Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Nightmare on Elm Street

Erg goede klassieke horror film :tu: Goed verhaal, en goede spelers.

9/10

American Psycho

Aparte, maar zeer goede film over een man die graag moord. Je ziet het niet van hem,

maar ondertussen liggen er 30 lijken in zijn huis.

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Net Buried gezien. Was wel een meeslepende film, maar ik zag het einde toch al van ver aankomen. Vond het wel nogal verwonderlijk dat de film 2 miljoen dollar heeft gekost, gezien de locatie een kist was... Maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Net Buried gezien. Was wel een meeslepende film, maar ik zag het einde toch al van ver aankomen. Vond het wel nogal verwonderlijk dat de film 2 miljoen dollar heeft gekost, gezien de locatie een kist was... Maar goed.

Ben je een belg? :puh:

Ik was gisteren alleen met mij, moeder en zus, en we wouden een film zien, ik had wel zien in Buried op vier, maar dat zou niet geschikt zijn voor mijn zus van 10. :(

Dus hebben we frits en freddy gezien, een vlaamse komedie, maar het was wel grappig, als nederlander zou je er niet zoveel van verstaan, maar ik heb toch wel wat dubbel gelegen.

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Hansel & gretel: witch hunters

De inleiding gaat wat snel maar dat betekent dat je het verhaal wel kent hoe het begon.

Leuke film, goeie actie en heel mooi gemaakt de omgeving, heksen, wapens etc..

Best bijzonder hoe het verloopt want het zou zomaar kunnen gezien hun verleden.

Sommige dingen gaan nogal snel, het is jammer dat ze niet wat vaker slow motion hebben gebruikt zoals op t eind.

Mama

Een bijzondere originele film, erg goed gemaakt met de juiste verhoudingen.

Lekker griezelen en spannend, op momenten is het voorspelbaar.

Goed verhaal met niet alleen schrikken maar ook drama en empathie.

En helaas ook wat vreemde keuzes.

Bullet to the head

Een nogal ongebruikelijke actie film, er zit wel wat aardige dingen in.

Maar echt geweldig is het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Argo,

Een erg spannende en serieuze film over een geizeling in iran waarbij 6 Amerikanen

gevlucht zijn. Ze moeten vluchten, maar verder verklap ik niets :t

Het toffe is nog dat het waargebeurt is :tu:

10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

-Oz the great and powerful 3D

Prachtig gemaakt, mooie landschappen die je kunt bewonderen, vele kleuren en kostuums die er prima uitzien net als de muziek.

Door het verhaal dat afspeelt voor dat Dorothy komt krijg je er wat meer over te weten, dat is erg fijn en bijzonder om te zien. Alleen de vraag of ze het ook zo hadden gemaakt voor de originele film van 1939? Maar je krijgt wel kleine hints over die film hoe bepaalde dingen ontstaan zijn. Ook fijn dat de film aanvoelt hoe het vroeger gemaakt werd, het blijft luchtig en niet te zwaar en serieus.

Op zich is Rachel weisz de ster in de film ze maakt er wat van, de rest wat minder.

James franco heeft zeker z’n momenten, maar Mila kunis komt niet echt eng over heeft zelfs wat weg van ‘’the mask’’ En weet niet precies waar het aan ligt? T lijkt onintresse van haar kant, maar je voelt wel met haar mee.

Ik ben ieder geval benieuwd naar het vervolg.

-Dark skies – aanrader.

Het verhaal zelf had meer uitgewerkt kunnen worden het lijkt alsof er nog wat ontbreekt.

Het lijkt standaard in het begin maar het wordt steeds beter.

Maar afgezien van dat krijg je genoeg spanning en op momenten is het griezelen.

Op 2 momenten wist ik wel wat er kon gebeuren, maar schrok toch.

Net als de laatste ‘’mama film’’ dus erg goed.

-Side effects

Er zijn wel meerdere van dit soort films, dus op een gegeven moment weet je al hoe het zit.

Maar deze is zo saai, en net als de depressiefheid in de de film wordt je er depressief van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Flight vanavond gekeken. Had er natuurlijk wel al wat dingen over gehoord en gelezen, omdat het één van de bekendste films van 2012 was, Oscar-kandidaat en zo ook dacht ik. Ik had verwacht dat het zich vooral in het vliegtuig zou afspelen en was na zo'n 20 minuten dan ook benieuwd hoe ze het zo lang nog gingen rekken, want toen gingen er al dingen mis met 't vliegen. Maar de vliegtuigcrash bleek gewoon al snel te komen, en er zat gewoonweg veel meer in de film dan enkel die crash: het ging meer om de nasleep en verdere gevolgen. Dat was absoluut boeiend, en ik vond 't dan ook een prima film. Niet zo gek ook, het kreeg immers prima beoordelingen.

Als ik er een cijfer op moet plakken: 7.5/10. Zoals gezegd een prima film, maar ook weer niet veel meer dan dat, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Shanghai Noon en Shanghai Knights. Twee films die weliswaar niet meer de meest recente zijn, maar die nog altijd prima zijn voor een vergeten doordeweekse avond. Een goede samenwerking tussen Owen Wilson en Jackie Chan. Actie, comedy, ze zijn er tot de nok toe mee gevuld. En met hier en daar een leuke toespeling op andere zaken, dat kan ik zeker waarderen 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Net crime and punishment gekeken. Had niet zoveel zin om een film te kijken maar moest de film bespreken. Toch wel ongelooflijk dat ze zich aan kleine details houden. Er was een ding dat uit het verhaal viel maar ik zal het maar niet zeggem om niets te verpesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Prometheus.

Een erg spannende prequel in de alien serie. Nu snap ik hoe het schip uit de film alien daar kwam en waarom.

Hoewel er toch een open einde is vind ik deze film echt supergoed. 10/10 :tu:!

Ik heb alleen wel een foutje gezien in de film

SPOILER ALERT

In alien 1 zie je hoe ripleys team aan boord gaat van het alien schip, en komen ze in de besturingskamer.

Hier zie je onze schepper in de stoel zitten.

alien-1979-screen-1.jpg

Maar ik zie toch duidelijk dat hij in prometheus dat hij er weer uit klimt om elizabeth shaw

te pakken. Aangezien prometheus zich VOOR alien 1 afspeelt, hoe kan onze schepper dan

toch wel in de stoel zitten in alien 1?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...