Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

The Expandables - Fucking baas gewoon

Meen je dat nou serieus? slechte film, wel baas acteurs maar de film is niks aan.

Wacht wacht wacht, ik wou hier even een leuk meningspleidooi schrijven, maar Jacky kan dat 10 keer beter:

GTAGames.nl afbeelding
Oordeel | Dit is de laatste film die ik gekeken heb, The Expandables. Wat een enorm over de top verzameling van geweld is dat zeg.. :schater: Laten we het maar niet over acteerprestaties hebben. De enige drie van de line-up van deze film die een beetje acteertalent hebben zijn Bruce Willis, Mickey Rourke en Jason Statham. Voor hun niveau dan.. En het acteerniveau van deze jongens draagt de hele film. Verder is het gewoon een loze verzameling actiemomenten met uiteraard een mooie vrouw die gered moet worden, van een tropisch eiland met een schrikbewind die de bevolking onderdrukt. Uiteraard blijkt bij het "plot" voor zover hiervan te spreken is, dat er weer één of andere Amerikaanse agency eigenlijk verantwoordelijk is voor de chaos.. Van begin tot eind een adrenalineshot, maar wel gewoon een lachertje.

Pluspunt | Mocht je trouwens fan zijn van de (AA-12) Automatic shotgun uit The Ballad of Gay Tony, dan is deze film wel een heel sterke aanrader om een keer te kijken. Het wapen wordt namelijk herhaaldelijk gebruikt en man, dat ding is lomp!

Minpunt | Als je denkt een avondje indruk te maken op je vrouwtje, laat deze dan vooral in de kast liggen. Sterker nog, wees verstandig en leg hem helemaal achterin de kast. De film heeft namelijk geen enkele werkelijke inhoud, dus er kunnen twee dingen gebeuren:

Scenario 1: Ze kent de film. -> Ze ziet hem liggen terwijl je eigenlijk Gone with the wind met haar zou gaan kijken. Ze realiseert zich dat iemand die dat soort films kijkt, helemaal niet het vermogen kan hebben om emotioneel samen een film te kijken en loopt schreeuwend weg.

Scenario 2: Ze kent de film niet. -> Ze zegt bij het zien van de hoes "Goh, zullen we hier na Gone with the wind ook een stukje van kijken?" Je stemt uiteraard in met je domme kop, wat hetzelfde resultaat geeft als scenario 1. :D

Verhaalgewijs geen goede film, maar toch leuk om zien hoor.

Mijn laatste film was "What to expect when you're expecting" - nou ja, niet echt mijn ding, maar voor zijn genre vond ik het eigelijk nog best een vermakelijke film :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

The Expandables - Fucking baas gewoon

Meen je dat nou serieus? slechte film, wel baas acteurs maar de film is niks aan.

Met FOCKING BAAS, had ik het meer over de scenes van Terry Crews, met zijn weet ik hoeveel rounds per second shotgun. Die stukjes zijn baas. Rest vd film is idd erg matig. Maar wel met plezier naar gekeken.

Laatste film: Plan C, nederlandse film me Ruben van der Meer. Goeie film! Voor een NL productie dan. Ook erg goed geacteert door RvdM!

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een Don en Ad-productie?

Laatste film die ik zag was The Departed. Spectaculaire film vol plottwists en met een geweldige cast. DiCaprio, Damon, Nicholson, Wahlberg, heerlijk. Special effects waren her en der wat matig uitgevoerd, maar dat maakte niet erg veel uit aangezien ik helemaal in de film gezogen werd. Meeste mensen hebben 'm waarschijnlijk al eens gezien, maar voor wie dat niet heeft: aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...