Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 ik heb vandaag Gangz Related gezien met de allerlaatste film waar tupac in speelt ik geef hem 8.7op 10 <_< :blink: Reageren
zupadomien Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 gisteren heb ik : the flight of the foenix (als het goed geschreven is ) gezien dat vond ik persoonlijk een MEGA goede film beetje humor erbij :lol: zeker als die nert die vliegtuigen bouwt uitkomt dat die******************** een aanrader Reageren
Esther Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik heb The Girl Next Door gezien.......... hahahaha wat was dat een leuke film zeg! Komt sex (humor) in voor dus voor jullie zal die zeker leuk zijn! Deze film is een echte aanrader, om gezellig met wat vrienden te kijken. Ik geef hem een 8 Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 White Chicks, grappig maar meer niet. :rolleyes: Reageren
Scott16 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) The Matrix Revolutions. Echt een toffe film, die moet je gewoon een keer gaan kijken! Ik geef hem een 9. Bewerkt: 4 mei 2005 door Scott16 Reageren
Yohan Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Cruel Intentsions.. Fantastische film, goeie zoen scene.. 9.. Edit: En een coole Soundtrack.. :rolleyes: B) Bewerkt: 4 mei 2005 door Yohan Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Coaktail, Mooie film gaat over een bar jongen, ik zou zeker eens de moeite waard nemen om deze te kijken, ook het luisteren waar is het liedje van The beach boys - KoKomo, ik geef het een 8.5 Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Mijn laatste film die ik gezien heb was net als Yohan Cruel intensions, er schijnt ook een deel 2 te komen of te zijn die zou ik ook nog wel een keer willen zien Ja die zoen scene was wel erg lekker. Ik geef het een 8.5/10 Reageren
Esther Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Mijn laatste film die ik gezien heb was net als YohanCruel intensions, er schijnt ook een deel 2 te komen of te zijn die zou ik ook nog wel een keer willen zien Ja die zoen scene was wel erg lekker. Ik geef het een 8.5/10 Jep, Cruel Intensions 2 IS al te huur/koop, en weet je, er is ook al een deel 3 Misschien zijn er wel meerdere zoenscenes..... :lol: Reageren
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik had naar roadtrip en die vond ik super grappig en leuk en die film krijgt van mij een 9/10. Reageren
arnie Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik had naar roadtrip en die vond ik super grappig en leuk en die film krijgt van mij een 9/10. Ja, die film heb ik ook al gezien. Wel grappig, maar een 9/10 vind ik iets overdreven. een 8.5/10 is het maximum Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik had naar roadtrip en die vond ik super grappig en leuk en die film krijgt van mij een 9/10. Ja, die film heb ik ook al gezien. Wel grappig, maar een 9/10 vind ik iets overdreven. een 8.5/10 is het maximum idd erg leuke film en vooral die kyle een 9.122232233/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Mijn laatste film die ik gezien heb was net als YohanCruel intensions, er schijnt ook een deel 2 te komen of te zijn die zou ik ook nog wel een keer willen zien Ja die zoen scene was wel erg lekker. Ik geef het een 8.5/10 Alleen ff offtopic 2 is heel saai.. Slechte actuers en een slecht verhaal duz huut hem en en spoel door naar het hoofdstuk de douche scene.. 3 Moet ik nog steeds zien.. Reageren
Ken-D Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 The Mask. Echt een meesterlijke film met Jim Carrey als de bezetter van het masker van Loki. Meesterelijke film. 9,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.