Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Beethoven: the great breakout ofzo. (RTL 8 gisteren) was wel leuk soms alleen niet echt spannend 7/10

Geplaatst:

House of 9, doodeng...

Op tv heh? Had ik ook gezien. Maar je meent toch niet dat je die doodeng vond? Het was niet eens een horror! :?

Geplaatst:

James Bond. Het was volgens mij die another day, maar ik haal die titels een beetje door elkaar. Op zich is het wel grappig om weer James Bond te kijken maar het is natuurlijk wel ontzetten afgezaagd. Een van de redenen dat ik die titels door elkaar haal is ook dat ik ze

allemaal op elkaar vind lijken. Maarja, het is toch wel weer best leuk. 6.5/10

Geplaatst:

House of 9, doodeng...

Op tv heh? Had ik ook gezien. Maar je meent toch niet dat je die doodeng vond? Het was niet eens een horror! :?

Nou...Het was apaprt bedacht, en vooral toen ze als laatste eindigde en de andere kamer binnnedrong en er nog 4 mensen dood moesten...

Geplaatst:

Juist gedaan met het kijken van Public Enemies. De film viel wel mee, soms een beetje saai. Maar de vuurgevechten maakten een stuk goed. 7/10

Geplaatst:

Vanavond I Love You Phillip Morris gekeken, met Jim Carrey en Ewan McGregor. Geweldige film, heeft veel humor en een komisch verhaal. De sex scenes gingen mij soms wat te ver, maar buiten dat blijft het een geweldige film. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...