Bodemloos Geplaatst: 18 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2012 The godfather reeks voor de 73977654e keer, blijft geweldig! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 (bewerkt) Bios -Voor ik doodga - aka - Now is good Ik weet niet waarom de titel NL is terwijl t een buitenlandse film is? En ernaast ook nog eens anders is dan het zou moeten zijn? Het is een film die al meerder malen gedaan is maar toch niet hetzelfde zijn. Dit is een aparte film zou zeggen origineel op een bepaalde manier. Een wat depressief randje heeft de film, samen met de gemixte emoties. En de aparte liedjes die op een bepaalde manier passen bij de film. Heeft het wat bijzonders en trekt het je in de film samen met de mooie omgevingen. Mooie leerpunten en levenslessen. Romantiek genoeg al komt het niet helemaal tot z’n recht, zoals eerder al genoemd. Maar het heeft zeker z’n momenten. Misschien klopt het niet helemaal maar het acteer werk kwam wat stijfjes over, op bepaalde momenten gemaakt. Maar dat kan aan dat depressieve gedoe liggen. -The perks of being a wallflower De film heeft een rauw randje maar heeft charme, door de verschillende aspecten van opgroeien en hoe je er mee omgaat. Hoewel er wat dingen in de achtergrond blijven, die blijkbaar belangrijk zijn wordt het nauwelijks genoemd. Een geweldige cast die het samen goed doet, Emma watson heeft een goeie rol te pakken, ze is een met haar personage. Goeie muziek en een paar pracht scenes. Er is een echt verhaal achter het drama van school met sterke gevoelens die je voelt, die anders is dan de standaard. Je moet het zien om het je eigen te maken. -Tinkerbell: het geheim van de vleugels 3D Een pracht plaatje met vele kleuren en onderwerpen. Heel mooi gedaan van humor tot spanning. Leuke personages en schattige diertjes. Een mooie ontroerende animatie film, een verassing voor kijker zowel tinkerbell zelf. -Judge Dredd 3D Een remake van de originele film, en deze is niet slechter of beter. Alleen wat jammer dat het op een plaats blijft. Hoewel er wat stukken in zitten dat er weinig gebeurt, valt dat weg bij de goeie soundtrack/geluid en mooie speciale effecten. De 3D is matig maar met de matrix achtige special effects ziet het er goed uit. Zeer goed gemaakt alleen wordt het wat weinig gebruikt, maar het slow mo einde is geweldig. Er zit een bepaald balans in wat betreft de acteurs hoe ze spelen en de chemie onderling, werkt uitstekend. -Bellicher cel Zover ik weet wordt dit een NL serie, en die wordt heel goed lijkt me. Prima film doet niet onder voor de amerikaanse, en het lijkt wat op de bourne trilogie. Echt een sterk staaltje NL film werk. Goeie acteurs en spanning. -Alleen maar nette mensen Nou dit is echt een film die ‘’recht voor je raap’’ is, verfrissend nieuw want zoiets zie je niet vaak echt maar zelden. Het is misschien niet helemaal correct of helemaal verstaanbaar bij sommige dingen. Maar het is echt hilarisch zowel schokkend, en de typetjes zo stereotype en zo verschillend. Rascisme is het niet echt omdat iedereen wel genoemd wordt. Einde is wel wat raar het is allemaal opeens goed. -Sint & Diego en de magische bron Vermakelijke film maar zo als al die andere, stompzinnig en veel fouten. Het heeft een goed verhaal en ze konden er veel mee doen, maar helaas.. En wat is dat toch met nieuwe pieten, met namen die niks toevoegen en geen waarde hebben. De Club van sint: het geheim van de speelgoeddokter Iets beter dan de laatste films van ‘’de club’’ leuk en grappig gedaan. En een beetje vergelijking met bassie en adriaan. Maar ook hier weer fouten en stompzinnigheid, terwijl ze de goeie richting op konden nu. Maar voor beide films geld net als de vorige. De muziek is het enige wat goed gedaan wordt en heel mooi is. Bewerkt: 25 oktober 2012 door Forever GTA Reageren
Bodemloos Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Lincoln the vampire hunter vorig weekend gekeken in 3D bij mijn buurman (heeft 3D televisie) ik vond het verhaal niet zo aanspreken maar naarmate het verhaal verder ging werdt ie wel steeds beter en mooie actie, voor mij een 8.5/10 Reageren
xoex23 Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Laatst, heb ik heel klassiek de Matrix gekeken. Sterk verhaal, veel actie en goede acteurs maken het een top film. 9/10 Reageren
commando Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 ik had De Marathon Gekeken. Een erg leuke komische film in combinatie met een drama die ik van de hel van '63 ken. 89/100 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Goodfellas Erg goede film, ga de top van IMDb nu af, had daar een 8.8, ik geef 'm een 9. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 (bewerkt) Bios -Paranormal activity 4 Moet zeggen de 1e 3 films waren beter en er gebeurde meer. Er zijn nu veel minder enge dingen die gebeuren, en je hebt even een wauw kinect moment. Maar ook al zie je het aankomen er zijn echte schrik momenten, en het einde is waanzinnig. De serie is nog lang niet op z’n einde. -De marathon – Een aanrader Een oprechte, rauwe, oer-hollandse, grappige, emotionele ontroerende top film is het. Een van de beste NL films van de laatste tijd. Het gaat diep met een pracht verhaal, en goeie acteer presentaties. Belangrijke vragen en inspiratie komt voorbij, wat is belangrijk en wat wil je bereiken en dat doet je wat. Er had op zich wat meer mee gedaan kunnen worden, zeker met bepaalde personen/acteurs want het had best langer kunnen duren. Verder ook prima muziek die voorbij komt. -Resident evil 5 3D De 3D was matig en voegde niet zoveel toe, net zoveel als de muziek. Ze gaan niet echt vooruit, het leek zelfs ‘Dawn of the dead’ overgenomen stukken. Het leek meer op een game net als de bewegingen op veel momenten dan een film. Maar dat lijkt me een mooie tribute eraan. En natuurlijk weer vele dingen uit vorige films. Nou kun je zeggen er zit geen verhaal in, maar dat komt omdat het doorgaat via de vorige films. Maar goed om Alice telkens op een ander manier te laten zien schiet ook niet veel op. Maar het is alsnog een prachtige film, matrix stijl en slow mo geeft pracht beelden. Goeie actie en schiet gevechten, hoewel er meer mee gedaan kon worden. Personages van game en andere films komen voorbij en toegevoegd, maar of dat helemaal klopt? Maar het heeft wel wat. Een gaaf einde met denk een slot film want het moet wat worden om daar uit te komen, Maar goed Milla etc.. willen lekker doorgaan. De ene film is beter dan de andere, ook al zijn ze minder ze hebben altijd wel iets. -Frankenweenie 3D Het is jammer van de 3D het voegde weinig toe, anders was het nog leuker geweest. Zeker een aardige film met een eertribute aan de griezels van vroeger, en ook nog in het zwart/beeld scherm. Lekker spannend en ontroerend zowel met humor en nostalgie. Herkenbare personages omgevormd naar kids en dieren, met rare trekjes heerlijk om te zien. Zeker een uniek stukje film het mist misschien nog wat, maar het is prima zo. -Killing them softly De trailer laat wat zien maar het is uiteindelijk is iets anders. Het is heel realistisch gemaakt, saai en veel te veel geklets en gezever. Nauwelijks actie en als het er is, ziet het er in slow mo goed uit, maar t redt de film niet. Bewerkt: 4 november 2012 door Forever GTA Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Burn After Reading, een zeer vermakelijke film met een hele sterke cast; onder meer John Malkovich, George Clooney en Brad Pitt. Over een tweetal sportschoolmedewerkers die de memoires van een CIA-analist in handen krijgen en denken hier heel rijk mee te kunnen worden. Uiteraard gaat het niet zoals verwacht. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 @Guardian1980, heb ik ook gezien, ik vond het niet zo'n hele goeie film alhoewel er goeie acteurs in zaten. ik heb ted gezien, vermakelijke lachfilm is echt een film om nog een keer te kijken 8/10 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Amazonia. Googlen op eigen risico, maar het is geen bioscoopfilm zeg maar. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Burn After Reading, een zeer vermakelijke film met een hele sterke cast; onder meer John Malkovich, George Clooney en Brad Pitt. Over een tweetal sportschoolmedewerkers die de memoires van een CIA-analist in handen krijgen en denken hier heel rijk mee te kunnen worden. Uiteraard gaat het niet zoals verwacht. Burn After Reading. Een bizar verhaal, met een sterke cast. In het begin wat lastig inkomen, maar toch de moeite waard om je daar even doorheen te werken 8/10 Zo'n leuke film dat je het twee keer gezien hebt? Inception, bijzondere film, wel leuk het mysterie rondom het plot. Ook goede acteurs. 9/10 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Cast Away met Tom Hanks. 8/10 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 De Lord Of The Rings-trilogie. Vroeger ooit al 's bekeken, maar toen heb ik volgens mij niet alle uren even geconcentreerd zitten kijken. Wat dat betreft zie ik het zo dat ik 'm nu voor het eerst echt heb gezien. En het was fantastisch; 12 uur lang een episch verhaal gezien. Om zoiets dan terug te brengen tot een simpel cijfer is eigenlijk jammer, maar omdat het moet: 3 keer een 10. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Skyfall, damn een dikke 10! Reageren
Basssss Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Even kijken, heb de laatste paar week behoorlijk wat films gekeken met een vriendin van me. Paprika - Japanse anime, heb deze ook in het Japans gekeken met Engelse ondertiteling. Wel een grappige, maar vreemde film. Gaat over een machine die je laat verbinden met een droomwereld, maar het gaat mis wanneer het prototype hiervan in verkeerde handen terecht komt. My Neighbor Totoro - Japanse anime, ook deze in het Japans gekeken met Engelse ondertiteling. Een echte Japanse kinderfilm over een enorm vriendelijk beest. Het viel me alleen wel op dat 'ie vrij snel was afgelopen. Perfume - Film over een Franse jongeman zonder ouders, die een uniek reukzintuig heeft. Waarna hij uiteindelijk, kosten wat het kost, op zoek gaat naar de ultieme geur. 't Is wel een interessante film. Battle Royale 2 - Een van de Japanse films waar de Hunger Games op gebaseerd is. Wel een geinige film. Er gaan wel veel Japanse kinderen in dood. Een groep kinderen verklaart de oorlog aan de volwassenen. De volwassenen sturen vervolgens een andere groep kinderen onder dwang naar de basis van de eerste groep, om ze uit te moorden in een spel. The Virgin Suicides - Een film waarin één van de vijf meiden in een streng Christelijke familie zelfmoord pleegt en de overige vier gevangen worden gehouden in hun huis. Deze film was iets minder leuk dan de rest, een typische high school film. Daarnaast heb ik deze twee zelf nog gekeken: Gladiator - Schitterende film over een succesvolle leger officier die de kans heeft om keizer van Rome te worden, maar dit afslaat. De jaloerse zoon van de vorige keizer hem laat executeren, om zo zelf de macht op te eisen. De leger officier overleeft dit en wordt tegen zijn wil gladiator. The Dictator - Erg komische film over een dictator van een Afrikaans land die naar New York gaat om te praten met de VN. (Als hij niet praat, verklaren ze de oorlog.) Maar als hij verraden wordt door zijn rechterhand, komt hij in het gewone leven van New York. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.