Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Ik ben afgelopen vrijdag naar The Hobbit geweest. Ik heb hem bekeken in 3d om eens te zien of dat wat was. Voor beelden van de omgeving is het prachtig! In het begin wordt een grootte diepte weergegeven en je had bijna echt het gevoel dat je ver naar beneden keek. Voor conversaties maakte het niet veel verschil en voor scènes met veel acties kan het al snel wazig voor je ogen worden. (Je moet wel goed blijven knipperen!) Ook aan het begin van de film kan het even wennen zijn, maar je moet je juist niet gaan inspannen. Na de pauze was het weer even lastig, aangezien je meteen midden in de actie werd gegooid. Naast het effect van 3d bekeek ik de High Frame Rate versie - oftewel 48 fps. Ik merkte weinig verschil, al zagen de shots van landschappen er prachtig uit. Sommigen zeiden dat het soms leek alsof het versneld werd afgespeeld, maar daar had ik weinig last van.

De film zelf was erg goed. Ik ben een fan van de Lord of the Rings-films, maar alle boeken heb ik maar één keer gelezen. Daardoor wist ik wel redelijk wat er zou komen, maar niet helemaal zodat het erg leuk was. Tevens was er een antagonist toegevoegd om het verhaal meer diepgang te geven en wordt er meer ingegaan op wat zich op de achtergrond van Midden-Aarde afspeelt. De film is lang, zo'n 3 uur, maar die vliegen voorbij als je van actie naar actie wordt gesleept - en dan allerminst op een vervelende manier. Ik stond kritisch tegenover het maken van een trilogie voor zo'n klein boekje (in vergelijking met de boeken van The Lord of the Rings), maar op deze manier kan ik niet meer wachten op de volgende twee delen!

9,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

-Life of pi – een aanrader

Hele mooi 3D, en mooie muziek

Zo’n film komt niet vaak voorbij en t is echt een pareltje. Tuurlijk je kunt wat dingen herkennen uit andere films, maar daar merk je niet veel van.

Prachtige schouwspel op de zee en proberen te overleven op een gevaarlijke manier.

Je leeft gauw mee en je wordt betoverd. Het is geen moment verveeld.

En het geeft een mooi beeld van t uitproberen van religies.

-So undercover

Het is niks nieuws het is eerder gedaan, maar het heeft nu een heel ander uiterlijk, grappig en leuk. Miley cyrus doet al verschillende dingen maar ze kan het goed brengen.

-Playing for keeps

Een aardige film heel ontroerend, verassend en grappig. Een hoop celebs die erin zitten en t heeft wel een leuke goeie chemie.

-Jack reacher

Er zijn films die hier op lijken dus zo origineel is het niet, maar ergens ook weer wel want het is bijzonder op verschillende manieren. Het voelt echt aan en serieus spannend, maar er zit erdoor heen ook wel humor in. En de manier hoe Jack met de dingen omgaat is echt cool en verfrissend omdat het anders gaat dan normaal. De badkamer scene is hilarisch.

-Pitch perfect

Het is helaas niet zo geweldig als ik dacht toen ik de trailers zag, maar het is eerder een soort Glee achtige film wat het echt leuk maakt. Een leuke groep acteurs is er voor de film gekozen met goeie chemie. En ook de muziek is super om zo verschillend te horen zeker op t einde.

Het geeft je te denken, het is lachen en ook een bepaalde tribute aan muziek en film.

Er zit een scene bij waar ze ruzie hebben zo smerig (de hele zaal liet zich horen.) dat komt zelden voor en al helemaal niet op deze manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...