rug. Goeie enge stukken.

From paris with love

Heftige actie en ontploffingen maar ook met veel humor, john travolta laat zien dat ie in alle markten thuis is in verschillende films. Zelfs een kale kop staat m goed.

En drama/liefde met een twist.

Geplaatst:

Ga je hem echt kopen?

Ik geef hem een 7.5. Monica Belluci geef ik een 10

[mening]Behind Enemy Lines is veel spannender.[/mening]

Vond ik niet, komt waarschijnlijk ook omdat ik hem niet geheel heb gezien :7. En ja, ik ben een van de mensen die nog steeds DVD's koopt :7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...