myron.b Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 (bewerkt) Laatst bekeken film...dat moet 2012 geweest zijn. Een film over dat in 2012 de wereld vergaat. Zeek leuke film,alles lijkt net echt.(de verwoestingen) Spannend verhaal. 9/10 Bewerkt: 6 maart 2012 door myron.b Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 The Girl With The Dragon Tattoo (2011) - 8/10 Over het algemeen een sterk vehaal. Er zijn wel verschillende scenes die ik weerzinwekkend vond en waarbij ik het volume heb moeten dimmen. Er is dan ook een goede reden dat deze een R(estricted) rating heeft. Reageren
commando Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Hugo mooie,grappige, interessante en originele film 93/100 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 *BUMP* Ik herinner me van een aantal maanden (of misschien één jaar) geleden een trailer van een film die ik graag 's wil zien. Het is een film die zich afspeelt in een bank, waar twee groepen overvallers tegelijk de bank willen overvallen. Eén vrij professionele groep, en één kansloze bende. Het is volgens mij een vrij slechte comedy, maar toch, het concept lijkt me leuk en ik wil 'm gewoon graag eens zien. Dus, weet iemand welke film ik bedoel? (Ik heb zelf al even op Google gezocht, en het is niet Scrotched) Flypaper dan? http://www.imdb.com/title/tt1541160/ Flypaper is dus de film die ik het laatst heb gezien en het was eigenlijk precies wat ik ervan had verwacht: een vrij slechte comedy, maar met een leuk concept die toch wel de moeite van het kijken waard was. De film had zelfs nog een verrassend einde, wat het cijfer ten goede komt: 7/10. Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Forrest Gump wat gewoon een machtige film blijft en zeker leuk 9/10 was 4 dagen geleden op net 5 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Titanic 2 2/10. Te slecht voor woorden. The Legend Of Bloody Mary. Same as above. (Ik wou eens films kijken die slecht gerate werden..) The Outlaw Josey Wales 9/10. Sterk verhaal en een prachtige film! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 (bewerkt) Rien á declarer. 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=ipxFN1Ls8bI Bewerkt: 10 maart 2012 door BiglifeRPG Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Rien á declarer. 9/10 Bazen film he, voor mij een dikke 10 voor die film. Had 'm dan ook in de bioscoop gezien toen die net uit was Mijn laatst bekeken film is The Zookeeper met Kevin James (geloof ik dat het was) als hoofdrol. Leuk verhaaltje, grappige scenes, kortom alles wat ik leuk vind aan een film. Deze heb ik by the way ook in de bioscoop gaan zien en heb 'm onlangs ook op DVD gekocht. Aanrader Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Rien á declarer. 9/10 Bazen film he, voor mij een dikke 10 voor die film. Had 'm dan ook in de bioscoop gezien toen die net uit was Mijn laatst bekeken film is The Zookeeper met Kevin James (geloof ik dat het was) als hoofdrol. Leuk verhaaltje, grappige scenes, kortom alles wat ik leuk vind aan een film. Deze heb ik by the way ook in de bioscoop gaan zien en heb 'm onlangs ook op DVD gekocht. Aanrader http://www.youtube.com/watch?v=ByxiOV4fgnI&feature=related Dat stuk was geniaal xD. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Scary Movie. Het origineel blijft toch de minst slechtste van de hele serie 6/10 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 maart 2012 Rapport Geplaatst: 16 maart 2012 (bewerkt) 8.0Voor mij een prima film. Computerwerk prima gedaan. Het verhaal is goed te volgen, en er zit ook wel een leuk stukje humor in. Film is deels gebaseerd op de inhoud van boeken van oude schrijvers, zoals Jules Verne. Ik vind 't wel een aanrader Draait nog in een aantal bioscopen. Bewerkt: 16 maart 2012 door _Night-Men_ Reageren
StijnGTA Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 Sex Drive (Unrated versie :$ ) 8.5/10 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 (Unrated versie :$) Stoute jongen Net "The Three Musketeers" gekeken. Vermakelijk, maar ik ergerde me vooral aan de natuurkundige volstrekt onlogische verschijnselen in het begin van de film. Reageren
game~skater Geplaatst: 18 maart 2012 Rapport Geplaatst: 18 maart 2012 De laatste film die ik gekeken heb was The Grey. Hele mooie film, je moet alleen even door het begin heen. 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.