Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Intouchables. Prachtig drama, met geweldige humor. Zo af en toe rolden de tranen over m'n wangen van het lachen, deze film is een must-see voor iedereen.

Geplaatst:

300

Shame on me dat ik 'm nog niet eerder heb gezien, met mijn interesse voor (klassieke) geschiedenis/cultuur, maar vanavond was het eindelijk zover. Voldeed volledig aan mijn verwachtingen, heb echt genoten.

9.5/10

Geplaatst:

Movie 43

Een film met grote en vele beroemdheden een recept dat kan slagen of verliezen. Bij deze ligt het er totaal aan of je ervan houdt. Er zitten zeker grappige momenten in, maar het is echt freaky weird denk aan de die films waar ze tot het uiterste gaan o.a Sascha baron cohan..

En blijft zitten tot het einde van de credits..

Geplaatst:

Shutter Island was net op tv. Ik vond het echt een geweldige film en het was zeker wel mijn tijd waard. 8/10

Geplaatst:

Bios

-Beautiful creatures

Men vergelijkt het met Twilight maar dat is het niet, staat er los van niet aan denken.

Ik heb het boek nog niet gelezen, maar het zal wel anders zijn.

Prima film aardig wat humor op momenten, mooie omgeving en special effects.

Maar de 2 nieuwe hoofd acteurs zijn oninteressant dus de liefde is niet bepaald voelbaar, hoewel het leuk is hoe ze grapjes maken en hun accenten.

En het is een begin film dus er mist nog wel wat en is nog niet echt goed.

Emmy rossum is echt geweldig heerlijk wat ze doet en speelt, zelfde geld voor Emma thompson.

-I give it a year

Een matig redelijke film met humor dat heen en weer gaat.

Dus je moet er wat van houden, aangezien t niet echt bepaald een typisch romantische film is.

Want het einde is niet echt standaard maar best verassend.

Geplaatst:

paranormal activity 1

baggerslecht. Acteerwerk is niet het beste, en de film zelf heb ik halverwege maar uitgezet.

3/10

The Road

Wel een dramatische sfeer over het einde van de wereld. Maar helaas is hij toch zeer langdradig.

6.5/10

Geplaatst:

Bios

The last stand – een aanrader

Hell yeah!! Schwarzenegger is back, back to the good old days!

Goeie actie, goeie quotes, bad ass fighting and shooting..

En hoe bepaalde mensen reageren zo gaaf.. en ach zitten wat min puntjes in.

Silver linings playbook – een aanrader

Jennifer Lawrence heeft terecht een Oscar hier voor gekregen, wauw wat een acteer presentatie geeft ze! Prima film, verhaal, qoutes, goeie muziek.

Echt een goed beeld wordt er gegeven van iemand die bi-polar heeft, en de betekenis van veel dingen waar je achter moet komen. En natuurlijk de humor erin.

A haunted house

Een grappig toch wat flauwe parody film, is goed gedaan best lachen.

Maar duurt toch wat te lang, om alles van de reeks te laten zien.

Geplaatst:

V for Vendetta,

ik vond het een goede film, maar aangezien ik hem met m'n vader heb gezien (franstalig) hebben we hem dus in het frans gezien zonder ondertiteling, wat soms nog al zwaar was als V aan het woord was. Maar toch nog een 8/10

Geplaatst:

Hier was deze week Piranha 3(D) op TV. Is toch eigelijk maar een buchtfilm hoor, snap niet hoe zo'n films al een kleine franchise kunnen zijn. Verhaal is té simpel en té voorspelbaar. Special effects zijn middelmatig en alles is uiteindelijk maar een excuus om zoveel mogelijk mensen te laten sterven op een zo vreemd mogelijke manier in een zo groot mogelijke plas bloed. Lijkt wel Final Destination.

Geplaatst:

Hier was deze week Piranha 3(D) op TV. Is toch eigelijk maar een buchtfilm hoor, snap niet hoe zo'n films al een kleine franchise kunnen zijn. Verhaal is té simpel en té voorspelbaar. Special effects zijn middelmatig en alles is uiteindelijk maar een excuus om zoveel mogelijk mensen te laten sterven op een zo vreemd mogelijke manier in een zo groot mogelijke plas bloed. Lijkt wel Final Destination.

`

Zelfde voor shark knight, met vrienden gezien en had het einde al 5 minuten op voorhand voorspeld... :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Laatst bekeken film van gisteren in de zondagavond naar maandagnacht: Skinwalkers.

Leuke film maar het verhaal is nogal onbegrijpelijk en je kan het niet echt een horrorfilm noemen, meer een thriller.

Bewerkt: door Blue_V

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...