Forever GTA Geplaatst: 11 mei 2013 Rapport Geplaatst: 11 mei 2013 Bios. The big wedding – een aanrader. Kijk zo moet een film met een grootse casts zijn, al kan het altijd beter natuurlijk! Een heerlijke humoristische, vol met genante, sexuele film, met mooie settings en omgeving. De cast heeft een goeie chemie, al zijn de gevoel en uitdrukkings onderwerpen soms matig maar dat maakt niet uit omdat je er om kan lachen. Denk ook wel dat een paar dingen origineel en nieuw zijn ieder geval in een combinatie in hoe deze film gemaakt is. Snitch Wat een film echt spannend, je moet echt een goeie sound hebben om het door de hele film te kunnen gebruiken! De sfeer blijft hetzelfde en laat je in spanning tot het einde. ‘’The rock’’ is al heel wat beter geworden hier laat ie dan ook een andere kan van hem zien, en dat doet ie goed ‘’zie de sfeer’’. Maar vind het toch nog wat ongeloofwaardig, zeker als je hem ziet tegen de andere hij zou ze aankunnen maar dat mag dus niet. Olympus has fallen. Ik heb altijd bij dit soort films van, je maakt het en iedereen ziet het. Denk je dan niet dat men op het idee kan komen op zoiets echt te gaan doen. De film is echt geweldig maar heeft toch een gevoel dat het over de top is, zeker met 1 man tegen zoveel overmacht, terwijl anderen afgeslacht worden! Ik denk dat ‘’Gerard butler’’ op zich wel een goeie keuze is het is geloofwaardig maar toch net te tam, maar het zou beter zijn met grote sterren zoals ‘’Stallon of Arnold etc…’’ zeker met de heftige dingen die gebeuren. Of iemand daar tussen in omdat de film 2 kanten op kan. Ik denk overigens of ze wel een goeie keuze hebben gemaakt het nu uit te brengen, met alle recente gebeurtenissen en wapen issues? Maar afgezien van dat. Geweldige actie, ontploffingen en gevechten. Goeie spannend sfeer en muziek. De decors zijn mooi, zeker met de details en geschiedenis die voorbij komt. Maar er was niet echt diepte in de personages. Evil dead 2x keer. Oke er naar gekeken als sequel en niet een remake. Het is nog hetzelfde met het gevoel dat ze al een slechte tijd hebben, en dat ze wat saai zijn. En er zijn nog wat gemiste kansen, maar de film is prima en lekker eng en heeft wat nieuwe dingen die gaaf zijn. Reageren
Dippie Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Geplaatst: 20 mei 2013 De laatste film die ik heb gezien is Skyfall, twee weken geleden. Goede film, met leuke humor Reageren
Forever GTA Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Geplaatst: 21 mei 2013 Bios. The great gatsby 3D De film lijkt me net iets aan de lange kant, maar des te langer kun je je ogen uitkijken. Samen met de muziek, de kleding, de acteurs, de 3D voor diepte, de prachtige details en omgevingen. Is het een waar visueel specktakel van de jaren 20! Het komt over als een sprookje een soort droombeeld waarvan dingen weleens niet echt zijn. Al worden symbolen die gebruikt worden voor bepaalde dingen, net wat teveel genoemd zoals de uitbundige feesten die wat te snel gaan om alles goed te zien. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Geplaatst: 21 mei 2013 Argo 9/10 2 uur genialiteit aanschouwd. Mooie is dat het waargebeurd is. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Geplaatst: 21 mei 2013 Mooie is dat het waargebeurd is. Het ontsnappen van die Amerikanen, dat is waargebeurd ja. De bijna-lynchpartij op de bazaar, het cancellen en uncancellen van de tickets, de ondervraging op het vliegveld en de auto's die het opstijgende vliegtuig achtervolgen, dat allemaal niet... Dat maakt het niet meteen een slechte film, maar ik vond 'm veel te overdreven Hollywood-klaar gemaakt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Geplaatst: 21 mei 2013 Kijk niet vaak films, Django Unchained gekocht op DVD. Geweldige film, alles klopt. 10/10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Geplaatst: 21 mei 2013 Het ontsnappen van die Amerikanen, dat is waargebeurd ja. De bijna-lynchpartij op de bazaar, het cancellen en uncancellen van de tickets, de ondervraging op het vliegveld en de auto's die het opstijgende vliegtuig achtervolgen, dat allemaal niet... Dat maakt het niet meteen een slechte film, maar ik vond 'm veel te overdreven Hollywood-klaar gemaakt. Daar heb je dan wel weer gelijk in, het is en blijft film hé. Net Celda 211 gezien. Harde film, goed acteerwerk. 7.5/10 Maar kijk 'm niet voor een feel good feeling, kijk dan alsjeblief wat anders. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Geplaatst: 21 mei 2013 Ik heb evil dead 1 gekeken. Ik had hem minder goed verwacht voor een film uit '80's, maar ik moet zeggen Toch best spannend, schrikmomenten en echte gore horror. The usual list: + goede horror + verhaal + goed geacteerd + special effects - ik werd erwel door geïrriteerddat een kwartier totaal word besteed aan de zin: "join us". ___________+ 8,5 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Geplaatst: 21 mei 2013 RED Een zeer vermakelijke film, over een groep voormalige CIA-agenten die op een dodenlijst van de FBI staan, die weer opereren in opdracht van de vice-president. Op zich niet een heel bijzondere film, maar met redelijk acteer-werk en leuke actiescenes maken acteurs als Bruce Willis, Morgan Freeman en John Malkovich er zeker iets vermakelijks van 7.5/10 Reageren
maikel jonson Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 (bewerkt) The hunt for red october Wat een film, zoals Sean Connery het op zijn eigen manier zelf zou zeggen: "Shplendid" Ben geen grote fan van de baldwins maar Alec speelt Jack Ryan op een heel special manieer 8.5/10 van mij Bewerkt: 25 mei 2013 door maikel jonson Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Fast and Furious 6. FUCKING AWSOME!! :D 1000/1000 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Gangster Squad, zeer goede film. Ik had hem minder verwacht, maar uiteindelijk toch echt een keigoede film! + Sterk verhaal + Je leeft mee met de hoofdpersonen + Natuurlijk de oude amerikaanse stijl + Special effects + de beste acteurs voor de cast + Beter dan verwacht --------------------------- 10/10 Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Gangster Squad, zeer goede film. Ik had hem minder verwacht, maar uiteindelijk toch echt een keigoede film! + Sterk verhaal + Je leeft mee met de hoofdpersonen + Natuurlijk de oude amerikaanse stijl + Special effects + de beste acteurs voor de cast + Beter dan verwacht --------------------------- 10/10 Dit is inderdaad mooi gezegd, maar omdat ik gewoon geen tienen geef, een 9/10. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Gangster Squad, zeer goede film. Ik had hem minder verwacht, maar uiteindelijk toch echt een keigoede film! + Sterk verhaal + Je leeft mee met de hoofdpersonen + Natuurlijk de oude amerikaanse stijl + Special effects + de beste acteurs voor de cast + Beter dan verwacht --------------------------- 10/10 Dit is inderdaad mooi gezegd, maar omdat ik gewoon geen tienen geef, een 9/10. Doet me denken aan een leraar van me. Die gaf ook nooit tienen. Terwijl ik een keer een toets perfect had gemaakt. Nog een 9. Sloeg nergens op. Reden was dan handschrift. >>> Door Guardian1980: En welke film was dat? Klinkt in ieder geval als een drama Volgende keer gewoon weer een film beoordelen in plaats van je docenten.<<< Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 mei 2013 Rapport Geplaatst: 27 mei 2013 Doet me denken aan een leraar van me. Die gaf ook nooit tienen. Terwijl ik een keer een toets perfect had gemaakt. Nog een 9. Sloeg nergens op. Reden was dan handschrift. >>> Door Guardian1980: En welke film was dat? Klinkt in ieder geval als een drama Volgende keer gewoon weer een film beoordelen in plaats van je docenten.<<< Hm... + goed verhaal + toch wel erg zielig, soms wel een traantje weg pinken + Een goede nederlandse film + De toets zag er in de film erg moeilijk uit. Ik denk dat de hoofdrol speler toch wel hoog begaafd is :o - Soms erg moeilijk te volgen. --------------------------------------- 7.5/10 Ik heb ook laatst Meet the Parents gezien. Hilarische film + Goed verhaal + Ben stiller, altijd leuk + tenenkrommend --------------- 8.5/10 Eigenlijk niets te slecht aan, maar ik geef hem toch maar niet hoger dan een 8.5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.