Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 april 2012 Rapport Geplaatst: 24 april 2012 (bewerkt) Enkele dagen geleden heb ik A Girl Like Me[IMDB, iTunes Store] gekeken toen deze op tv was. Ik merkte pas later op dat ik deze film al voor een deel had gezien. 'Gelukkig' gold dat alleen voor het laatste deel. De film interesseerde me enorm vanwege de jongen wie zichzelf een meisje voelt (ofwel, transseksueel is), terwijl hij onderdrukt wordt door onder andere zijn moeder. Wat me vooral aangreep, was de moord op het meisje (later toch omgebouwd). Dat laat zien hoe de situatie tegenwoordig soms is. De film verdient van mijn absoluut een 9/10. @Hieronder: kijk jij echt zoveel films? Je post bijna iedere dag wel een hele reeks met films die je hebt gekeken. Althans, dat mag ik aannemen. Bewerkt: 25 april 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Forever GTA Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 (bewerkt) Sucker punch Een film die zo uit een stripboek komt zo lijkt het teminste, ziet er goed en kleurvol uit. De muziek is ook heel goed en passend. De film is heel goed en veel fantasy te zien, maar het is wel wat verwarrend omdat reality en fantasy door elkaar mixen zodat je moet uitvogelen hoe het zit. Maar de fantasy wezens en actie is kicken. Het lijkt ook veel op ''Alice in wonderland'' maar dan een ander versie of opgevoerder Just go with It Natuurlijk zijn er meerdere van. Maar het is een heerlijke zalige film, zeker de moeite waard om te zien. Hij is heel grappig en veel lol zit erin, maar ook lekker romantisch. Echt connectie/chemie tussen de sterren. Nicole kidman nog niet eerder met deze beroemdheden gezien ook. Scream 4 Tenzij je ervan houdt (ga je erheen) zou ik t maar gewoon op dvd kijken. Niet tot zelden zoiets gezien, het is zooó cliche!! Niet alleen gaan ze in t begin even dunnetjes verhalen, van wat er al gebeurd is en hoe het er nu aan toe gaat. (zoals gebruikelijk al was in de andere, al ligt het erg dik erop boven op nu) Alle klassieke fouten zitten erin, en ook veel stukjes van de vorige films. Regels van vorige films uit het raam, en nieuwe erin dus veel onverwachte dingen. Geloofwaardige doden misschien… maar ook theateraal (zo das nep). Hoewel er wel nieuwe stukjes in zitten dus verrassend, en het is vermakelijk leuk. En van series/films etc.. hebben ze heel veel beginnende sterrretjes opgepikt, dus veel zul je herkennen. En de huidige cast (alle 3) doen het ook weer heel goed, met een hele goeie zin op het einde van Sidney (campbell) World invasion: Battle L.A Hele goeie film en houdt je vast tot het einde. Niet zomaar een film met alien komt en vernietigd zoals ander films. Dit heeft meer weg van echte oorlog, en hoe je alles aanpakt. Hoewel ik wel had wees stiller want je veraadt jezelf nog. Animels united Dit is echt een juweeltje, het is misschien de zoveelste animatie dieren film. Maar er zijn maar enkele die er bovenuit steken. Toen ik m zag bij de trailer zal wel een standaard film zijn en lekker lachen, dus niet. Je kunt er om lachen maar ook om treuren, want deze zegt ook echt iets en laat zien hoe het er nu voor staat. En het is heel mooi weergeven met leuke muziek. Arthur Echt een geweldige film, vol met humor, romantiek en beetje droevigheid. Waaronder ook sadisme en sarcasme, dit allemaal op een luchtige manier. Sommige dingen komen er net niet helemaal door, zoals de ernst van dingen. Maar het houdt je wel vast het is vermakelijk, zeker omdat er links worden gelegd op andere films, en zelfs voertuigen die je zeker bekend voorkomen. En zelfs wat geschiedenis en cultuur, waar ik zover nog helemaal niks van wist van plekken in die stad of land. Zover nooit iets over gehoord/gezien in andere films. Water for elephants Een echte aanrader, het is echt een fantastische film. Het is aangrijpend en serieus niet altijd maar wel goed gedaan, en romantische. Het doet me denken aan bepaalde films, waaronder Titanic zo komt het verhaal op een bepaalde manier over. Je ziet een stuk geschiedenis/cultuur over het circus vroeger en hoeveel er wel niet veranderd is sinds toen. Zoals vaak gelezen heb over Reese witherspoon, wannneer zij iets romantisch speelt/doet in een film komt dat net niet helemaal over. Daar hebben ze wel gelijk in hoewel ze het zeker aardig doet. Fast & furious 5 Hoewel ik de andere niet in de bios heb gezien, deze nu dus wel. De een na de andere werd steeds beter, deze lijkt me echt wel de beste maar hoe zou je t moeten beschrijven denk net als anders met wat extra’s: Auto’s, Racen, Vrouwen, Explosief Destruction, zelden zoiets gezien in films dit is anders. Thor Een geweldig schouwspel, denk aan grote films zoals LOTR en dergelijke want hoe zou ik anders de landschappen kunnen verwoorden. Hoewel ik wat meer uitleg had verwacht over dingen, kom je toch heel wat te weten over deze mythelogie en wat vroeger en nu is. En had wat meer god krachten willen zien, maar als je ziet hoe Thor bezig is damn! Zover ik kon zien goeie cast, en ook een goeie chemie. Hier blijft het iedergeval niet bij, bereid je voor! Red riding hood Hele goeie film met de juiste sferen. Om het te omschrijven, duister, sprookjesachtig, en Mytische. En het is heel goed in misleiding van wie is wie. Mooie omgeving en passende muziek, en het heeft wel wat weg van twilight. Rio Prachtig uitzicht, leuke muziek en een mooi verhaal. In het geheel draait het om Romantiek en Dansen. Grappig is ie ook zeker. Winnie the pooh. Echt een aanrader. Heerlijke nostalgie en weer zalig om naar te kijken, leuke muziek en grappig. Hop Een leuke schattige film en meer, zoals ze zelf al zeiden: Candy, chicks, and rock and roll. Bewerkt: 25 april 2012 door Forever GTA Reageren
myron.b Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Ik heb The Four Brothers gekeken. Vier broers komen erachter dat hun moeder vermoord is. En hun proberen dan uit te zoeken wie dat heeft gedaan. Ik vond de film wel bij GTA passen. Leuk verhaal en goede actie. 9/10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 The Karate Kid(2010), 8/10. Mening: Net nog eens het einde van The Karate Kid(2010) bekeken, prachtig hoe die Chinees op z'n bek gaat.. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 The Avengers 9/10 Gisteren deze film in de bioscoop gaan bekijken. Ik vond hem echt beter als verwacht. Er is geen enkel saai moment in en er komt boven dien ook nog wat humor in. Deze film is echt een aanrader voor mensen die van actie/superhelden films houden ! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 (bewerkt) -Pirates of the carribbean 4 De 3D in de film was niet echt sterk dat dingen naar voren kwamen, maar het gaf het geheel toch wel iets, zag er mooi uit. Het is niet zo dat de film beter is dan de afgelopen reeks, die waren toch wat beter. Maar met blackbeard in the picture (die overigens dingen kan die ik niet wist) is het toch heel spannend en een ander niveau!. Wat de romantiek betreft in die andere was het toch wat beter, het is nu niet echt afgewerkt en vooral afgekapt op goeie momenten. Penelope cruz is ook een goeie aanvulling geweest een goeie piraat, zeker in het begin gevecht met Jack. Misschien dat hieruit wel een liefde bloeit. De zeemeerminnen waren tof, zeker leuk omdat het eens anders is van wat je anders van ze weet. Stukje geschiedenis/mythe van de bron des jeugd, hoewel anders dan de info die ik heb gezien/gelezen na al die tijd. Maar wel een goed voorbeeld hoe de spanjaarden vroeger waren. Ik hoor overal berichten dat johhny depp door wil blijven gaan met Potc, en als Jack sparrow wil blijven spelen omdat het zo goed gaat (uiteindelijk ook een familie film). Tot dat iedereen er genoeg van heeft. -Kung fu panda 2 Deel 1 was al erg goed, maar deel 2 is super! Prachtige gedaan met 3D al die ontploffingen en gevechten/ontsnappingen zijn gaaf! Echt zeker naar het einde toe. Het is wat serieuzer en gevaarlijker, maar ook nog wel lachen. Heel mooi gedaan het verhaal van Po en Tigress haar emotie laat zien. Je verwacht bijna als je Po bezig ziet dat ie gevaarlijk is en serieus, maar po is niet po zonder z'n klunsigheid en malle fratsen dat maakt het zo leuk. Kom maar op met deel 3. -Transformers 3 Het begin begint traag maar het gaat naar keiharde actie en ontploffingen. En het lijkt me dat na elke film er steeds meer actie en ontploffingen komen, met maar een beetje tekst en achtergrond over hoe en wat. Een verhaal komt er niet veel in voor, en dat wordt alsmaar erger je kan het al zo moeilijk volgen omdat de dingen zo snel gaan. Deel 1 was goed, deel 2 super omdat alles er wel wat in zat, maar 3 vind ik toch wat minder, en niet alleen maar vanwege het gevaar. Patrick Dempsey die de ‘’bad guy’’ moet spelen, is niet de juiste hiervoor. Het is een man die een stoute jongen kan zijn of spelen, eenmaal de dames vallen ervoor. Maar een slechterik in hem kan ik niet zien. Ook stom dat Megan fox er niet in zit, maar de nieuwe dame is echt hot en wel leuk, maar beide lenen zich nou niet echt om zich zeer te doen, ze lijken te mooi en breekbaar. -X-men: first class Goeie film, gave actie, super powers en mutanten. Goeie muziek. Stukje geschiedenis van strips en echte leven. -Captain America Strip niet gelezen maar ik ken de inhoud wel ongeveer, en het goed verfilmd. Het is tenminste een ander soort film, en ook uniek omdat het verfrissend is geen held met super krachten. Het is spannend, ziet er mooi uit en veel details. Van t einde op zich wat meer verwacht. -De smurfen Het is een hele leuke film, maar is heel anders vergeleken met de strip. Dat is natuurlijk wel het geval, heeft te maken dat ze nu beweegbaar enzo zijn. Er zit emotie en spanning bij, en de 3D ziet er gaaf uit. Weet niet had iets anders verwacht, maar kom er niet op wat het is? -The zookeeper. Iedereen zou deze moeten zien echt een aanrader. Echt een schitterende film, echt lachen en zulke heerlijke humor met zulke mooie momenten. De stemmen van de dieren zijn echt leuk. -Horrible bosses Een verfrissend nieuwe film, het is niet al te standaard. Vol met onhandigheden, en grappige momenten. Jennifer aniston speelt eens een ander soort personage dan anders. En dat doet ze goed, erg verleidelijk en heel leuk. -Monte carlo De zoveelste soort van dubbelganger film. Het is wel een mooie film, grappig en met wat romantiek erdoor heen. Bewerkt: 10 mei 2012 door Forever GTA Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 (bewerkt) The Woman In Black. De eerste echte horrorfilm die ik ooit heb gezien in de bios. En voorlopig de laatste! Bewerkt: 10 mei 2012 door SpacyColours Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 The Woman In Black. De eerste echte horrorfilm die ik ooit heb gezien in de bios. En voorlopig de laatste! Prachtige film toch? Disturbia, een goed opgebouwde thriller. Zeker een 8/10 waard, geweldig acteerwerk! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 The Woman In Black. De eerste echte horrorfilm die ik ooit heb gezien in de bios. En voorlopig de laatste! Prachtige film toch? Zeker, maar ik raakte nogal nerveus in de tweede helft. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 The Woman In Black. De eerste echte horrorfilm die ik ooit heb gezien in de bios. En voorlopig de laatste! Prachtige film toch? Zeker, maar ik raakte nogal nerveus in de tweede helft. Dan heeft de film z'n werk gedaan. maar misschien is dat genre niet je ding. Maar je zou eerst nog andere moeten zien dat raad ik je zeker aan. ---- The green lantern Hoewel ik lees dat het een flop is, vind ik dat dus echt niet. Ze worden steeds beter erin om planeten en het universum te filmen, het lijkt zo echt en al die details. Een super film, mooie special effects net zoals de ruimtewezens die zo verschillend zijn. Oa ziet er prachtig uit. Goeie spanning en verhaal, zeker geen standaard soort film. Niet helemaal zeker of de hoofdpersoon Ryan reynolds de juiste keuze was, hij is beter in komische films maar hier speelt ie ook sterk Blake lively is ook een super actrice, ze komt hier zo volwassen over en die kleur haar staat haar goed. -Super 8 Echt een aanrader wat een fantastische film. Echt zulke goeie special effects en emoties, en wat een goeie sfeer en spanning die erin zit. en n paar schrik momenten. Ik weet niet wat het is maar het begin met die trein die ontspoort is zo realistisch gedaan, veel echter dan je normaal ziet. Voor ongeveer beginnende acteurs doen ze het erg goed, vooral Ellen fanning wat is die goed je raakt zo geroerd door die emoties. De spanning bouwt zich goed op naar een mooi en goed einde, en wat een super alien. -The rise of the planet of the apes Wat een fantastische film, wel eens leuk om te zien hoe het begon. Geen enkele aap aan te pas gekomen, volkomen met de computer gedaan. Het ziet er indrukwekkend uit en heel mooi. het is leuk om te zien evolutie in snelheid en hoe snel ze leren, dat is knap gemaakt net als het begrijpen en vechten. En wat ik gelezen had erover klopt het enigzins, vergeleken met de apen zijn hoe de mensen acteren wat matig. Glee- The movie Er zit veel niet in blijkbaar en bepaalde dingen zie je niet das jammer, hoewel ik denk dat op de dvd meer dan genoeg zal staan. Het 3D voegt niet veel toe lijkt het maar er zijn stukken die goed naar voren komen. Ik kan niet uitdrukken wat voor gevoel het me gaf. (kan schreeuwen en dingen zeggen die niet veel toevoegen. ) Wat een spetterende sensatie dat van het beeld afkwam, de rillingen liepen me over me lichaam! Geweldige liedjes en je kunt lekker lachen, zelfs mee zingen of bijna meebewegen want dat gevoel komt van het scherm af! Er worden dingen verteld die je goed zal herkennen, want je leert het en het veranderd je idd terwijl je de serie kijkt. -Friends with benefits Nou zijn er naast deze film al 2 geweest van het jaar, op zich op elkaar lijkend maar toch anders. Ik had ook op zich een bepaald idee van deze film, maar het is anders dan ik verwachte. Het gaat wat snel, dus de dingen van komisch, dramatisch etc.. volgen elkaar snel op. Waardoor het chemische liefdes gedoe een beetje lastig is erin te vinden. Dit is echt een film met een mengeling van alles, emotie, liefde, complicaties. (en wat van de andere 2 films.) Het verrast je op bepaalde dingen, o.a wist niet dat er vrouwen waren die zo'n trekje hadden. Leuke woordespelingen, grapjes en vele cliche's passeren de film. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 (bewerkt) Dude, volgens mij kijk jij in een week meer films dan ik in 2 jaar. :O Bewerkt: 11 mei 2012 door SpacyColours Reageren
StijnGTA Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 GisterenAmerican reunion gaan zien, weeral eens een goede american pie film. Van mijn krijgt hij een 9/10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 Net De Zaak Alzheimer uitgekeken, een fan-tas-tisch-e film! Zeker een 9/10 waard. Het verhaal zit prachtig ineen, op sommige momenten héél spannend en fantastisch acteerwerk! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 (bewerkt) Dude, volgens mij kijk jij in een week meer films dan ik in 2 jaar. :O Dan kijk je weinig of niet hahaha. Nee in de vorige pagina staat dat ik met reviews nog wat moet inhalen. Maar ondanks dat ik ben een filmfanaat en heb een pathe pas, en dan kijk ik ook veel heb zelf al een paar records van mezelf gebroken. --- Cowboys & aliens Geweldige film net als de aliens die er zo goed uit zien. Lekker ouderwets en goeie spanning, goeie chemie tussen acteurs. Special effects en omgeving ziet er tof uit. Final destination 5 De laatste 2 waren wat minder, maar zoals er al gezegd werd gaat deze terug naar deel 1. En dat klopt ook. Weer verschillende manieren hoe ze dood gaan, lekker griezelen/gruwelen en verbaasdheid. Hoe ze in t visioen dood gaan is al heel wat, maar voor sommige in het echt nog wreder! Alleen beetje raar dat nu pas de regels uit gelegd worden, die hadden dan weer in de vorig films gebruikt kunnen worden. Crazy, stupid, love Een hele aparte mix van alles, het is op een verfrissende manier anders gedaan. Je denkt sommige dingen aan te zien komen, en dan is het anders heel verassend! Het is een hele leuk film, lachen geblazen en toch ook een leerpuntje. Conan Een goeie spannende film, leuk verhaal en goed acteren van bekende. Maar vergeleken met de oude film Conan met Arnold schwarzenegger, en hoewel die film al oud is. Is ie toch stukken beter en heeft meer verhaallijn dan bruut vechten alleen. Maar beide hebben hun charme Bennie stout Een lekker ouderwetse sentimentele sint film, waar we eens zien hoe het er vroeger aan toe ging. Leuke muziek zeker bij het einde. Goeie bn-ers spelen erin mee. Het is een goeie film, beter dan die ''spannende'' niet-lollige sint sequel verhalen met bn-ers zoals o.a Gerard joling. De muziek daarvan is wel goed, maar zonder die lui zouden het veel betere films zijn. Mr. poppers pinguins. Hilarisch maar ook beetje sad.. Maar wel heel leuk en die pinguins zijn lief zoals ze de meeste dingen doen. Ik heb wel t gevoel dat er meer in kon, t was simpel en snel. Hopelijk komen bij de dvd die extra's die er niet in zaten, ik las dat de pinguins echt waren en bij elke scene iets anders deden. Columbiana Goeie spannende film, Zoe speelt het sterk en krachtig (zoals in avatar). Echt een kat met creatieve stijl. Hoewel er nog wel wat mist, als t niet romantiek is is het wel wat anders. Flypaper Grappig, dom, spannend en meer. Nou deze misdaad film is echt over een ander boeg gegooid en is verfrissend anders. (hoewel er wel enkele films zijn die t zelfde plot hebben) Goeie twist draaiingen als je denkt wie het kan zijn of hoe t verloopt, dat is het sterke punt in het verhaal. Want verder is het raar. Want dat niemand buiten iets hoort, of waar de politie blijf t is me een vraagteken? Body language De 1e nl dans film, wel raar dat het dan in amerika afsleept? Ieder geval doen ze niet af van de amerikaanse dans films. Misschien kon het nog iets beter, maar het ziet er geweldig uit. Het is verassend ook al laat het de dagelijkse sleur etc.. zien. En de muziek is echt te gek. Bewerkt: 14 mei 2012 door Forever GTA Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 The Grey 7.5/10. Goede film, maar kijk hem alsjeblief niet als je niet houdt van een open einde(dat doe ik dus niet, daarom vind ik 'm minder geslaagd). Ik hou echt niet van z'n open einde, verneukt de film grotendeels eigenlijk.. Jammer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.