Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag Looper gezien, was zeker de moeite waard. Het concept vind ik zo goed, echt iets waarvan ik denk: "Had ik dat zelf maar bedacht..." Naast een goed concept was de uitwerking ook nog 's goed, met een -voor mij- toch wel verrassend einde ook.

Al met al toffe film, 7,5/10 :)

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

Bios

-Les miserables

Ik vind de film/musical te hoog geprezen, misschien dat de musical anders is op t podium.

Maar ik heb betere musical films gezien dan deze.

Normaal zou t voor me een huil film moeten zijn of me echt aanraken, maar het deed het niet voor me. De acteurs gooiden al hun emoties in de strijd en deden vast hun best.

Maar t zingen is anders met tussenposen de hele tijd i.p.v door te zingen, dat zal het wel minder hebben gemaakt?

Ik voelde niet de romantiek, de strijd, het overleven waardoor ik meestal de film in wordt gezogen. Al zit het daar ook wel in ik vind dat ze het veel beter konden doen, gebrekkig acteerwerk O.a: Sascha, Helena, Seyfried etc..

Maar het is een prima film en goed verhaal, prima cast die het samen goed doet en zingt.

En er zaten geweldige stukjes scene in die mooi gedaan zijn.

Op het einde met het heen gaan is het mooiste stukje scene, om een bepaalde reden toch een traantje gelaten.

-Silent hill revelation 3D

Hij is beter dan z’n voorganger en echt een te gekke film om te griezelen.

Heel goed gemaakt want de muziek past helemaal bij de sfeer.

De scene met de draaimolen is zeker het beste stuk vind ik.

En de poppenspin is echt een van de griezeligste dingen die ik in films heb gezien.

-Gangster squad – een aanrader

Dit is pas een gangster film en origineel, en zeg maar de moderne versie op ‘’Once upon a time in America’’ want die was ook goed.

Wat een film echt meesterlijk gedaan, de muziek past er goed bij, de sfeer is echt te snijden van de spanning soms. Heel mooi ook om te zien de omgeving, kleding en dergelijke van vroeger in een moderne tint..

‘’Sean penn’’ is meesterlijk als gangster, hij laat je geloven, verbazen, in spanning zitten.

Net als sommige andere acteurs ook trouwens heel geloofwaardig, in hun element.

-Django unchained – een aanrader

Je ziet zo dat het de stijl en sfeer van Quentin Tarantino is. Al moet ik zeggen dat ik de muziek er vaak niet bij vind passen.

Het is origineel op bepaalde gebieden en het heeft vele verassingen.. Het is een mix van humor en spanning.

Ik heb veel films met hem gezien maar dit is echt de rol van Samuel L. jackson hij is in zijn element! Zo heb ik hem nog nooit gezien je wordt er bang van op het 1e moment al..

Ook andere acteurs zaten in hun element, waardoor een prima chemie.

-The impossible – Een aanrader.

Het enige wat ik er over kan zeggen is: Aangrijpend en spannend…

Het houdt je vast van begin tot einde..

Bewerkt: door Forever GTA

The Wolfman

4/10

Gewoon slecht. :7

Editz: The Perks of Being A Wallflower 9/10

Een film die bepaalde gevoelens in je loslaat, echt een aanrader..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Django Unchained:

Ik had er meer van verwacht, maar het is toch een goede film :) 7.5/10

Shawshank Redemption:

Ik raad iedereen aan deze film te kijken. Een van de beste films gemaakt. 10/10 :D

Geplaatst:

Zondag naar de bios geweest naar The Hobbit. Geweldige film! Leuk verhaal, bleef er alle drie de uren helemaal inzitten.

Geplaatst:

Django Unchained gezien, waar ik verschillende geluiden over had gehoord. Ik vond 't een schitterende film. Uitstekende acteurs, toffe characters, lekkere muziek, een prima verhaal én natuurlijk de Tarantino-stijl. Van begin tot eind van genoten, dus zeker een 8,5/10 :)

Geplaatst:

Voor het eerst de tijd genomen om The Godfather helemaal te kijken.

9,5/10

Serieus het acteer werk, subliem, Het verhaal is het beste wat ik ooit heb gezien en het gaf me een gevoel van trots. Waarvoor geen idee, Ik voelde me gewoon trots.

Het heeft me blik op films vandaag de dag echt veranderd, vindt dat de meeste films van vandaag eigenlijk geen kwaliteit hebben. Het acteer werk is soms belabberd en het verhaal vaak nergens te zoeken.

Nee deze klassieker was de 3 uur helemaal waard.

Geplaatst:

Het was weer tijd voor een horror film, een kameraad van me zei dat ik Dream House moest gaan kijken, zou echt een goede film zijn. Helaas viel hij mij enorm tegen en zou ik het ook niet echt als horrorfilm labelen.

5/10

Geplaatst:

The Hobbit: An Unexpected Journey.

Nog nooit het boek gelezen. Ik heb nog wel ergens Fellowship of the Ring (het boek) liggen maar dat was voor mij iets te veel "Hi I'm Selvius, son of Rufio, Step-nephew-in-law of Toothius, twin brother of Joopius and (don't tell Florida) married to Joopius.", al heb ik destijds echt genoten van bijbehorende film.

The Hobbit vind ik echt een goede film. Mag ook wel voor zo'n budget maar het acteerwerk en opnamewerk zijn subliem gedaan. Zit ook erg veel humor in en het verhaal is precies gebalanceerd genoeg zodat zowel Fantasy Freaks als de leek er van genieten kan. De actie-scènes zijn epic en alle dramatische momenten overtuigend genoeg om de voorspelbaarheid ervan te kunnen vergeven. Het riep bij mij regelmatig emoties op in ieder geval, but then again ben ik er zo één die gaat janken bij De Mooiste Sprookjes.

Behalve het feit dat elke pixel op het scherm me toeschreeuwde dat ik "SKYRIM EENS MOET UITSPELEN," deed het me ook denken aan mijn (primitieve) kampen in Noorwegen, jaren terug alweer. Het dichtstbijzijnde dorpje heet daar zelfs Dale! Spetterende ervaring, deze film.

Bios

Lincoln

Het is een prima film maar het duurt nogal lang.

Het wordt krachtig neergezet, woorden en daden die je bij blijven, en leuke grapjes.

Op zich had ik er ook wat meer van verwacht, dat er meer gedaan zou worden enzo.

Ik wist er wel wat van af maar heb toch nieuwe dingen geleerd o.a:

Dat er legers waren met gekleurde mensen, dacht dat het bijna helemaal door blanke mensen werd uitgevochten.

Verliefd op ibiza

Je hebt een hoop van dit soort films maar deze is toch uniek en origineel.

Van begin tot eind houdt het je vast, door drama, romantiek, humor en zoveel meer.

Een prima cast die een goeie chemie hebben. Sowieso door de leuke combinaties die worden gemaakt met de stelletjes. En wat een geweldige muziek heeft de film.

Er zit een scene in die lijkt op t wilde westen met close up van ogen, Omg! Wat een gevoel en zo zeldzaam zulke momenten en dit is nog wel op een andere manier.

Bewerkt: door Forever GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...