Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Vandaag de trailer gezien van: The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficent Weapon

Die trailer is gewoon geniaal :puh:

Stomme BB-code werkt niet aaarggghghghghg

>>> Door Kloep: BB code aangepast.<<<

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

-Jackie – een aanrader

Een bijzondere film en uniek, er zijn niet veel films zo gemaakt en al helemaal niet als een combinatie NL & Amerikaans.

Het wordt sterk gespeeld en de 3 dames hebben een goeie chemie, al gebeurt er vaak weinig dan nog houdt de film je vast met bepaalde momenten.

Hele ironische dingen komen erin voor, veel drama maar ook veel humor.

Leuke muziek en de omgeving is heel mooi om te zien.

-Act of valor – een aanrader

Een pracht film en echt zoveel beter dan ‘The Hurt locker’ zie het dan ook als geen film maar een Docu, aangezien waargebeurde dingen in zitten en echt militaire in voorkomen.

Het is echt een Ode en Eerbied deze film, voor de gevallen en de helden die beschermen.

Al lijkt het op vele films die hier ook over gaan, het is toch anders en intenser het geeft een heel ander beeld.

En op z’n minst zitten er een paar dingen in die ik maar in enkele films heb gezien.

Het is niet normaal gefilmd want het switcht naar andere perspectieven, prachtig weergeven.

Spannend en meeslepend en wat een vuurkracht.

-What to expect when you’re expecting

Een aardige film maar wel wat matig.

Een hoop films van hetzelfde in 1 film gepropt, waardoor je iets nieuws krijgt.

Maar je kunt je niet echt hechten of meevoelen voor een bepaald persoon, omdat er teveel mensen in zitten die hetzelfde willen doen. Maar het is wel lachen hoe de zaken er voor staan.

-Wicky 2 en de schat van de goden 3D

Het is niet beter of minder dan z’n voorganger, maar het is een leuke en vermakelijke film.

Het is mooi weergegeven en aandoenlijk zijn de 2 kinderen.

-The lucky one

Zack efron is stukken volwassener of serieuzer hier dan in vele van z’n films, doet hem zeker goed. In ‘’Charlie.st cloud'' was ie al op dreef, maar was er nog niet helemaal.

Wat de film betreft je ziet de dingen mijlen ver van te voren aankomen, maar ondanks dat is het een mooie romance film, rustig en sfeervol.

-On the road

Ik was wel benieuwd naar deze film, voornamelijk voor Kristen stewart maar dat komt zo.

De film is wel aardig vooral in de begin tot het midden, de sfeer blijft hangen zo blijf je kijken met wat humor ertussendoor en mooie landschappen is het interessant.

Maar de film duurt te lang om interessant of iets zinvols te blijven, en omdat het geen plot heeft krijg je dus ook een open einde. Dat en ook dat ze alleen maar reizen en je hoofden ziet, waarvan er enkele films zijn, maar dit toch erg ver gaat.

Op een bepaalde manier is het een fijne cast, maar ze kunnen maar zoveel doen om de film te helpen, naast dat de film niks is heeft het dus ook geen personages ontwikkeling.

Wat kristen stewart betreft zeker niet haar beste rol, en van acteren kun je niet spreken (geld voor alle) dat probeert te compenseren met bloot.

Waarom ze daar nu mee begint is me een raadsel, er zijn al eerder films geweest zeker in Twilight waar het beter past.

Ze heeft nu op z’n minst wel andere emoties die ze anders laat zien in films.

Nee van zulke films houdt ik niet echt, zeker met open eindes, maar ik moet wel zeggen ik heb slechtere films dan deze gezien.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Intouchables (2011)

Het verhaal gaat over een oudere rijke gehandicapte man, genaamd Philippe en een veroordeelde jongere man, genaamd Driss, die na een bezoek voor een afwijzingshandtekening voor een uitkering een baan krijgt bij hem als zijn verzorger en de bijzondere vriendschap die ontstaat tussen deze twee.

Bron: Wikipedia

De film is net afgelopen en wat voor een.. Een schitterende film waarin humor als dramatiek elkaar goed afwisselen. Een ontroerend verhaal, waarbij ik een paar keer toch vreselijk heb moeten lachen. Zo komisch als ik er weer terug aan denk. Ik geniet momenteel nog steeds van wat ik net heb gezien. Heerlijk om weer eens een film te kijken die achteraf een goed gevoel en indruk op je achterlaat. Het gevoel dat vertelt dat je geen minuut hebt verspeeld. Ik raad iedere filmliefhebber deze Franse film aan. Een film met goed acteerwerk en een meeslepend, maar ook weer niet te diep verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

-Men in black 3 3D

De 1e 2 films waren al geweldig, maar deze 3e is denk ik wel de beste van de reeks.

Het heeft de goeie samenstelling van vele dingen, en heeft een emotionele rand eromheen.

De aliens zien er weer super uit, met een paar leuke verassingen. De manier van reizen ziet er gaaf uit zowel als de sprong. En je proeft wat van de sfeer van de jaren 60.

De jongere versie van K doet het echt prima, en er is een goeie klik.

-Snow white oftewel mirror/mirror.

Laat alles wat je weet over dit sprookje achterwege, want ze hebben het uit elkaar gehaald en opnieuw uitgevonden zeg maar, of veranderd. Beetje zoals rapunzel en daarvan zal je iets ervan erin herkennen.

Op enkele dingen na, kun je eigenlijk zelfs je kleine kinderen hier mee naar toe nemen.

De namen zijn veranderd van wie zeg ik niet, maar de nieuwe zijn best stoer. Andere dingen ook wel, maar worden op een subtiele manier er toch in gedaan.

Het is een prachtige film niet zwaar geladen en eng, maar luchtig en zo enorm grappig, al zijn er op enkele punten toch even spannend.

Prachtige decors, kleding, kleuren zowel als de magie die alom aanwezig is, de special effects zijn schitterend. Een goeie cast die het geweldig deed, en al doet Julia robert het goed ze is te grappig en blij om als een evil queen over te komen.

Het einde is heel mooi, uitbarsten in gezang met een mooi lied, heel erg bollywood. Lijkt wel of Amerika samen met Bollywood gaat samen werken?

-Snow white and the huntsman

Wat kan ik over deze film zeggen, hoewel het anders is zit er ook vele soorten filmstukjes in die veelal voorkomen. Maar nu toch op een bijzondere manier.

De techniek betreft de filmwijze van het beeld, is zoals ze het vroeger deden en zoiets heb ik al heel lang niet meer gezien. Van de beeld en de inhoud van de film doet veel weg van films als Lotr en Legend, en wat van griekse mythe films.

Het is een rustige sfeervolle film voor het meeste gedeelte, met mooie magie en fijne actie.

Een pracht stukje magie scene helaas wat kort en gauw onderbroken, die je fantasie doet prikkelen en zoals ik eerder zei terug doet denken aan bepaalde films.

Helaas wat betreft de trailers zit er iets niet in, en het was iets minder goed dan ik had gehoopt. En geen 3D dat is ook jammer zou de film ook heel mooi hebben gemaakt.

Ik heb misschien niet alle films van hun gezien, maar genoeg om dit zeker te weten.

Charlize theron naast de andere nieuwe film Prometheus, zeker haar krachtigste performance ooit! Ze zet de toon en sfeer zo goed.

Kirsten stewart ondanks dat ze veelal dezelfde emoties gebruikt ook in ander films, komt her en der toch wat anders naar voren. En ook bij haar niet alles gezien, maar zoals ze nu is komt ze echt op dreef ook een krachtige performance!

Ik las iets op nu.nl wat ik niet begrijp en waarvoor het nodig is.

De film krijgt niet 1 maar 2 sequels? Waarom het is een goeie film met een goed einde.

-Dark shadows. Een aanrader en een perfecte film.

Heel jammer dat het niet in 3D is want dat zou zo cool zijn! Ik kan nauwelijks met woorden beschrijven hoe deze film is. Er zit zoveel in van allerlei films van Tim Burton.

Je kunt zelfs wat andere films er terug in zien, voornamelijk ‘Death becomes her’ maar vergis je niet net als die film zijn het unieke films! Zoveel genres gaan door deze film.

Het gaat op zich wel wat snel en 2 uur is eigenlijk veel te kort, want hoewel iedereen aan bod komt wordt er niet alles uitgehaald dat er is!

Goed mogelijk dat er een deel 2 kan komen, maar of die deze kan overtreffen best lastig!

Een grootse cast die perfect bij elkaar past, waardoor een geweldige chemie.

Prachtig hoe het een combinatie laat zien van de 18e eeuw en de jaren 70e, de vele details, kleding, gedrag en dingen die je leert.

Een heerlijke duivelse donkere grimmige sfeer, het is spannend en meeslepend maar blijft luchtig door grapjes, qoutes en meer. Muziek die er goed bij past en wel van die tijd.

Er wordt geprobeerd de beroemdheden allemaal evenveel tijd te geven, om hun ding te doen. Alleen zo jammer voor sommige dat ze niet helemaal uit de verf komen, of hun aard te zien. Want allemaal hebben zo hun gaven, die hier zo tot hun recht kunnen komen.

Maar ondanks dat briljante samenspel! Zeker met het bovennatuurlijke en hun duivelse kant die zo geniaal naar voren komt. De gezichtsuitdrukkingen gewoon weg heerlijk!

Een heel verhaal maar houdt het kort, er is zoveel te zeggen.

Eva green heerlijk duivels en toch vol humor, goeie rollen meestal en in de serie ‘Camelot’ Maar nu toch een van de beste rollen vind ik, De blikken en de houding geniaal!

Chloe moretz al een hele goeie nieuwkomer, super als Hit-girl in ‘’kick-ass’’ En nu wat meer achtergrond maar een leuke rol, zeer verassend hoe het verloopt.

Helena carter & Michelle pfeiffer kunnen veel beter worden wat achter gehouden, maar worden op een andere manier naar voren gebracht.

Johnny depp, weer super als gewoonlijk zeer vermakelijk.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Rien à Déclarer

Dit is het verhaal van twee douanebeambten die vernemen dat hun kleine vaste douanepost op de grens tussen Courquain(Frankrijk) en Koorkin (België) op 1 januari 1993 zal verdwijnen.

De Belg Ruben heeft een hekel aan Fransen en bij de grens gaat die de Fransen treiteren.

Ook moet die samenwerken met een Fransman genaamd Matthias Ducatel en met een wiebelig autootje en een hondje auto's controleren op smokkelpraktijken. Matthias heeft een relatie met de zus van Ruben maar hun familie heeft een hekel aan Fransen dus probeert Matthias vrienden te worden met Ruben en als hun familie toestemming geeft dat Matthias en Louise (de zus) mogen trouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bassie En Adriaan en de Plaaggeest:

Dolleuk verhaal met de bekendste clown en acrobaat in de hoofdrol. Nadat het circus ineens verdwijnt, moeten B&A op zoek naar een nieuw baantje. Steeds vinden ze die, maar steeds worden ze binnen no-time ontslagen dankzij zowel Bassie's hilarische stommiteiten als de vervelende streken van de Plaaggeest. Regelmatig komen ze Douwe tegen, die een goede vriend wordt van B&A maar wel verdacht veel op de Plaaggeest lijkt. Uiteindelijk komt het circus terug en merkt de Plaaggeest dat het veel leuker is om kinderen aan het lachen te maken (zoals B&A doen op TV). Vandaar dat ie z'n pak heeft weggegooid en nadacht over een carrière als clown.

In tegenstelling tot latere delen komt hier veel meer humor en spanning in voor. Zo heb ik een aantal keer smakelijk moeten lachen om grappen van Bassie ("Showroom... zou dat lekkerder zijn dan slagroom?") en met verbazing staan kijken hoe Adriaan (zonder enige beveiliging!!) een stunt uithaalt op een hekje op de Euromast. Heel gevaarlijk, al weet ik natuurlijk dat het goed loopt omdat ik deze film al eerder heb gezien.

Ik geef het een 10/10.

De rest van de week ga ik de andere delen kijken. Moet toch wat als je een week home alone bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

-Prometheus

Een mooie film met dezelfde sfeer als de voorgaande Alien reeks, met een beetje Avatar erin.

Maar het is niet helemaal hetzelfde, Sigourney weaver zit er niet in dus er mist iets van haar kracht, maar dat wordt goed gemaakt door Noomi Rapace die iets anders eraan toevoegt.

Naast haar zeker nog enkele goeie acteer mensen, waaronder Charlize Theron met een krachtige performance.

Prachtige omgevingen met passende muziek die echt de toon zet voor de film, heel anders dan de rest van Aliens. Wat een krachtige uitstraling geeft aan de film en de spanning. En met de 3D erbij is het heel realistisch.

Het geeft ook een ander beeld van hoe het in elkaar zit, en hoe het begint. Lekker veel spanning en sensatie, met veel dubieuze geheimen.

Een paar herkenings punten zitten erin en misschien wat veranderd? Of dat komt nog. Waarvoor je komt zit er weinig in, maar dat maakt het naar het einde toe zeker goed.

Laat maar komen het volgende deel.

-The divide

In het algemeen is het een goede film, veel spanning en drama.

Maar dat blijft het zo lang volhouden in een ruimte, dat het inzakt en het voelt alsof de film te lang duurt. Zoals vele van deze films laat het zien wat er gebeurt met mensen na een tijd.

Heftige scenes en verontrustende beelden, al lijkt het met bepaalde dingen wat terughoudend.

Na de aanval spelen er andere dingen, maar dat is zo geheimzinnig dat het vraagtekens achterlaat want je komt niks meer te weten.

-Chernobyl diaries

Een voorspelbare film, niks wat je niet eerder hebt gezien maar best goed.

Griezelig sfeertje met wat schrikmomenten, al maken ze bijna alle fouten die je maar kan doen.

-21 jump street

Hoe kan ik de film het best omschrijven? Het is onwijs met een hoop dingen erin gegooid.

De film duurt op zich wat lang, wat geen verband houd omdat het vaak nogal snel gaat.

Veel stereotypen, maar de normale dingen zijn vooral omgegooid dat maakt het ook wat raar.

Beetje rare personage ontwikkelingen, maar daar zit ook een leer punt in.

Goeie muziek, mooie momenten, het is ook hilarisch, met veel rare actie en onverwachte dingen.

En het einde misschien niet het origineelste maar wel geweldig. Een shot in de penis!

Het komt niet vaak voor er zijn wat films, maar niet zoals ze het nu laten zien.

Is denk ik wel een van de schokkerendste dingen in de film, je hoorde iedereen in de zaal.

En een geweldige explosie, zeker leuk na hoe ze de rest hebben laten zien.

-A monster in paris

Een prima film dat heel rustiek aanvoelt en is charmant en sympathiek, het geeft een mooie sfeer aan parijs van de jaren 10/20. Heerlijke muziek op een rustig tempo, en soms op de achtergrond. Het is een originele film hoewel het me deed denken aan een andere film waar ik niet opkom. En op zich wat voorspelbaar maar dat maakt niks uit, het is vermakelijk en leuk om naar te kijken. Fantasierijk met wat actie op het einde.

Link to comment
Delen op andere websites

Het Franstalige Martyrs.

Werkelijk zelden zo'n bevreemdende, zieke, smerige, macabere film gezien. Het is niet eng, het is vooral heel aangrijpend. Alles wordt zo gedetailleerd in beeld gebracht, dat de beelden vrijwel gegarandeerd nog een paar dagen op je netvlies blijven branden. Als je de tijd neemt om je te verdiepen in het zieke, treurige verhaal is het een bijzondere kijkervaring. Zou 'm echter niet kijken als je op zoek bent naar een leuk avondje entertainment, want daar is 'ie niet geschikt voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst de film Drive gekeken.

Het gaat over een stuntman die ook bij criminele activiteiten betrokken. (Bestuurder van de vluchtauto) Intussen helpt hij ook zijn buurvrouw, waarvan haar man in de gevangenis zit met klusjes. Maar ze raken verliefd op elkaar. Haar man komt vrij, en dan is het over voor hun. Haar man is nog heel veel geld verschuldigd aan mensen in de bak, omdat ze hem beschermden. Nu wil de stuntman hen gaan helpen met het geld...

-Veel actie

-Goed verhaal

-Niet geschikt voor mensen onder de 16 jaar (Best wel smerige moorden :))

10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

-Rock of ages – een aanrader

Een poos terug had Cher al zo’n film ‘burlesque’ die was anders maar daar lijkt het wat op, maar om kort en krachtig te zijn: Het is een tijdloze film echt een cult klassieker met geweldige muziek van de jaren 80. Het ziet en voelt ook zo aan.

Wist niet dat Tom cruise kon zingen, maar hij kan er wat van!

Je wordt in de film in getrokken en beleeft het, je voelt de krachtige sfeer en het prikkelt je, het spat van het beeld af!

Goeie chemie tussen de acteurs sommige stukjes zijn dan ook erg lachen, maar echt personage ontwikkeling is er niet, maar dat is niet erg. En het is ook een leer film over muziek en hoe je kan veranderen.

-Ice age 4

Goeie 3D komt heel dichterbij af en toe.

Het wordt steeds minder Ice Age waar het om draait, maar ach zo erg is dat niet. Het gaat verder nog steeds om vriendschap, familie en overleven. En het heeft bepaalde elementen van alle vorige films in zich.

Goed verhaal met gekke dieren in nieuwe vormen, spannende momenten zo ook hilarische.

En Scrat de eekhoorn heeft een wat grotere rol, hij kan het gewoon niet laten heerlijke lach momenten, hoewel ook zielig die onbeheersbaarheid.

-Madagascar 3 3D

De 3D is goed, de juiste muziek zit er in en helpt de sfeer ermee.

De film is misschien niet de beste, dat is mogelijk de 2e, familie en eigen land. Maar wel de mooiste en de grootste in veel opzichten.

Prachtige visuele beelden zowel op t einde met het circus als andere dingen. Weer heerlijke humor en vele grapjes. Nostalgie zit er in met wat goeie levens lessen.

Het is alleen wat ongeloofwaardig geworden met bepaalde punten, dat mensen niet vreemd vinden wat ze doen, hoe ze zich gedragen etc.. maar ach dat zal de humor erin wel zijn?

-Brave 3D

Het is dan wel niet geheel origineel, maar het is een pracht film. En al zegt men t is een nieuw sprookje dat zie ik er niet echt in.

Het blijft een beetje bij de basis terwijl ze veel meer konden hier mee, hoewel er een paar prachtige scenes in zitten. Goed verhaal, sterke personages, mooie muziek al kon het beter.

-Brammetje baas

Een simpele kinderfilm, maar een iets wat sneu maar toch heel grappige film.

Net als Dolfje weerwolfje leuk om te zien hoe het was toen je klein was.

-Lol – Laughing out loud

Een goeie film met je gewone standaard tiener en familie probleempjes.

Kon deze eerder zien vanwege brandoefening in de bios, en nog wel gratis.

-Lockout

Prima film veel actie en ontploffingen, en er zit wel wat grappige dingen en charisme in.

Verder is het matig met weinig diepgang. En weinig personage verdieping. Het is een beetje een moderne ‘’Escape from New York – met snake’’

Het gaat over info achterhalen en beschermen, maar je komt nooit te weten waar het nou over gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Turn me on dammit

Deze zeer intrigerende Noorse film gaat over een seksueel gefrustreerd meisje dat verliefd is op een jongen. Nadat deze jongen haar met zijn penis aanraakt gaat het mis. Niemand gelooft haar dat deze jongen dat ook daadwerkelijk heeft gedaan. Door de film heen krijgt ze steeds seksuele fantasieën over jan en alleman dat haar leven niet gemakkelijker maakt, het gaat bergaf met d'r, ze belt seks telefoons ze word gepest en ze word heel verdrietig :(

ik geef deze film een 7 want het was een hele leuke film totdat er opeens een penis op je beeldscherm komt.

Ik deze film aan voor mensen van 18 en ouder want er komen heel veel naughty dingentjes in (seks! giechel)

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

-The amazing Spider-man

Ik heb verschillende gevoelens over deze film. Maar blijkbaar zit er in deze elementen en mensen in die ik niet ken, aangezien ik de strips niet lees kwam de film wat anders over.

Het ging snel door en veel dingen zijn veranderd, o.a hoe t me de oom vergaat en de boef etc.

Het beeld is erg goed en ook de special effects zijn beter geworden, maar dat is zowat het enige wat de film goed maakt en kracht geeft. Maar ook natuurlijk de hulp die Spidey uiteindelijk krijgt is ontroerend en sterk. Het einde vooral de pose in de lucht is waanzinnig.

Garfield doet het goed maar mist de nerdheid al probeert ie het, maar krijgt niet de sfeer die Tobey gaf. En Emma Stone heeft een paar momenten maar ze kan veel beter, ze is meer op de achtergrond.

En tja het reptiel mens misschien is het anders dan de tekenfilm of strip, waar het beter leek op een krokodil. Maar het zag er goed uit en goed acteerwerk.

-Friends with kids

Een nieuw soort film die eigenlijk heel wat had kunnen worden, maar wordt iets wat voorspelbaar zowel standaard en saai. Het rekt te lang uit en gaat teveel over hetzelfde.

Het is wat geforceerd om een happy end te kunnen krijgen.

Maar het is een aardige film met hier en daar grapjes en leuk commentaar.

-Magic mike

Ik heb het nooit eerder gezegd bij een film, maar dit is echt een film voor de vrouwen en hun alleen. (Als je homo bent ga er ook heen)

De film duurt te lang, er zit geen verhaal of personage ontwikkeling in. Alles is heel oppervlakkig. En tja de vrouwelijke actrices doen weinig moeite eigenlijk.

Het dansen zelf is nog wel aardig om te zien.

-The dark knight rises

Het is niet zozeer de beste van de reeks het is een gedeelde plaats met deel 1. Want de inhoud van de film neemt je terug naar deel 1. En laat je op verschillende manieren een opkomst zien en de manier hoe Bruce ermee omgaat. Deel 2 heeft ook wel z’n momenten en scenes zoals de andere 2, maar is toch anders.

Hoewel ik deze Joker al niks vond, is Bane van hetzelfde kaliber maar doet het stukken beter.

Hoewel er driekwart van de film weinig gebeurt, had ik er eigenlijk weinig hoop op.

Waardoor het niet saai en vervelend door werd, zijn 2 dingen waar de film op bleef leunen om overeind te blijven. Door de sfeer van de muziek die bleef hangen het pasten er goed bij, zowel als Bane die weinig bijzonders doet. Maar toch dreigend en krachtig overkomt door het masker en stem en natuurlijk een bepaalde hoop.

Dan begint het intressanter te worden en de muziek gaat los, en komen er bepaalde dingen langs. Een grote twist in de film wordt er gedaan die je niet verwacht, samen met wat spectaculaire actie en dat maakt een grand finale!

De manier hoe dat gedaan wordt is echt subliem, een briljant manier van filmen zo’n begin naar einde toe.

Tja wat Catwoman betreft dat is ze helaas niet echt, ja ze is een goede dief met goeie vechtkunsten. Maar nergens komt naar voren hoe ze het geworden is, zoals de vorige films van batman. Zowel als het punt of ze goed of slecht is, maar als de nood hoog is komt ze toch te redding.

Deze reeks hoewel ze zeggen dat het klaar is, is het niet! De joker zou terug komen, Robin komt niet voor en staat op, en er zijn toch wat foutjes en andere dingen.

Zowel als waar Gotham city is? Ik zie New York, dat was niet in de oude trilogie.

De film reeks heeft bepaalde momenten en scenes, en is op een bepaalde manier gefilmd die beter is dan de Bat films voorheen. Helaas naar mijn mening is dit niet de beste.

Wat ik mis van de oude bat zijn de Bat gadgets, de slechteriken, de verhalen, ook al was het niet zo technisch en goed gefilmd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...