SpacyColours Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 (bewerkt) Papillon, classic. Het is alsof French Guyana en Guyana een bron zijn voor filmische gebeurtenissen... Bewerkt: 28 maart 2013 door SpacyColours Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 maart 2013 Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 Argo, Een erg spannende en serieuze film over een geizeling in iran waarbij 6 Amerikanen gevlucht zijn. Ze moeten vluchten, maar verder verklap ik niets Het toffe is nog dat het waargebeurt is 10/10 Ik heb 'm ook net gezien en moet toch zeggen: ik had er meer van verwacht. Zo spannend vond ik 'm niet, en met name de...SPOILER ALERT ...manier waarop ze ontkomen is zo verschrikkelijk cliché. De politiewagens naast het vliegtuig, maar dat ze nét op tijd opstijgen, kom op zeg, doe dat toch alsjeblieft niet. Het mag dan op waarheid gebaseerd zijn, maar het is natuurlijk nooit zo dat het op die manier is gelopen. Te hoog Hollywood-gehalte, wat mij betreft. 6,5/10. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 maart 2013 Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 Jurassic Park, classic. Voor de liefhebbers: volgende week verschijnt de 3D-versie van de film, en deel 4 komt ergens in juni uit. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 GI Joe 2 3D. Best vette film. 8/10 Reageren
Forever GTA Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 (bewerkt) Bios. -Jack the giant slayer 3D Leuke film goed verhaal, een leuk stel acteurs gekozen voor de film waaruit de chemie prima werkt. Prachtige omgevingen die de sfeer goed doen, waaruit zeker een paar super scenes. Er mist nog wat en een paar fouten, maar dat is niet erg. -Valentino Leuke film is op zich eerder gedaan, maar toch heeft het zeker wel wat. En dat komt toch door de heerlijke cast met een prima chemie. Emoties die op en neer gaan, prima verhaal erdoor. -g.i joe 2 Net zo goed als het eerste deel. Vol actie, coole gevechten en achtervolgingen. Dramatische zowel schokkend. De cast is weer super zeker hoe ze tekeer gaan, maar ook dialogisch. De top vergadering van de wereld is weer eens wat anders. Op naar deel 3. -The host Toen het boek uitkwam dacht ik dat het niet zoveel was, maar nu ik de film heb gezien ga ik het wel kopen t is echt goed. Het is een bijzondere film en zeker origineel op z’n eigen manier. De cast is sterk en heeft goeie chemie dus dat werkt. Prachtige scenery en acteer wijze op momenten. Een si fi romantische teen movie dat op vele vlakken weleens bekend kan voorkomen, maar toch iets unieks heeft. Alleen zitten er wel wat foutjes in maar daar moet je maar niet opletten. -The croods 3D Echt een super leuke animatie film, met leuke muziek ook nog. Een leerzame film met prachtige omgevingen, die nogal op avatar’s pandora lijken. Herkenbare dieren knuffelig en zo grappig. En een mix met vele emoties. -Yoko Wel een aardige film, maar denk dat het wel vaker is gedaan en ze hadden er meer uit kunnen halen. -Kon-tiki Ook al is het waargebeurd ze hadden wat meer uit de film kunnen halen. Er gebeurt nogal weinig, het lijkt nogal op ‘’life of pi’’ en die was zoveel beter. Maar het heeft zeker wel een paar prachtige scenes, en een sterke cast. Bewerkt: 1 april 2013 door Forever GTA Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 The Boat that Rocked Geweldige film. Zeker met mijn interesse voor radio en muziek. Bevat de nodige humor en kippenvelmomentjes, topfilm! 9/10 Reageren
Woody268 Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 That's My Boy Geniale film met veel humor en een leuk verhaal. Zeker aan te raden. 7,5/10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Limitless 8/10 Dat einde, zo geniaal! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Lord of the Rings, Fellowship of the Ring. Blijft een toffe film, binnenkort maar weer de andere delen kijken. 8/10 Argo, Een erg spannende en serieuze film over een geizeling in iran waarbij 6 Amerikanen gevlucht zijn. Ze moeten vluchten, maar verder verklap ik niets Het toffe is nog dat het waargebeurt is 10/10 Ik heb 'm ook net gezien en moet toch zeggen: ik had er meer van verwacht. Zo spannend vond ik 'm niet, en met name de...SPOILER ALERT ...manier waarop ze ontkomen is zo verschrikkelijk cliché. De politiewagens naast het vliegtuig, maar dat ze nét op tijd opstijgen, kom op zeg, doe dat toch alsjeblieft niet. Het mag dan op waarheid gebaseerd zijn, maar het is natuurlijk nooit zo dat het op die manier is gelopen. Te hoog Hollywood-gehalte, wat mij betreft. 6,5/10. Ik ben het 100% met je eens, iedereen krijgt een natte bovenlip van deze film, maar ik begrijp niet waarom. Het klopt sowieso wat je zegt in de spoiler, maar bijvoorbeeld die acteurs die de gegijzelden spelen en dan vooral daar de 'hoofdpersoon' van, daar krijg ik tranen van in m'n ogen... Zelden in een Oscar winnende film acteurs van dat niveau zien spelen. Het is hoe dan ook een politieke keuze geweest om daar de Beste Film voor te geven, want films zoals Django Unchained waren drie klassen beter. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Karate Kid Was overlaatst op tv en ik had hem nog niet gezien. Was een goede film met een leuk verhaal enkel vond ik het einde ergens onafgemaakt. Je verwacht toch dat er nog iets achter ging komen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 The Expendables 2 9/10 Vermakelijk! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 (bewerkt) Django Unchained 10/10 Zo'n film waarbij alles klopt, kom je niet vaak tegen. 07/04 Flight(2012) 8 à 9/10. Ik ben er stil van.. Bewerkt: 7 april 2013 door MegaPilot Reageren
Forever GTA Geplaatst: 12 april 2013 Rapport Geplaatst: 12 april 2013 Bios. Oblivion - een aanrader Een pracht film met de juiste omstandigheden, is anders mogelijk origineel al zijn er wat dingen eerder gedaan. Prachtige omgevingen, de juiste spanning en romantiek die een goeie sfeer geven net als de muziek die geweldig is. Prima cast die het zeker goed doet en chemie hebben. Er zijn altijd de bekende structuren die te zien blijven ook al zijn ze kapot, beetje raar nu als je kijkt naar andere gebouwen. Enige is dat het een beetje verwarrend is met bepaalde dingen en hoe t zit. Daglicht – een aanrader Een van de beste nl films die er zijn, heb er wel een aantal gezien en dit is zeker een van. Leuk is dat het gemaakt is in Arnhem mijn stad, heel herkenbaar dus maar ze laten maar stukjes zien of het is wazig op de achtergrond. Echt eng is het niet maar wel heel spannend met een goeie sfeer. Vond het wel herkenbaar. Een hele mooie film met een echt goed en sterk verhaal, met twists erin die verbazend zijn! Mooi voorbeeld van 2 soorten autisten en hoe men ermee omgaat, leuk hoe ze samen komen. Angela schijf al een tijd niet gezien, maar ze is wel een van de 3 beste actrices en een goeie keuze hiervoor. Safe haven – een aanrader Een mooie emotievolle liefdes film, die tegelijk mysterieuze sfeer heeft aangezien de verassingen die je krijgt. Het is dan wel niet geheel origineel het is het bekende plaatje dat in films weleens voorkomt, maar wel uniek en mooi gedaan net een schilderij. Kreeg er wel een traantje door. Prima cast die de juiste chemie geeft, zowel als de muziek geeft t sfeer. Al zijn er een paar dingetjes die niet helemaal correct zijn, je kijkt er toch wel lekker door heen. De actrice lijkt trouwens nogal op mijn zus. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 april 2013 Rapport Geplaatst: 16 april 2013 Batman Begins maar weer eens gekeken. Ik had hem een lange tijd geleden voor het laatst gezien dus vond ik het weer tijd . Erg goede casting, muziek en veel actie. 8/10 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 16 april 2013 Rapport Geplaatst: 16 april 2013 Terminator 2. Top film gewoon. Ben alleen 3 kwijt, moet ik nog even zoeken. Terminator 2 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.