Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

En ik ben weer helemaal bij met me reviews, dus nu weer de recente.

Bios

-step up 4 3D

De films werden na elk deel beter, en hoewel ze over hetzelfde gaan zijn het verschillende thema’s. Maar dat valt ook niet zoveel op met de aantal dansfilms die er nu onderhand zijn.

In iedere film van deze reeks zijn er bepaalde momenten en scenes die geen ander heeft, en dat houdt het fris en geweldig.

Deze gooit alles erin gecombineerd met de andere films, het is heel mooi gedaan zowel dans/techniek als romance die wat gevoelig en sensueel is. Al is het op bepaalde punten wat zwak. Het gaat ook over een bepaalde emotie die erin zit, ontdek die maar eens. Wink.

-Abraham Lincoln: vampire hunter 3D

Slechte beeldkwaliteit of gefilmd, waardoor op momenten je moet inspannen om iets goed te kunnen zien, of het ging te snel. Hier door kwam de 3D ook niet goed aan bod.

Of dat nou moet liggen aan het feit dat ze het ouderwets wilden doen lijken, geen idee maar het werkte niet bepaald.

Zelden zoiets gezien maar dat was vooral op tv, nooit in de bios.

Acteerpresentaties waren ook wat gemiddeld, vond de acteur die Lincoln speelt niet echt veel aan. Zelfs het verouderen was niet best.

Dat terzijde is de film best goed gemaakt, historische achtergrond van Lincoln en slavernij dat ook voorbij komt. Het vechten en zeker hoe de vampiers zijn prima gedaan.

Zilver?

-Oke er zitten wat fouten in dat kan ik nog wel door de beugel zien, maar zilver voor vampiers? Dat geld juist voor weerwolven, er komt geen staak aan te pas behalve de bijl.

-Sommige gevechten zijn te rommelig, snel of mistig/zanderig zodat je niet goed kan zien wat er gebeurd.

-En Mr.President stond bekend om dat ie niet kon liegen, nou hier doet ie het toch vaak ook al probeert ie men te beschermen.

-Total recall

Het is best knap gemaakt en goeie special effects, en het vrouwen gevecht is mooi om te zien. En het blijft spannend ook vooral door de dreigende muziek door de film.

En er zitten een paar mooie en krachtige scenes in.

Ik heb de originele film gezien al was dat een hele tijd terug, maar ik weet nog wel dat ie erg goed was. In deze remake zouden wat dingen terug komen, nou ik heb maar weinig gezien en het speelde zich op aarde af. Enige herkenningspunt is de vrouw met 3 borsten, en die zit er ook erg kort in. Veel dingen zijn gewoon overgenomen van een aantal films.

Vergeleken met deze remake ondanks al de vernieuwende technische gadgets, is het zo anders geworden en standaard dat de originele film nog steeds het beste is. Als je het nog een remake kan noemen?

Het gaat minder om het verhaal zelf en verdieping voor degene waar het om draait, en ook nauwelijks humor wat het origineel juist zo leuk maakte. Het draait zich nu veel meer af op de actie, de effecten en grootse dingen.

Hoewel ik me herinner dat de film van toen wat verwarrend was.

De originele film komt vanavond op tv.

-Seeking a friend for the end of the world

Ook al is het niet geheel nieuw, het is wel een film die zich op een andere unieke wijze laat zien. Het gaat nu niet om de paniek, gevaar en destructie, en laat meer een ander kant zien van menselijkheid tegen het einde aan.

Hoewel ik toch nog wat mis? Misschien wat meer mensen of iets anders o.a wat bloot, denkend aan het einde.. is het niet echt een probleem.

Ik heb beide acteurs dacht ik nog niet eerder samen in een film gezien? Maar het werkt met een goeie chemie ertussen,

Ondanks de rare dingen door de film heen het past wel een beetje, is het een mooie film die je zeker moet zien en het einde is ook mooi. Aangrijpend en leuke muziek.

Het verhaal vaart naar het einde simpel en leuk, zonder dat het er minder op wordt

Keira knightley heeft een goeie rol, op momenten ziet ze er heel mooi en natuurlijk uit. En haar mooie accent is niet weggestopt. Steve carrell laat zich denk ik van een andere kant zien gewoon en sympatiek een goeie rol.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

The Proposition 5/10

Zelden zo'n slechte en saaie film gezien. De 7.5 op IMDB is zeker onterecht naar mijn mening. Het verhaal zit onlogisch in elkaar en de film is gewoon op geen enkel moment spannend.

Lakeview Terrace 8/10

Spannende film, verdient zeker meer dan de 6.2 op IMDB.

Love and other drugs 8/10

Meeslepend romantisch verhaal met een mooi einde.

The Crusader(miniserie dat bestaat uit 2 afleveringen) 8/10

Een mooie afbeelding van de kruistochten met toch hier en daar een saai moment.

Alleen kut dat het hoofdpersonage op het einde sterft..

The Departed 9/10

Een geniaal stukje acteerwerk in combinatie met een sterk verhaal.

True Grit 8/10

Een mooie westernachtige film met een sterk verhaal.

Ghost Rider: Spirit of Vengeance. 8710

Geen hoogwaardig verhaal, maar wel zeer vermakelijk.

Friends with Benefits 7/10

Leuke film, maar zoals de titel al doet vermoeden geen sterk verhaal.

Ironclad 7/10

Sterk verhaal, niet zo realistisch als je het mij vraagt, maar alsnog een goede film.

Annapolis 8/10

Sterk verhaal met goed acteerwerk,

alleen o zo onbegrijpelijk waarom het hoofdpersonage de bokswedstrijd niet won..

Conan The Barbarian 6/10

Geen sterk verhaal en geen uitmuntend acteerwerk. Het hoofdpersonage past trouwens totaal niet in de film, dit is een fulltime bodybuilder, geen barbaar..:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bios

Expendables 2 gezien, en ter vergelijking plaats ik me verslag van de 1e ook. Destijds niet gedaan.

-The expendables.

Echt waar ik had er veel meer van verwacht, en zeker met zo'n grote cast van keigoeie acteurs. Het zou ieder geval iets zijn ''terug naar de roots'' jaren 80 ofzo.

Op zich is de film zelf oké maar niet origineel er zijn zat van deze gemaakt, alleen de verhaal lijn al als die er al in zat? enkel om n vrouw.

Ik had er op een gegeven moment genoeg van om naar te kijken, echt te veel 'macho' en ‘’testeron’’ gedoe, gevechten zijn cool maar gaan te snel om bijna te volgen. Maar er zit wel enkele 'wow' verassingen in wat gaaf eruit ziet. En sommige doen niet eens hun best met vechten, terwijl je weet dat ze het kunnen.

En dan 'the church'' scene waar dat op moet slaan? en waarom Arnold er nou bij gehaald moest worden. Hij voegt niks toe. Maar de parody's die moeten slaan op t echte leven is lachen.

-The expendables 2

Misschien omdat Sylvester stallone nu niet de regie had, en dat het kwa mensen wat meer gecombineerd of in evenwicht is. Ziet dit deel er beter uit dan deel 1, al heeft het nog z’n mankementen.

Het gaat nu niet zo snel maar ook niet te langzaam, en dat maakt de gevechten en de paar wow verassingen een stuk beter. De paar bad guys zijn gewaagde types, maar je verwacht veel meer van het eind gevecht met een paar grote namen.

Al is er nu wat meer karakter ontwikkeling, wat deel 1 nauwelijks had.

Ik mis nog wel wat? Naast het feit dat het zo duidelijk in deze films is, dat de grote helden hun glorie dagen al voorbij zijn, en even hun cliché teksten moeten opnoemen van hun films.

Wat overigens steeds amusanter wordt omdat iemand anders het zegt, al moet je er even in komen want het lijkt op de verkeerde plaats maar de film is ervoor bedoeld.

Misschien de vrouwelijke dames van weleer om meer evenwicht en romantiek erin te krijgen.

o.a: Angelina jolie en Sigourney weaver etc..

Ben benieuwd naar deel 3, ben nu wat meer hopend.

Ik las dat ze ook een vrouwelijke deel hiervan willen maken.

-Sammy 2 3D

De 3D is nog steeds heel goed alleen wat minder, en de muziek is echt mooi.

Het gaat niet echt verder waar de vorige film stopte, dat is jammer want ze konden veel doen met het opgroeien en andere avonturen van Sammy. Nu gaan ze verder als ie al veel ouder is en kids heeft.

Nog steeds gaat het over de problemen waar de wereld mee kampt, alleen nu nog serieuzer en ook wat duister niets voor kids. Maar op andere vlakken is het nog steeds heel leuk en vermakelijk om te zien. Prachtige kleuren en mooie dieren.

Deel 1 was beter dat weet ik wel.

-ParaNorman 3D

De film heeft nogal een duister humor sfeertje met goeie muziek, hoewel er nog wat films hierop lijken is deze toch anders. Zo je kunt zeggen net een echte zombie film op een creatieve manier. Het is grappig maar ook simpel zodat het leuk blijft.

Prima gemaakt zowel de figuren als de kleur van de lucht en t paranormale

Het is maar hoe je het bekijkt het is niet echt voor kids, maar ook weer wel omdat het gaat over de dood. En er goed over gepraat wordt, maar het is wat aan de enge kant voor een bepaalde leeftijd.

-Hit and run

Het is niet echt een film te noemen, al is dat het wel natuurlijk. Een apart geval omdat je het op 2 manieren kan bekijken. Het is meer een excuus om mooie auto’s te showen en te zien racen. Want het verhaal is simpel en losjes, maar wel met veel humor.

-The watch

Op zich een prima film maar wel op een rare unieke wijze gedaan.

Het is een rare mix van spanning/gevaar en humor, die ik nog niet echt bepaald in films heb gezien of heel weinig. Hoewel de aliens er cool en echt uitzien, behalve in een stukje die ze zo bizar maken. Het verhaal is dun en de acteurs duidelijk niet op hun best.

Ik ging ieder geval verward uit de bios, wist niet of ik nou moest lachen of in spanning moest zitten?

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bios

-To rome with love

Tja hoe kan ik deze film beschrijven, ik las al ergens het is een van de minder films van Woody allen en ik geef ze gelijk.

Het is op zich een prima film ook al is het simpel en wat snel gedaan.

Het zijn 4 verhaallijnen door elkaar en zo bizar gemaakt en nogal onsamenhangend.

Tuurlijk geweldige omgevingen en de leuke komische grappen, maar die gaan teniet aan de rare manier hoe het verhaal verloopt, en nogal onduidelijk is. O.a Alec baldwin wat voor rol die nou heeft? En de romantiek kon ik niet echt voelen, als het er al was.

-Melancholia

Ik heb slechtere films gezien, deze is nog niet zo erg maar ze hadden er meer mee kunnen doen dan dit. De beste en mooiste stukken zijn het begin, nogal eigenaardig en mooi, en het einde wat simpel maar toch anders is dan normaal. Op zich heeft het een bepaalde klasse ondanks dat er wat weinig gebeurt.

En het ander boeiende is Kristen dunst die bloot is, maar het is niet bepaald haar beste rol. Dat geld ook voor de andere, er zit geen diepte in of een bepaald verhaal.

De muziek of geluid dat er in zit is intressant en past wel bij, maar net als de mensen maakt het je wat depressief.

-Red lights

Het is niet echt veel bijzonders, weleens iets soortgelijks gezien. En het is een beetje een omgedraaide wereld alsof iedereen in t paranormale gelooft.

Het is niet echt eng beetje spannend, maar het is voorspelbaar. En door het vele praten verliest het de sfeer van het geheimzinnigheid. Al zit er een leuke twist in.

Er zitten wat fouten in of het hoort zo, maar dan kom je het niet te weten. Een paar scenes zijn heel goed het technische beeld is dan mooi gedaan.

-De verbouwing

Op zich is het een goeie film, het is alleen jammer dat het nogal uitgerekt is en te lang duurt.

Voelde niet echt mee met de personages, geen muziek of opbouwende geluiden op bepaalde momenten. Er had meer mee gedaan kunnen worden

-The bourne legacy

Echt geen goeie opvolger van de Bourne films, ze doen dezelfde dingen als voorheen.

Zoveel dingen al gezien in tig andere films, dat er niks nieuws in voorkomt en standaard is.

Leuk om te zien dat het een beetje overlap heeft met stukjes van vorige film, maar het helpt het verhaal niet echt omdat het elders speelt.

De acteurs zijn prima maar ze konden niet laten zien wat ze waard zijn. Hoewel ‘’Weisz’’ prima haar emoties kon laten gaan.

Ach er waren wel wat stukjes die er goed uitzagen, maar veel deed het niet.

Tenzij het een begin is voor een volgende reeks of doorgaat, is het geen goeie start.

-Ted

Het is geen standaard film en zeker niet voor kinderen, er zijn enkele films die hier op lijken op een andere manier. Maar heel weinig en elke keer anders dat het een aparte unieke film is.

Hele leuke grappen en scenes, en gaat nogal ver zoals de series van de maker.

Het is wat voorspelbaar maar verrast je toch, het wordt ook treurig met een wat donker sfeertje. Het bespeelt je met vele emoties en laat je nadenken over dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

The King's Speech is de laatste film die ik heb gezien. Vond 't erg knap gedaan, het hakkelen, het stotteren, het niet uit de woorden kunnen komen. Het is bij vlagen echt pijnlijk om te zien, een soort plaatsvervangende schaamte treedt dan op, hoe moeilijk de koning praat. Maar wel zodanig dat het fascinerend om te zien is en dat vind ik het mooie van de film. Het doet wat met je, en je blijft daardoor kijken. Verder geen moment saai en al met al dan ook een prima cijfer: 7.5/10 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

-The possession

Een prima griezelige film, een goeie combinatie van allerlei dingen

De hangende sfeer en muziek die goed de toon zet. En de onderlinge chemie tussen de acteurs is ook goed. Al blijft de zus nogal op de achtergrond is ook jammer.

Er zitten wat losse eindjes in die na een gebeurtenis niet meer terug komen, en dat laat nogal wat scenes open?

Maar ze doen het nu tenminste eens niet met christelijk geloof, dat is ook eens wat anders.

De film is ook wat beter dan de oude excorcist films, waar te lang naar dingen gezocht werd.

-Bait 3d

De film is tenminste veel beter dan die film die een poos geleden uitgekomen was ‘’shark nights 3D’’ die nogal veel misten.

Nou haaien films genoeg en verhaallijnen lijken soms op elkaar, maar deze heeft wel wat originelers o.a t is in australie.

Niet een persoon die een held uithangt maar ze proberen het tenminste allemaal, en een ruim scala aan verschillende personages. Er zit best wat spanning in en een goeie momenten ondanks dat de 3D niet helemaal top is.

Het is een beetje voorspelbaar maar dat maken de twists erin wel weer goed.

-Savages

Zeer goeie film, het heeft iets origineels ook al is het bekend.

De spanning en de sfeer blijft de hele film hangen en is te snijden.

Denk dat ze er wel meer uit hadden kunnen halen met bepaalde dingen, maar verder is de samen werking goed. Goeie rol voor Salma hayek al een tijdje niet meer gezien.

-Mees kees

Op zich een aardige film, maar er had wat meer mee gedaan kunnen worden.

Gaat over verschillende dingen, die niet echt afgewerkt worden.

Maar het is luchtig en grappig. En het heeft leuke muziek.

Leuk gekozen personen, heel verschillend dus nogal wat variatie.

-Hope springs

Een flutfilm waarin niks gebeurt en te lang duurt, het lijkt of je zelf in therapie zit!

Ze proberen het met 2 acteur giganten maar tervergeefs…

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

Deze 1e film kon ik zien door het pathe feestje die landelijk gegeven werd.

Hierdoor ook een stuk van ‘’The hobbit’’ gezien hoe het gemaakt wordt, erg leuk om te zien.

-The campaign

Een film met politiek erin gecombineerd met humor, kan maar 2 kanten op en het moet je liggen. Er zijn wel wat films hierover die aardig zijn, maar ik heb er maar weinig mee.

Hoewel de acteurs aardig gekozen zijn, is het echt niks en de humor waardeloos en t is vaak nogal serieus.

-Love is all you need

Een aardige film met prachtige beelden van de omgeving van t land, ergens goed verborgen zit er een klein sprookje of magie in. Maar door de drama komt het niet helemaal naar buiten.

De personages zijn nogal eigenaardig en t wordt simpel gehouden, waardoor je bij bepaalde gebeurtenissen toch even aan je hoofd krabt.

Het lijkt een allerdaagse film maar het heeft toch iets bijzonders als je verder kijkt.

Hier en daar een leuke lach, wat de trieste toon wat opfleurt.

-Your sister’s, sister

Een prima film hoewel ze er meer mee hadden kunnen doen.

Het is wat raar omdat nogal simpel en makkelijk gaat na wat tragedie, en op bepaalde punten klopt het niet helemaal. Maar ergens tussen de rustiek en mooie sfeer van de film. Gaat het over vele dingen in het leven, en zijn de emoties en eerlijkheid puur het raakt toch een punt. Hierdoor groei je ook snel aan ze. Maar romantieke sfeer proef ik niet echt.

Goeie cast en chemie met zeker leuke momenten waarbij je echt even lacht. En goeie soundtrack door de film.

Nou hou ik niet echt van open eindes, maar hoe ze dit einde hebben gemaakt is het op een bepaalde manier niet echt erg. Juist omdat het goed komt en een happy end heeft.

-Take this waltz

Hoe kan ik deze film omschrijven? Ene kant heeft het iets intressants, maar dat wordt gauw de kop in gedrukt. Het gaat een beetje over t normale leven, en je ziet toch wat dingen die je niet zo vaak ziet in films. Het heeft een mooi kleur/licht gebruik, en een paar mooie scenes.

De romantiek die hier in zit is ver te zoeken, ik merk het niet want het heeft nogal een depressieve sfeer. En hoewel de grapjes leuk zijn kan het de film niet echt opliften.

De film duurt te lang en naar het einde blijft het door kabbelen, en begint het raar te worden,

Link to comment
Delen op andere websites

Brooklyn's Finest, over een aantal agenten in Brooklyn. Drie verschillende verhaallijnen die op het einde samenkomen met uiteraard veel geknal. Prima film, niet te spectaculair maar lekker om zomaar even te kijken. Met onder meer Richard Gere als oude verzuurde straatagent, Don Cheadle als undercover en Ethan Hawke als rechercheur 8/10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...