Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gisteren The Social Network gezien. Ik weet niet of ze er juist aan hebben gedaan door het grootste deel van de film uit flashbacks te laten bestaan. Ik denk dat het wat pakkender was geweest zonder echte namen en de flashbacks vanuit de rechtszaak. Aan de andere kant, het is en blijft toch een docudrama. Het is verder een prima film, maar niet er bovenuit springend. Een 7 op de schaal van 10.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

The Godfather gisteren op Canvas, blijft een prachtige film, 9/10.

M'n ouders zaten ook te kijken, prachtige film idd. :)

Transformers 3: Dark of The Moon, 10/10, ZA-LI-GE film! Heeft me geen moment verveeld! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Gisteren gaan kijken naar 'The Thing' in de cinema. (horror)

Was een spannende film, soms best geschrokken, maar aan de andere kant waren sommige scènes dan weer totaal ongeloofwaardig.. :puh:

8/10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb The Transporter gezien die geef ik een 8. toen heb ik The Transporter 2 gezien die geef ik ook een 8 en gister heb ik The Transporter 3 gezien die geef ik een 7,5.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Afgelopen zaterdag All Stars 2 gezien. Wat heb ik gelachen zeg, vooral bij dat stuk op de Duitse camping liepen de tranen over m'n wangen. De serieuze stukjes waren bij tijd en wijle ook ontroerend, en ik vond het leuk gedaan hoe ze Anthonie Kamerling in het verhaal betrokken 9/10

Ik was voor het eerst in CineLounge in Houten. Wat een heerlijke bioscoop zeg. Niet allemaal hutje-mutje op elkaar, maar heerlijke stoelen met veel ruimte ertussen. Elke stoel een klein tafeltje en een knopje om de bediening op te piepen, die je bestelling gewoon tijdens de film langs brachten. Dat was ook wel nodig, want er was geen reclame tussendoor. Wij zaten zelf op het balkon, daar zit je voor een paar euro extra recht voor het scherm, niemand voor je en champagne en nootjes stonden klaar toen we binnen kwamen. Mocht je eens in de gelegenheid zijn om daar een film te gaan kijken, zou ik het zeker doen.

Bewerkt: door Guardian1980
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Twilight :puh:

Snap niet waarom die zo gehaat is, best goede film. En ik weet zeker dat 90% van de haters nog nooit de film gekeken hebben.. 9/10.

(10 is onmogelijk. :puh: )

Geplaatst:

Drive (2011).

Een goede Art House actie film naar mijn mening. Het overschakelen van rustige momenten waarin veel spanning heerst naar nogal heftige actie wordt goed overgebracht. Er wordt niet veel gesproken in de film, wat vaker voorkomt bij Art House films, maar wanneer (in dit geval) sprake is van actie, is het ook echt actie. Je moet geen actie zoals in de hedendaagse actiefilms verwachten. Geen Fast to Furious actie om het zo maar even te noemen. Ze laten goed zien met welke gevoelens de hoofdrolspeler kampt en op welke wijze hij daarmee omgaat. Het camera werk vond ik heerlijk om naar te kijken, typisch Art House namelijk. Het zoeken naar wat aparte hoeken om uit te filmen, anders dan wat je in de meeste films gewend bent. Ook al was de film in 'bepaalde' opzichten lichtelijk voorspelbaar, de manier waarop de hoofdrolspeler (Ryan Gosling) uitbeeldt wat er in zijn hoofd omgaat is dan weer erg netjes neergezet. Je wordt wat nieuwsgierig naar zijn acties. Wat overigens ook geldt voor andere personages in de film. Vooral omdat deze nogal onvoorspelbaar uit de hoek konden komen en dat is iets wat ik erg kan waarderen.

7,5/10

Geplaatst:

Celda 211.

Een Spaanse film die erg mooi is om te zien, je moet er goed bij nadenken maar je ziet ook hoe een beginnende gevangenisbewaarder terecht komt in een criminele opstand. Erg mooi om te zien hoe het er aan toe gaat en ik zou hem zeker weten aanraden. Goeie aktie maar toch ook weer tot een bepaald niveau dat het wel boeiend blijft en niet slechts alleen geweldig is.

Ik raad hem zeker aan!!! 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...