Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

The Grey

7.5/10.

Goede film, maar kijk hem alsjeblief niet als je niet houdt van een open einde(dat doe ik dus niet, daarom vind ik 'm minder geslaagd). Ik hou echt niet van z'n open einde, verneukt de film grotendeels eigenlijk..:( Jammer..

Ik heb m gezien, de film heeft geen open einde dat is het einde. Ik hou ook niet van open eindes bij veel films.

Het beeld gaat alleen op zwart om het gevecht en bloederige strijd niet te laten zien, hij gaat toch dood ook al verslaat ie de leider.

The grey

Een sterke film over overleven, meeslepende spanning waar je in zit tot t einde.

Goeie dreigende meeslepende muziek, schrikmomenten.

En Liam geeft een sterk staaltje overlevingskunsten ten toon, met goeie leerstof over wolven.

Bewerkt: door Forever GTA
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Pulp Fiction

Heeft een 9/10 op IMDB, ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd. 7/10

Kijk hem nog maar een paar keer, wedden dat hij een stuk mooier wordt ;).

Geplaatst:

The Dictator :D

Hij is niet zo goed als Brüno en Borat omdat deze meer geacteerd is maar hij is nog steeds erg grappig en zeker de moeite om te zien. :puh:

Geplaatst:

Eagle Eye.

Zeer leuke film.

2 mensen krijgen een mysterieus telefoontje van een vrouw die hun en hun familie met de dood bedreigd.

Ze moeten doen wat de vrouw zegt anders sterven ze of ze laten iemand uit de familie sterven.

9/10

Geplaatst:

Kijk hem nog maar een paar keer, wedden dat hij een stuk mooier wordt ;).

Sorry, ik heb niet echt de zin om een film die ik totaal vanbuiten ken(en die me dan nog eens tegensteekt ook) opnieuw te bekijken..:puh:

The Next Three Days 9.5/10. Geniaal verhaal, geniaal acteerwerk, geniale film. Een prachtprestatie van Russel Crowe! _O_

Geplaatst:

Sorry, ik heb niet echt de zin om een film die ik totaal vanbuiten ken(en die me dan nog eens tegensteekt ook) opnieuw te bekijken..:puh:

Om deze film echt te waarderen moet je hem dan ook vanbinnen kennen ;).

Bios

The Dictator

Net als Adam sandler films moet je van Sacha baron cohan films houden.

Ik heb de andere niet in de bios gezien, deze had ik op zich ook kunnen laten.

Enkele moppen zijn wel leuk, maar verder is het nogal matig.

Wel is zo dat hij dingen in z’n film doet die je anders niet ziet, een zwangere vrouw en 2 slaapkamer scenes komen dingen voor die je in geen andere film ziet, en best verassend is.

Jack and Jill

Ik moet zeggen het is een film waar je van moet houden, het sprak me niet zo aan.

Adam sandler films zijn de ene keer best goed, de andere keer wat minder. Denk niet dat ie echt begrijpt hoe t moet. Het is komisch maar tegelijk ook tragisch.

Het einde is best goed dan komt het op gang is mooi gemaakt, en het is lachen erna.

Ze proppen er enkele top acteurs in maar veel waarde heeft het niet

----------

-The Lion king 3D - Eigenlijk geen uitleg nodig.

Weet niet meer of ik de film de 1e keer in de bios gezien heb was toen klein, al denk ik van wel want ik heb sindsdien een grote poster ervan in me kamer hangen die al geelachtig wordt!

Deze film moet je gewoon weer op het grote scherm zien, alleen het grote scherm doet deze film recht om zo z'n ware kracht en verhaal te laten zien. Het is echt een nostalgie film en wat je er ook mee doet je kunt het niet slecht maken, het is een klassieker.

De 3D is echt top en brengt de film meer tot leven dan ooit, de natuur, de emoties en de rest ziet er beter uit. De dieren zien er levendiger uit en komen goed naar voren, helaas echter de omgeving niet helemaal.

De film mist de techniek nog van de haren en de omgeving laten bewegen, dat hadden ze ook nog kunnen doen maar dat zal ooit nog wel komen, daardoor lijkt het wat stil en zou zeggen doods. Maar doet niets af van de film omdat je er echt in zit.

Als het eerder is gebeurt dan pakt de muziek je weer en nu intenser, ik heb ieder geval op een moment een traan gelaten door al deze dingen.

The lion king 3D OV

De originele versie nu ook gezien, niet eerder gedaan. De stemmen klinken goed bij het personage het past.

En t zal wel aan de andere bioscoop liggen, maar wauw het zag er een stuk levendiger uit en veel mooier.

Het was wel jammer van de zinnen die je kunt lezen, dat is minder voor de film en de omgeving. Probeerde ook naar de stemmen te luisteren die zijn grappig enzo. En o.a de muziek wat zo Prachtig klinkt en anders natuurlijk dan de NL versie.

---------

-The three musketeers 3D

Weer een andere film ervan met een andere insteek, maar nog wel met wat historische dingen erin die kloppen.

Mooie film, omgevingen, gevechten en goeie effecten, zeker naar het einde toe wat verrassende momenten oplevert. Een goed woord om het ook te omschrijven is Spectaculair!

Milla jovovich kickt ass! zoals gewoonlijk net als in resident evil! Heel elegant, verleidelijk en dodelijk.

Orlando bloom als schurk is ook weer iets nieuws, hij komt er mee weg en is goed.

Ontbreek misschien hier en daar wat, maar door al de actie merk je er nauwelijks wat van.

-Shark night 3D

Het verschilt niet veel van Jaws of nieuwe films zoals Piranha. Het heeft enkele schrik momenten maar daar blijft het bij.

Door te weinig mensen die op een afgelegen plaats zijn, weet je al gauw wat er gebeurt en is het voorspelbaar.

Wel goeie spanning en mooi beeld zeker in 3D, maar het is een matige film. De romantiek blijft ook uit voor het ook maar kan beginnen.

-Razend

een goeie spannende film, met z’n tienerproblemen.

De sfeer en de muziek zit er goed in.

-Johnny english reborn

De 1e film was niet zo goed of leuk, maar deze film is beter.

De typische mr bean streken en domheid zitten er ook in, en de typisch mr bond gadgets, zijn erg gaaf.

Geplaatst:

Ik heb m gezien, de film heeft geen open einde dat is het einde. Ik hou ook niet van open eindes bij veel films.

Het beeld gaat alleen op zwart om het gevecht en bloederige strijd niet te laten zien, hij gaat toch dood ook al verslaat ie de leider.

Jawel toch?

Voor hetzelfde geld verslaat ie de leider en gaan de andere wolven dan weg uit respect voor hem..

Geplaatst:

@Megapilot

Ook al zou dat gebeuren zou hij het nog niet redden, hij is gewond door de reis of het gevecht. Is in middle of nowhere waar ie de verkeerde kant op ging. Hij deed zo'n zender om z'n pols met de hoop dat het opgepikt zou worden, als ze al er naar zoeken is ie niet meer levend.

-The chang-up

Er zijn natuurlijk een paar films met een lichaams ruil, en ieder is origineel net als deze.

Wat een geweldige hilarische super goeie film is dit, verassend, verbazend, vernieuwend, verfrissend. Er komen wat dingen in voor die je nauwelijks of nooit in films ziet.

Het is ook leerzaam en laat dingen van een andere kant zien. Maar je zult wel wat kunnen herkennen in enkele films die de laatste tijd zijn uitgekomen.

Je zit er helemaal in en het had voor mij langer mogen duren, of een sequel mogen komen.

--

Ik had het al vaker maar zeker bij deze film, wat er allemaal niet gezegd wordt tegen kinderen of wat ze wel niet zien het is een film maar toch? Zo jong horen ze dit nog niet te horen/weten/zien. Je hebt nota bene een leeftijdsgrens voor films, maar vooral voor amerika zijn de dingen nogal raar hoe dingen beoordeelt wordt, geweld, sex, grof taalgebruik etc..

-Kuifje

Wat een goeie detective film bijna echt en heel realistisch, en met goeie en mooie details.

De sfeer en spanning zit er goed in, net als de muziek het past er goed bij.

Het verhaal zit goed in elkaar, de spanning en actie volgen elkaar goed op.

En aan het het open einde te zien, volgt er een vervolg op.

---

Ik heb nooit echt de strips gelezen al ken ik het wel, het sprak me niet aan net als suske en wiske. Geen idee waarom want er zitten dingen in die ik leuk vind.

Zat te twijfelen om hem te zien, toch maar gezien en daar ben ik blij om.

-Midnight to Paris

De film is nogal rustig voor mijn smaak, maar het kon er mee door want het is wel interessant

Of het nou echt iets van tijdreizen heeft is de vraag? Maar het kan het wel zijn.

Het is een mooie film, het laat mooie plekken zien terwijl er Franse muziek doorheen speelt. Wat je echt in Parijs doet wanen, en het doet de sfeer van de film goed!

Het verhaal is leuk en grappig, maar laat tegelijk ook stof voor na te denken op waaien.

-In time

Hele goeie spannende film, waaronder de acteurs goeie chemie tussen elkaar hebben.

Het is ook grappig om te zien of wel te horen, dat nu bepaalde zinnen of woorden echte betekenis krijgen als het om tijd draait.

Er zijn wat foutjes ingeslopen, aangezien het me lijkt dat sommige dingen niet helemaal kloppen of niet aan gedacht zijn.

Het is ook wel iets wat je laat nadenken over wat je nog wil doen in je eigen tijd.

-Real steel

Deze film over boksen zit op een hele andere niveau dan anders.

En dat maakt de film erg sterk en goed, zeker omdat er een emotioneel verhaal doorheen zit van familie en/of liefde.

Goeie muziek en super kick ass robots, die je helemaal de film in sleuren.

-Wizard of oz 1939

Ik heb er al een aantal gezien in verschillende vormen, maar dit is de originele film en die is nog steeds niet overtroffen en is de beste. Die met michael jackson ‘’the wiz’’ komt er ook niet in de buurt.

Er is wel wat veranderd om de film vernieuwd weer in de bios te laten zien al weet ik niet wat. Voor een film van de jaren 30/40 is deze uitstekend gemaakt afgezien van de verbeteringen, en de muziek is ook geweldig. Het is terecht een van de beste films die er is.

Het doet niet onder aan de films vandaag de dag.

-Arthur christmas

Het is een goeie film sterk gemaakt, maar wel met een andere insteek met verandering

Niet voor kinderen ieder geval, normaal is het een luchtige lach en leerzame film zeker als het een tekenfilm is. Zoiets kun je wel doen bij een dierenfilm omdat het belangrijk is.

Deze is duister, te serieus en realistisch, spannend, leerzaam op een harde maar foute manier, en te kerst bedervend (zeker als je er in gelooft).

-Happy feet 2

Een aanrader zeker de moeite waard om te zien.

Ik hoop echt dat ze er meer van blijven maken, het blijft een sterke film en nog even goed als de 1e niet zeker of het zelfs nog beter is. Een pracht film die je laat smelten.

Er zit zoveel in kan de juiste woorden er niet voor vinden, maar wel inspirerend, leerzaam, vol gevoel en emotie, en ook achter gekomen liefde. Er wordt iets minder gezongen dan in de 1e film, maar het zijn wel krachtige nummers Het laat je ook ademen want het is ook weleens lachen.

Op zich is het ook iets duisterder dan de vorige film, zeker omdat de kleintjes telkens in gevaar zijn. En wat het krill verhaal erin doet aangezien het niet bij de rest van het verhaal past? Maar het heeft wel iets.

-Abduction

goeie spannende film, beter dan contagion ieder geval.

Geplaatst:

We hebben op school de film Supersize Me gekeken.

Een meneer gaat 30 dagen elke ochtend,middag en avond bij de McDonalds eten.

Dat doet die als experiment.

Hij kreeg veel problemen met ze lever en maag etc.

Het duurde 20 maanden totdat die weer ze oude gewicht terug had.

De meneer was 12kg aangekomen.

Het deed dit experiment omdat McDonalds zei dat hun eten gezond was.

Hij wou uittesten of dat daadwerkelijk zo was.

We hebben op school de film Supersize Me gekeken.

Een meneer gaat 30 dagen elke ochtend,middag en avond bij de McDonalds eten.

Dat doet die als experiment.

Hij kreeg veel problemen met ze lever en maag etc.

Het duurde 20 maanden totdat die weer ze oude gewicht terug had.

De meneer was 12kg aangekomen.

Het deed dit experiment omdat McDonalds zei dat hun eten gezond was.

Hij wou uittesten of dat daadwerkelijk zo was.

Over die film ging m'n eerste vraag bij m'n Wiskunde-examen gister. :-(

Ik weet nu dat z'n gewicht in kg keer 33,6 = het aantal kilocalorie dat die knakker nodig heeft to get by.

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Kuifje en het geheim van de Eenhoorn 8/10. Ik ben altijd wel fan geweest van de Kuifje-strips, maar had de film nog niet gezien. Erg mooi gemaakt, vol met (subtiele) humor. Voor fans van Kuifje zeker een aanrader, maar ook voor anderen die een 3D-animatiefilm met actie en humor wel zien zitten.

-New year’s eve

Een heerlijke film, goeie muziek en verassingen.

De bloopers op het einde zijn erg leuk, zeker niet missen.

Al had ik wat meer verwacht omdat het er zoveel grote celebs in meedoen.

-Puss in boots

Ondanks dat de sprookjes/verhaaltjes van personages niet helemaal kloppen, maar het is ook een soort shrek verhaal apart van hun eigen.

Is het een heerlijke film zeker met de ov stemmen die horen er echt bij, goeie grappen en heerlijk hilarisch met wat spanning erdoor heen.

Prachtig gemaakt en vol kleur en details.

-Dolfje weerwolf

Een leuke film en goed gemaakt.

Leuk om te zien de wereld van toen je nog jong was, want ik herkende veel dingen van vroegere school dat het zo ging.

-Alvin and the chipmunks 3

Dit deel is net zo goed als de andere, wel wat spannender en leerzamer.

Mooie omgevingen, en dans/muziek scenes.

-Sherlock holmes 2

Dit deel is beter dan de 1e, zeer goeie detective speurwerk en erg spannend/meeslepend.

Heel mooi gemaakt zeker de trage slowmotion scenes. De omgevingen zijn prachtig.

Ik heb niet alle films van Robert Downey Jr. gezien, maar hij is hier geniaal en ik denk wel dat het z’n beste film is. Na afloop begon iedereen+ik te klappen

-Mission impossible 4

Om te zeggen dat ie beter is dan de andere delen weet ik niet, maar hij is wel indrukkwekkend. Zoiezo omdat Mr. Cruise al z’n stunts zelf wilde doen, als je m dan op dat gebouw bezig ziet zit je vol spanning.

Goed gemaakt, goeie actie & ontploffingen, en spion werk.

-The help. – Een aanrader moet je zien.

Een film die afspeelt ergens rond de jaren 60, over de rassen ongelijkheid en onrecht. Een lange film die je blijft vasthouden tot aan het einde.

Het is een mooie sterke emotionele film, en ook de verdieping in personages gaat je aan het hart, je leeft echt mee met ze. Geweldige acteurs gekozen ervoor.

Er zijn wel wat films die hierover gaan maar dit is toch heel anders. Het is niet alleen maar serieus er zitten ook wel lach momenten in, zowel als treurige.

Hoe die mensen ‘’denken’’ vroeger (zowel als nu) zo fout, maar ook tegenstrijdig bovendien hoorden ze geen kids te krijgen.

Kan nog veel meer erover zeggen, maar het is een stuk historie en het is alsof je erbij bent.

Alleen het einde had iets anders gemogen.

Zulke dingen gaan me aan t hart, ik snap het gewoon niet hoe men zo kan doen.

Voor mij is ieder gelijk en doe niet aan racisme, altijd al geweest.

-The dark hours

Je kunt t best beschrijven als een ‘’a trilling sensation’’

De aanhoudende sfeer en geluid, blijft door de hele film wat ie erg goed maakt.

Er zijn maar een paar woorden om deze film te beschrijven.

Maar er had meer in gekund, en het zou best kunnen dat er nog een deel komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...