Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Horror films:

The eye

Zeer spannende film met goede schrikmomenten. 8/10

Chernobyl diaries

Zeer spannend, maar het verhaal kán naar mijn idee beter. 5/10

Signs

Goede film met Mel Gibson, goed verhaal, goed acteerwerk. 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Tv

Dangerous Liaisons

Normaal ligt het eraan hoe zo’n film gemaakt is, want ik heb niet zoveel met kostuum films over vroeger. Maar zo een heb ik nog niet eerder gezien, of tenminste de andere waren nogal saai en dergelijke. Er zijn genoeg films over dit in de huidige tijd dus dit is een verademing!

Prima cast en chemie, heerlijke gevaarlijke liefdes spelletjes, dus een goed verhaal.

Op den duur weet je waar ieder op uit is, maar de uitkomst is verassend.

Bios

Sinister

De juiste naam voor deze film, de muziek/geluid dat aanhoudt geeft een goeie sfeer.

Prima film en lekker spannend. Niet vaak zie je het maar het is origineel hoe de scene in de nacht gedaan is met Ethan en de kids. En de acteurs laten het geloofwaardig overkomen.

Taken 2

Ook dit vervolg is weer heel erg goed, goeie techniek ook om iemand te vinden.

Spannend en veel actie. Wel wat weinig Famke jansen, en het trio is anders dan deel 1.

En er zitten her en der wat fouten in.

De vijf legendes 3D

Een pracht film met een goed verhaal zowel magisch als duister. Spannend en meeslepend, maar ook heerlijke humor ertussen.

Je komt wat meer te weten over de magische tradities en bepaalde vrijheid. En dingen zullen nooit verdwijnen als je blijft hopen en geloven. Het maakt je weer even kind.

Erg leuk hoe ze de wezens en personages hebben gemaakt het is eens wat anders.

Alles is familie

Prima opvolger maar overtreft ‘’alles is liefde’’ niet echt maar het is ook nogal anders.

Mooie muziek zit erin, goeie cast die duidelijk een goeie chemie hebben. Al zitten er wat bijrollen in die jammer genoeg wat te weinig te doen hebben in de film.

Een emotionele film met een combi van humor en ontroering en pijn en liefde. Zoekend naar zichzelf en naar de ander. Grappige teksten en citaten om te onthouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de week naar Amsterdam Arena voor een zit van meer dan 6 uur.

-Cloud atlas

Ik dacht dat het een grootse film zou zijn maar dat was het niet, maar wel op een hele ander manier dan je denkt! Het is niet bepaald de 1e film met zo’n concept het is op verschillende manieren gedaan. Maar het is wel origineler en groter aangepakt dan ik ooit heb gezien!

Het is lastig om bepaalde tijdperken met elkaar te verbinden, zoiezo omdat het door elkaar loopt maar ze zijn er wel. De verhalen zijn niet echt bijster vernieuwend, los zijn het andere films en al gedaan.

Maar het gaat dan ook meer om reincarnatie en wat voor effect sommige dingen hebben later in de toekomst. Hier moet je dan ook een beetje puzzelen hoe het zit.

Je moet goed kijken welke acteur welk personage is, sommige zijn zowel beide sekse en andere ras/kleur. Bij sommige is dat niet zo moeilijk maar er zitten acteurs bij die ik zelf nog niet heb gezien. Dit is het meesterlijke gedeelte van de film omdat ze het zo goed gedaan hebben. Vooral Halle berry was het een hele presentatie, 2e draaidag haar voet gebroken, en ze had nog nooit een blanke gespeeld. Ik zeg hierbij alleen maar let op ogen en bepaalde gelaatstrekkingen van de acteurs!

Het andere is dat ze zoveel rollen op zich moeten nemen, voor sommige niet echt een grote verandering misschien. Maar briljant gedaan en de chemie loopt prima.

-The hobbit - Een aanrader. Gezien in 3D IMAX 48 hfp.

Ik had het boek nog gelezen voor de film, maar terwijl ik aan het kijken was dacht ik er helemaal niet aan, en anders maakte de verandering ook helemaal niet uit. Er zitten genoeg dingen van het boek in en die zijn leuk gedaan. Maar 1 boek in 3 films maken dan moet je er gewoon ander dingen in stoppen en wat veranderen.

Er is geen moment in de film waar je je verveelt en de tijd vliegt voorbij.

Het boek gaat dan wel over Smaug de draak, maar er is nog een andere dreiging en die is niet alleen! Deze trilogie wordt echt groots misschien overtreft het Lotr wel!

De 3D is prima en mooi gedaan.

Wat een film echt fantastisch gedaan zeker met de nieuwe technische ontwikkeling van 48 frames per seconden. In het begin heb je zoiets dat het lijkt alsof het vooruit gespoeld wordt maar het ziet er vloeiender, scherper, realistischer uit, en beter aan de ogen.

Op bepaalde momenten ziet er nogal game technische uit, is leuk en bijzonder.

Zoveel dingen zien er beter uit, het licht, kleur, landschappen etc..

Ze hebben de overgang naadloos gemaakt met Lotr want je ziet er dingen van terug en hoe!

Ik was al benieuwd naar hoe plaatsen er voor de vernietiging eruit zagen, en die zien er prachtig, levendig en groots uit!

Het acteren was super en voor de meeste zeker een goeie chemie (Gandalf & Galadriel), je kon het voelen en vaak zelf meemaken.

De spanning en humor en dergelijke zijn dan ook erg goed gedaan.

Kan zo wel doorgaan, maar kijk m zelf maar.

Wat echt super en prachtig om te zien was:

Spoiler***

-De Gigantische rots reuzen, waanzinnig! Alleen jammer dat het zo kort was.

-De Adelaars zagen er nog veel beter uit dan in de Lotr.

-De Elfen zelf (zeker Galadriel) zagen er nog betoverender uit!

-De grotten van de Dwergen, Erebor, Moria etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Lawless, leuke film met een goede cast waaronder Tom Hardy, Guy Pearce en Shia LaBeouf. Gaat over illegale drankhandel in de jaren twintig vanwege de drooglegging. Veel actie, gewelddadig met een goed verhaal en toffe cast. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laatst bekeken film is Sint. Aan de ene kant een heel foute film, want matig geacteerd, discutabele special effects en natuurlijk het vernietigen van het gezellige Sinterklaasfeest. Máár, het is wel een vermakelijke film en de schrikmomenten die in een dergelijke film horen te zitten zaten er ook wel degelijk in. Oh, en nog humor ook, getuige een vraag van een journalist over de moorden: "Zet dit de betrekkingen met Spanje op scherp?" Vond ik leuk.

Al met al een 7/10: vermakelijk, maar niet heel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

Looper

Een redelijke film komt niet echt op gang maar later wel, maar daardoor kun je wel meer zien.

Want er zitten wel een paar gave scenes in, en de chemie tussen acteurs zit goed.

Er wordt eens ander manier van tijdreizen gedaan.

Koning van katoren

Een hele eigenaardige rare Nederlandse film, met dingen die niet kloppen of kunnen.

Maar leuk gedaan, goeie muziek, en leerstof.

Hotel Transylvania

Een hele leuke animatie film, allerlei monsters en klassiekers komen langs.

Er zitten wel wat clichés in, die ze een leuke draai hebben gegeven,

Humor voor jong en oud, goed verhaal en leerstof over bepaalde dingen.

Niko 2 3D

Een redelijke film niet zo goed als de 1e, en draait erop uit in herhaling te vallen.

Beetje spanning maar ook humor.

Wreck-it-ralph 3D

Voorfilmpje kan ik alleen maar op zeggen: Aandoenlijk.

Goeie 3D en wat een kleur en verschillende game landschappen, goed in elkaar gezet.

Ik zou niet zo zeggen dat het geheel origineel is, of ik denk meer aan game verhalen want dat zijn ook filmpjes. Want dan is het dus wel origineel, vernieuwend, vol nostalgie, en een flinke ongetapte fantasie verbeelding.

Verassend verhaal vol met twists en emoties, en gaat op bepaalde levels dieper dan je denkt.

Het enige dat jammer is aangezien het een game wereld film is, er komen te weinig game werelden voorbij. Zo ook de game personages die nogal geforceerd erin zitten lijkt het.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd kijk ik niet erg veel films meer, maar ik was toch wel erg benieuwd naar The Bourne Legacy. De eerste drie delen uiteraard eerst even gekeken om er weer lekker in te komen, maar wat het toetje had moeten worden liep uit op een behoorlijke teleurstelling. De film sluit totaal niet aan bij de overige delen en is zo tergend sloom dat het haast saai begon te worden. Het is dat de naam verbonden is aan de film, anders had ik 'm waarschijnlijk nog links laten liggen ook. thumbsdown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Skyfall.

Geweldig! Ik heb zelfs een poster meegenomen (dat zegt bij mij al heel wat :puh:) [/b]10/10[/b]

Heat (met al pachino) Niet écht een superfilm, maar wel vermakelijk en een goed (pittig te volgen) verhaal. 7.6/10

Act of Valor. Moeilijk te volgen. Heb hem niet af gekeken: Te moeilijk te volgen. moet er een keer goed voor gaan zitten. ?/10

The shining. Slecht verhaal.... Eng? ho maar. Vanwege jack nicholson toch maar een eh.... 4/10?

Walking dead! GE-WEL-DIG! 10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vanavond naar Life of Pi geweest. Prachtige, ontroerende en humoristische film. Hij heeft 120 miljoen gekost en dat is te zien ook. Daar komt bij dat de acteerprestaties van een hoog niveau zijn, ondanks de jeugdige leeftijd van de cast. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van de week "Turks Fruit" weer eens gezien. Een klassieker van Hollandse bodem, uit de tijd dat sex nog vies was maar de naakte mensen in vol ornaat op het scherm verschenen. Het blijft een leuke film met ontroerende momenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...