Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

265

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Vandaag in één dag school 3 films gekeken... :S

Duits - Die letzten tagen ofzoiets.

Engels - Ikweetniethoedieheet. Ging over een school waar een jongen werd gepest waarna hij de hele school wilde afknallen...

Wiskunde - The Pacifier

Geplaatst:

Ik heb Seven gekeken. Was op zich wel aardig, alleen soms een beetje saai. 7/10

Heb als laatste film ook Seven gekeken en denk er precies hetzelfd over als GwnHugo. een 7/10 dus

Geplaatst: (bewerkt)

Wit Licht. Wat een slechte film. Borsato kwam zo slecht over dat ik dit meer een komedie vond dan een drama, maar oké. Verder was het decor slecht, het verhaal onrealistisch (een Nederlandse kok gaat naar Afrika, ergens in een oerwoud om een restaurantje op te bouwen en gaat in de loop van de film opeens vechten tegen kindsoldaatjes; wtf!?) Verder in de film gaan nog een paar kindjes dood, kok wordt gevangen genomen, bla bla, het klassieke verhaaltje en op het eind komt alles weer goed.

Kort samengevat: Een 1

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

The Grudge 3 net gekeken. Het is echt heel voorspelbaar en niet leuk meer als je deel 1 en 2 ook al hebt gezien. Misschien net paar nieuwe dingetjes, maar die stellen ook niet veel voor. Saaie rot Ju-on vloek of whatever.

Geplaatst:

Ik heb gister Pelham 123 gezien met John Travolta en Denzel Washington.

Film gaat over een kaping in de metro van New York. 8/10

Geplaatst:

Ik heb gisteren bowling for columbine gezien. Het was een documentaire dus hij was niet heel

erg spannend natuurlijk, maar er zaten wel grappige stukjes in. Ik vond het wel leuk gedaan. 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...