MaxVito Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 The double 9/10 Echt een leuke film! http://www.moviemeter.nl/film/78834 Reageren
myron.b Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Ik heb gister Saw IV gekeken. 6/10 ik vond hem wel leuk maar elke reeks is hetzelfde onderhand. Reageren
Die Hard Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Laatste film.. Dat moet Oceans Twelve zijn geweest. Vergeleken met Oceans Eleven vond ik het een zwaar saaie film, niet veel speciaals aan. 5/10. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Eastern Promises, een keiharde Russische gangster film. Met een goed verhaal en sterk acteerwerk, echt een dikke aanrader voor de mensen die van dit soort films houden. 9/10. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Gisteren War Horse gekeken. Wel een hoog "kleine huis op de prairie" gehalte, maar toch wel een goede film.......zou hem een 7,5 geven Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Gayniggers from outer space. Wat een film Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 War horse, gebrand van de buurman gekregen. vond m niet geweldig. 7/10 Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Vanishing Point, 1971. Vreselijk saaie film. Twee uur lang kijken naar een gast die door de woestijn rijdt en zich uiteindelijk te pletter rijdt op een wegblokkade. En dat krijgt dan een 7.2 van IMDB. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Gisteren Zombibi gezien. Wat een kul is dat zeg. Maar m'n neefje wilde er graag heen, echt waar Het enige wat nog een beetje leuk was om te zien was Gigi Ravelli in een iets te strak politiepakje. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Geplaatst: 20 februari 2012 Ik heb nog eens naar een goeie oldie van Paul Verhoeven gekeken : Starship Troopers. Ik vind em echt geweldig, wat een film. Als ik dan toch ergens over zou moeten miereneuken dan wel over de overleefbaarheid van de film. De film doorstaat de tand des tijds niet echt, maar blijft voor mij een topper. 9/10 Reageren
Cheers. Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 the last kiss ofzo was er gister avond op met Zach Braff die ik ken van scrubs het was nogal leuk te zien dat ie van een grappige rol naar een serieuze rol 8.5/10 Reageren
gta michael Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 de laatste film die ik heb gezien was "What Happens In Vegas". ik vond hem fantasties. een10 Reageren
StijnGTA Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 onlangs Footlose II gezien, vind hem minstens even leuk als de eerste versie. Van mij krijgt hij een 9/10 Reageren
Cheers. Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 heb voor de duizenste keer the godfather reeks geken ja hij blijt leuk Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides - 7.5/10 Na de afgelopen weken de eerste drie delen nog maar eens te hebben gezien, heb ik gisteren voor het eerst het vierde deel van de Pirates-serie gekeken. Ik was bang dat het grote uitmelken daarmee wel was begonnen, maar dat is me erg meegevallen. De makers hebben er naar mijn idee goed aan gedaan om wat nieuwe personages te introduceren en een nieuwe verhaallijn te pakken. Daardoor was het niet teveel van hetzelfde en was ook dit deel boeiend om te zien. Penélope Cruz vond ik niet erg sterk acteren, maar ach, die zit er ook alleen maar in voor het plaatje. En daar was niks mis mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.