Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.

Identity thief

De film gaat heen en weer en voor ieder is het een ander smaak.

Acteurs zijn goeie keuze, sommige grappen leuk of matig.

Leuk verhaal al kan het altijd beter.

Warm bodies

Uniek, origineel, volgens men een soort van Twilight of romeo and juliet.

Het is gewoon een bizarre film, en er mist ook nog eens veel onduidelijkheid dus! Het rammelt nogal en het is nogal traag.

Prima cast daar niet van al is er ook weinig ontwikkeling.

Echt spannend is het nou ook weer niet, maar er zit leuke humor in, net als herkenning van bepaalde dingen. Vooral naar het einde is het wel mooi gedaan op zich.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

How I spent my summer vacation (ook wel "get the gringo" genoemd)

Weer een echte "mel gibson" stijl film. Erg goed verhaal en ik had niet verwacht

dat er toch humor in zou zitten aangezien hed een erg serieus verhaal heeft.

Alles op een rijtje:

- Leuk verhaal

- Mel Gibson

- De actie

- De cast

___________________+

9.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

***

Zelfde film gekeken na het lezen van jouw post.

Volledig akkoord! 9/10

Editz:

Safe Haven

7/10

Cliché, einde waarvoor ik moest googlen omdat ik mindfucked was. Niet slecht, maar ook niet goed. Julianne Hough is wel een hottie zeg. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Iron Man 3

Gister in de bioscoop gezien, erg spectaculair. Ik had de voorgaande delen nog niet gezien, maar ondanks dat ik dus weinig tot niets wist van Iron Man, was het een toffe film om te zien. Geweldig acteerwerk van Robert Downey Jr., en mooie special effects.

Van mij krijgt 'ie een 8.5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

bios

Iron man 3

Ik denk niet dat het beter was dan z’n voorgangers, het focuste geheel op Stark personage en maar weinig op de andere niet bepaald personage uitdieping, en het ging nogal snel allemaal.

Oh ja potter’s personage kreeg een kick-ass update, en heeft 2 geweldige momenten in het begin en op het einde.

Het was ook niet te verwachten dat ze ‘’The avengers’’ konden overtreffen, dat deden ze ook niet en gingen over een andere boeg.

Maar ik had wel iets anders verwacht bepaalde dingen in de trailer waren toch beter, zoals de vijand en hoe die sprak, dat kwam dus totaal niet terug.

En er zitten grappige momenten in, maar niet bepaald zoals in de voorgangers.

Bij beide dingen zitten te veel fouten of had het echt beter gekund.

Gave actie en ontploffingen en reddingen, en mega battle met al de iron man suits, maar naast dat alles is het net te veel denk ik.

Sprink breakers

Zit geen verhaal niet echt geloofwaardig en geen logica, ook al zien sommige dingen er gaaf uit. Want zonder t bloot zou de film al helemaal niks zijn.

En met scenes die door elkaar lopen, raar geluid, stomme keuzes niet interessant.

Personages die vervelend zijn en zichzelf maar herhalen.

Scary movie 5

Oké de 1e 3 films gingen nog over films die al bestonden, maar nu die net uit zijn of nog moeten komen? spoilers much! Hoe wil je het dan nog volgen.

Er waren wel grappige momenten maar het is niet zo goed als z’n voorgangers. Het leek me zelfs bij bepaalde stukken dat ze niet eens hun best deden. Zelfs jammer dat Anna faris er niet in zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren voor de tweede keer The Mechanic. Vond het een flauwe film, met een wat rommelig verhaal en een vreemde cliffhanger. Imho niet echt een topfilm. Zonde, want wel goede acteurs.

5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren voor de tweede keer The Mechanic. Vond het een flauwe film, met een wat rommelig verhaal en een vreemde cliffhanger. Imho niet echt een topfilm. Zonde, want wel goede acteurs.

5/10

Ik vond het juist een goede film met een goed plot en einde. Ik geef hem zeker een 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Evil dead

Ik heb de originele film gezien, ondanks dat je kon zien dat het nep was vanwege de pus en andere onsmakelijkheden. Is het een van de beste enge films en origineel in dingen.

Deze remake is eigenlijk wat minder goed en eng maar komt toch dicht in de buurt, alleen hebben ze dingen verkeerd gedaan.

Daarom kan het ook maar het best zien als een nieuwe reeks, anders doe je het origineel niet ten goede. Het lijkt op de rest van de films nu als-je-er-een-gezien-hebt-ken-je-het-wel-gevoel, als dat niet het geval was geweest sprong ie er zeker uit.

Het gaat nu om afkicken van drugs dus ze hebben al een slechte tijd.

Bovendien zijn er gemiste kansen in weglaten van dingen, die het juist zo nieuw en anders maakten: het bos dat t meisje aanvalt en xxx is nauwelijks aanwezig.

Bovendien zijn de acteurs nogal saai en dergelijke.

Scary movie 5 heeft er een stuk hiervan, ik zou bijna zeggen dat ze het goed gedaan hebben.

Edit- overigens is het blijkbaar een sequel dan een remake, dan wordt me review toch wat anders.

Jurrasic park 3D

Ben blij dat ik de kans heb gehad om het alsnog in de bios te zien.

De film is nog net zo goed als toen, nu met de aanpassingen en 3D beter zichtbaar en heeft diepte waardoor het mooier is.

Sindsdien zijn er natuurlijk wat dingen veranderd wat men weet van dino’s, en andere zaken, maar dat doet de film niks te niet aan het avontuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Kill Bill

Niet echt opvallend goed, maar wil alle Tarantinos bekijken. Normaal was Django Unchained aan de beurt vandaag met een paar vrienden, maar er is een kleine change of plans gebeurd.

>>> Door Guardian1980: Het volk wil cijfers zien! ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond Notting Hill gezien. Een romkom die zeker bij de meeste leden niet tot de favorieten zal horen, verwacht ik. Het verhaal is tamelijk zoet, met passende acteurs (Julia Roberts en Hugh Grant). Gelukkig is daar Spike, die met fantastische teksten en zijn doen en laten de film net wat extra's geeft 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

The raid: redemption

Erg spannende actie film, maar is vaak wel erg hard.

Het verhaal gaat over een groep "agenten" die een flatgebouw binnen gaan om een moordenaar

op te pakken, maar niemand weet dat ze daar zijn. Ze kunnen dus ook niet om hulp vragen. Eenmaal binnen

wordt haast iedereen vermoord. Er is ook geen uitweg meer omdat er buiten de flat mensen zitten om alle agenten

neer te schieten en binnen ook.

Het verhaal is erg sterk en is het kijken zeker waard :tu:

Alles op een rijtje:

+ Veel actie

+ Toch wel serieus

+ Erg spannend

+ Goed verhaal

+ Hoewel de film voor 99% in de flat afspeelt is het toch wel een goeden film.

+ Goede acteurs

______________________________________________________________+

10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...