Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Sorry.

Bios.

Superman: man of steel 3D

Het is wel even wennen als je de film ziet, omdat er zoveel dingen anders zijn.

Het vernieuwde pak is moderner en eigenlijk wel beter. De ouders zijn oké gecast maar moest het nou echt zo lopen? Echt jammer. Andere loise op zich is de actrice oké, al denk ik dat ik aan perry moet wennen. Het bekende deuntje is weg.

Wat een fantastische film dit is nou een superhelden film, vergelijkbaar met The avengers echt epic. Zeker hoe de sfeer door de film blijft en je pakt.

Het ziet er realistisch echt uit, prachtige visuele effecten, mooie pakken.

Waar in andere films flarden of heel weinig uitleg krijgen over krypton, is er nu meer te zien en betere info en het ziet er geweldig uit. Goeie keuze van Jor-el acteur.

De acteur die Generaal zod speelt is echt een goeie keuze, en dan die gevechten waanzinnig! Deze films speelt het klaar om het goed te laten zien, om de ware kracht te tonen.

Minder humor dat wel, en ook meer destructie dan je gewend bent van superman.

Heb er gemengde gevoelens over want het is op zich jammer dat dingen in een ander volgorde lopen, dat voelt raar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

"Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring."

Schitterende Koreaanse film. Geen actie, weinig tekst, meer juist wijsheid en emotie. Meer een soort film om van te leren dan om te vermaken, al heb ik zeker weten genoten. Een aanrader voor mensen die niet alleen maar Oosterse films willen zien van Jet Li of Jackie Chan!:)

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

Spijt - een aanrader.

Doet me denken aan ''achste groepers huilen niet'' alleen anders.

Een sterke film zeker in deze tijd dat er dingen aangepakt worden, herkenbare dingen en een goed verhaal.

Vind de meester nogal soft en dom overkomen, en andere doen ook maar weinig. Maar goed geacteerd verder door de cast. Het is een tranen trekker!

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Nosferatu

Leuk om een keer gezien te hebben. Het einde voelt een beetje abrubt, alsof ze er iets te laat achter kwamen dat ze nog maar 10 minuten hadden voor de rest van het verhaal. Dit had verholpen kunnen worden door het stuk over de plaag iets minder scènes te geven. Toch nog wel vermakelijk anno 2013.

Link to comment
Delen op andere websites

600full-the-land-before-time-poster.jpg

Nog steeds leuk om te zien alleen in mijn herinnering was het langer en epischer, het is eigenlijk maar een kort filmpje van iets langer dan een uur.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Memoirs of a Geisha, gaat over een meisje die word verkocht en woont in een Geisha huis. Heeft eerst heel erg tegen gewerkt en op het laatst kreeg ze een doel in haar leven. Letterlijk een prachtige film. Ik heb hem sowieso zeven keer uitgekeken, ben van plan om zaterdag hem weer uit te kijken. De film duurt drie uur dus ik heb waarschijnlijk iets van 13 - 16 uur aan die film gekeken! :koffie:

memoirs-3.jpg

Memoirs-of-a-Geisha-memoirs-of-a-geisha-19185816-500-328%5B1%5D.jpg

Memoirs-of-a-Geisha-memoirs-of-a-geisha-2872937-388-599.jpg?1360960635453

Door mijn gekekende liefde voor deze film krijgt hij een 10/10

Link to comment
Delen op andere websites

"National Treasure" - 4.8

Wie of wat dit verhaal geschreven heeft weet ik niet, maar ik vermoed dat iemand ooit tot het besluit is gekomen om een behaarde sidderaal te verorberen en onverteerd ergens achter te laten, waarna een verwarde kalkoengier het ding in een papiertje rolde en stiekem omruilde met het oorspronkelijke script. Daarna is het blijkbaar nog een paar keer door een zweetopslag gerold waarna ze het wel welletjes vonden en de studio in gingen.

Onzin natuurlijk, in dat scenario zou het script tenslotte nog origineel en realistisch zijn geweest.

Nu kijk ik zelden films maar deze zit zó propvol met clichés dat ik me afvraag of ze het expres gedaan hebben. Zal wel niet want dan hadden ze op z'n minst tropen gebruikt. Uiteraard is er wel de comedic sidekick die dit probeert goed te maken door regelmatig de gedachtes van de kijker te omvatten, maar dit is vaak meer een excuus om geen logica te hoeven gebruiken. Zo van "haha geen zorgen, wij weten zelf ook dat de boel niet logisch is dus daarom wuiven we het wel weg door het die comedian te laten vermelden". Zelfs dát is cliché.

Ik wil zo graag voorbeelden noemen maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Je hoeft maar een minuut te kijken en je hebt al 129 filmclichés te pakken. Als je pessimistisch bent aangelegd is elke scène te voorspellen. Als je nog een sprankje hoop op originaliteit verwacht, word je diep teleurgesteld.

Bagger.

Link to comment
Delen op andere websites

bios

Dispicable me 2 3D

Wel wat anders dan het 1e deel, maar leuk gedaan vol kleur en geinige dingen.

De minions zijn nog leuker, alleen hadden ze wel wat meer met de paarse variant kunnen doen. Kan uitleg geven maar ga gewoon lekker kijken.

Now you see me

Het gaat wat snel op momenten, maar echt een leuke film. Big twist op het einde.

Goed in elkaar gezet, het is raadselen hoewel je sommige dingen wel kan voorspellen.

Cast prima keuze verschillende personages die het interessant maken, ieder een talent en het blijft niet te lang hangen bij een persoon. En wel grappig op momenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Fast & Furious 6

Super onrealistisch natuurlijk, maar zo leuk om naar te kijken. Jammer dat het ergens zijn roots heeft verloren en dat het niet echt helemaal meer over auto's en straatraces gaat maar het voordeel is wel dat er nu meer variatie in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden weer eens Forrest Gump gekeken, omdat die nog op de server staat thuis. En het is gewoon een prachtige film om te zien. Een absolute aanrader om eens te kijken. Daar kunnen andere films nog een puntje aan zuigen.

9/10

Ook nog een andere film gezien afgelopen week: Aliens vs Predators: Requiem. En die vond ik sowieso wel minder dan Forrest Gump en zijn voorganger. Ik denk dat dit grotendeels kwam, omdat de film grotendeels een donker beeld toonde. Het verhaal is daarnaast gewoon niet origineel. Echter, het was wel een prima film om te zien.

6/10

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Monster university 3D

Ten eerste zeg ik dat het misschien wat te eng is voor kleine kinderen. Want er zitten toch best wat spannende momenten en enge monsters in. meer dan in de 1e film.

Goed verhaal en leuke inleiding van een prequel. Zeer veel variaties van monsters de een nog leuker of enger dan de ander. Zelfs de lessen die je erin leert zijn leerzaam.

Het liet nu ook een ander kant zien van hoe dingen kunnen van wat je normaal leert.

World war z 3D

Prima film zeker spannend en heel apart gedaan het is anders.

En tegelijk kun je er ook om lachen, want ze volgen niet alleen het tekstboek van stomme dingen die je eigenlijk niet moet doen.

Maar ze hebben nogal fouten gemaakt en die zijn echt goed te zien, anders was de film nog veel beter geworden dan ie al is.

Te weinig info, en dingen die niet kloppen maar vooral:

-Zombies die rennen en sneller dan normaal en alleen bijten om te infecteren verder niks?

Geen bloed, geen lichamen die stuk worden gescheurd om te eten. Etc..

Gaan om zieke mensen heen en kunnen zien dat ze terminaal zijn?

En een land omringt door muren, ja wat zou daar niet fout kunnen gaan…

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Shutter Island

Prima film: zit goed in elkaar (vrij ingewikkeld zelfs, zo blijkt op het einde), goede acteurs (mensen die de film al hebben gezien zien hier wellicht de dubbelzinnigheid van in) en bovendien en erg interessante setting. Het komt er feitelijk op neer dat een inspecteur van de regering/politie, samen met zijn collega, een vermissing moet oplossen op een eiland dat is ingericht als één grote psychiatrische inrichting. De film bevat uiteraard de nodige spannende momenten (en enge, mysterieuze personen), het heeft flashbacks met indrukwekkende beelden uit de Tweede Wereldoorlog, kent een interessant en ingewikkeld plot: zeker de moeite waard.

Ik geef hem een 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

The Medallion

Leuke film met Jacky Chan. De special effects zijn of sommige fronten echt bagger, en soms goed. Je ziet bijvoorbeeld duidelijk dat iets niet

netjes gedaan is (framerate problemen), en soms lijken dingen gewoon echt. Voor de rest een aardig verhaal, maar sommige dingen hadden van

mij anders mogen gaan. Bijvoorbeeld de superkrachten die Chan krijgt hadden van mij meer gebruikt mogen worden.

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...