Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.

I, anna

Kan er kort over zijn, de trailer deed ieder geval anders denken.

Voorspelbaar van het begin je weet wat er gebeurt, en heel erg saai.

Love and honor

Een standaard film met een mooie combinatie van de jaren 60.

De maanlanding, de vietnam oorlog, en de strijd van die tijd.

Met de vele elementen zijn de romances niet helemaal aanwezig.

The internship

Leuke film met goeie muziek

Veel leerzame dingen en het is best wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Dus, ik heb nu World War Z gezien.

Niet al te goede film, een zombieconcept, zoals vaker. Gaat vooral om de ervaring, meer dan om het verhaal zelf. Beetje standaard. Maar wel een paar awesome momenten.

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Skyfall

Leuke film met leuke actie scene's maar wel een beetje het standaard concept:

1 man knalt al de slechteriken naar het hiernamaals maar de draai van dat M doodgaat had ik niet zien aankomen

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Fast & Furious 6

Had daarvoor al de vorige films bekeken dus ik was weer volledig mee met het verhaal en ik genoot volop van de film. Bij sommige scenes had je wel een "oh my gooooo-d wtf" moment maar in het algemeen vind ik de film redelijk goed geslaagd. En de humor mag er zeker ook wezen. Vooral de scene van Han met Roman toen ze aan het wachten waren op de twee meiden, schitterend :7. Ik kijk al volop uit naar Fast & Furious 7 met Jason Statham!

8.5/10

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

The Social Network

Ongelooflijk interessant om te weten te komen hoe zo'n enorme business tot stand is gekomen uit een kleine website gemaakt voor studenten. Hoofdzakelijk de benodigde juridische zaken omtrent dit gebeuren worden in het licht gezet in deze film. Prima acteurs, met name Jesse Eisenberg (speelt Mark Zuckerberg, oprichter van Facebook). Ook deze film is absoluut de moeite van het kijken waard.

8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

Pacific rim 3D – Een Aanrader.

Zo’n film zou ik verwachten in China of Japan en het komt daar niet eens vandaan.

Deze film zit op een hele andere niveau dat ik ooit heb gezien helemaal naast Avatar.

Er zitten wel elementen in van bepaalde films dat kun je herkennen, maar dit is echt uniek en zo origineel.

Ik weet niet eens de goeie woorden om het te beschrijven, maar kan wel zeggen vergeet alle films in de bios en ga hier heen!! Het gaat voorbij Superman al is het net zo duister.

Goed verhaal en de muziek past er goed bij en neemt je mee. Cast is uitstekend en er is genoeg achtergrond informatie om dingen te weten van de personen.

Wat een technische hoogstandje het gaat vloeiend en geweldige ook met de 3D en de effecten.

Geweldige gedaan hoe de monsters zijn gemaakt en bewegen net als de robots.

Disconnect

Goeie film met een zekere spanning en tips.

Verschillende manieren hoe verkeerd het kan gaan met dingen op het internet.

En tegelijk dat het met elkaar te maken kan hebben, ook al is het niet indirect.

Triest maar maar mooi.

Grown ups 2

De 1e film was wel oké en had z’n momenten. Het is met deze cast die verschillende films hebben dat het of een goede of slechte kant op gaat, vooral bij Adam sandler en niks ertussen.

Deze film heeft het helemaal maar je moet er wel van houden.

Ik zou het gerust kunnen zeggen dat het een van de leukste comedy films is, als je het nog sceptisch vind kijk dan met leeg hoofd.

Misschien zijn de grappen flauw en dergelijke, maar er zitten er een paar bij die bijna niet voorkomen, en verder is het best lachen. De toevoeging van meer castleden deed deze film goed omdat er meer uit gehaald is. En dan Jeugd tegen Oudjes wat een spektakel en zo zeldzaam echt leuk gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Pacific Rim 3D

Als ik deze film in één woord samen zou moeten vatten: episch. Maar daarmee zijn we er nog lang niet. Naast ongelooflijk vet, is deze film ook nog eens boeiend. Het lijkt in eerste instantie een beetje een cliché soort film: monsters bedreigen de aarde om de mensheid te vernietigen, de mens ontwikkelt een wapen om de monsters te verslaan, et cetera. En wellicht is de ruwe verhaallijn inderdaad wat standaard, maar dat maakt niet uit. Alles wat er omheen gebeurt, dát maakt deze film zo gaaf. Er zit namelijk een hele wetenschap achter deze monsters. Hoe ze bij de aarde zijn gekomen, hoe ze ontwikkelen (lees: evolueren), en belangrijker: hoe meer bedreigend ze worden voor de aarde. De vijand wordt met met meer en bovendien sterker, de bestrijdingsmiddelen van de aarde worden steeds minder bestendig en raken bovendien op...

In dit geheel zit uiteraard nog een heel persoonlijk verhaal verwikkeld: sterfgevallen, ruzies, liefde, noem maar op. Een flinke dosis humor in deze serieuze, wellicht dramatische sfeer maakt het helemaal af.

Ik geef de film een 9.5.

Oh, en blijf zitten na de aftiteling, je weet nooit wat er nog kan komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Byzantium

Hele mooie film met een goed verhaal en muziek.

Het zijn vampiers dus ik mis toch een paar dingen, maar verder doen ze het heel goed.

Ook hoe men in een vampier moet veranderen is op 1 plek? Hoe goed dat ook gemaakt is en het is geheimzinnig, is het nogal eigenaardig..

De 2 actrices passen goed bij elkaar, al zou ik bij Gemma arterton meer aan Emily browning denken als kind. Maar dan nog kwa leeftijd is het toch lastig om Gemma als moeder te zien.

Hoe ze vroeger met nu gecombineerd hebben, samen met hoe het uitgelegd wordt is heel fijn gedaan en heeft z’n charme. Alleen het romance gedeelte is nogal vlak en das jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Monsters University. De Pixar-films zijn stuk voor stuk goed, en Monsters University is daarop geen uitzondering. Het concept van de film is wel een beetje cliché, op school met een competitie, maar toch: het is weer goed uitgevoerd. Sowieso vind ik dat altijd toffe concepten (Harry Potter and the Goblet of Fire was ook mijn favoriet uit die serie), en met de humor van Pixar erin is het sowieso genieten. Zoals die grap in de postkamer over verbannen naar Siberië, uitstekende verwijzing naar Monsters Inc. Die ga ik denk ik ook maar gewoon nog 's kijken :puh:

7,5/10 - Gewoon weer een dikke prima van Pixar.

Link to comment
Delen op andere websites

Monsters University. De Pixar-films zijn stuk voor stuk goed, en Monsters University is daarop geen uitzondering. Het concept van de film is wel een beetje cliché, op school met een competitie, maar toch: het is weer goed uitgevoerd. Sowieso vind ik dat altijd toffe concepten (Harry Potter and the Goblet of Fire was ook mijn favoriet uit die serie), en met de humor van Pixar erin is het sowieso genieten. Zoals die grap in de postkamer over verbannen naar Siberië, uitstekende verwijzing naar Monsters Inc. Die ga ik denk ik ook maar gewoon nog 's kijken :puh:

7,5/10 - Gewoon weer een dikke prima van Pixar.

Heb ik ook nog maar net gezien.

Monsters Inc was als kind altijd al mijn favoriete film, dus deze moest ik ook wel zien.

De plottwist op het einde 'raakte' me wel wat, moet ik zeggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net een uurtje terug van de documentaire Springsteen & I. De documentaire werd overal ter wereld alleen vandaag (éénmalig) in de bioscopen getoond en ik en een vriend van me hadden de eer om daar bij te zijn. Jammer genoeg waren we de jongste personen in de zaal, wat helaas bevestigt dat er niet heel veel jonge fans van Bruce Springsteen over zijn, maar het is toch ongelooflijk om te zien hoe alle Springsteen-fans elkaar zien als vrienden (iets wat te merken was in de zaal), ook al hebben ze elkaar nog nooit ontmoet. In ieder geval, de film bestond grotendeels uit home made videos van fans die hun verhaal deden en waarbij het beeldmateriaal van het concert/gebeurtenis waar ze het over hebben getoond werd. Aan het einde van de documentaire zelf kwam een meisje van mijn leeftijd in beeld, dat vertelde dat ze een brief had geschreven, maar die niet op kon sturen omdat Bruce geen fanmail-postbus had. Ze besloot de brief voor te lezen en helaas kan ik niet meer precies zeggen hoe ze het vertelde, maar zij vertelde in ieder geval hoe de muziek van The Boss haar heeft geholpen na moeilijke momenten in haar leven en hoe zijn muziek haar leven heeft veranderd. Emotioneel en inspirerend, het was opvallend hoe haar verhaal mij omschreef wat een invloed zijn muziek op ons leven heeft gehad. Ik voel me bevoorrecht dat ik hem vorig jaar live heb mogen zien. The music. The fans. The soundtrack to so many lives. :)

De documentaire krijgt van mij dan ook een 10/10, beter hadden de producenten dit niet kunnen doen.

Vooral het stukje vanaf 4:15 wil ik jullie aanraden om te kijken. Het kwam voor in de documentaire en geeft mij het gevoel alsof hij het alleen voor jou zingt. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

bios

Red 2

Deel 1 was toch beter.

Goeie film leuke grappige dingen en zo nu en dan spanning. Met vette actie.

En de cast heeft een goeie chemie wat het aangenaam maakt.

The wolverine 3D

De film x-men Wolverine: Origins is nog steeds de beste, maar deze film komt er aardig in de buurt alleen op een andere manier. Wat een spanning en sensatie maar heeft wel een soort cliché verhaal wat je vaak ziet. Maar gave gevechten en mooie uitzichten.

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe ze het verleden laten zien, wat weleens gecombineerd wordt met het heden en dat het verhaal doorgaat. Vooral hier is het mooi gedaan met een wijze les. Wat met reboots en dergelijke vaak niet voorkomt.

Wat een pracht film over sterfelijkheid waar Logan dicht bij in de buurt kwam, het is dan wel jammer dat ze over bepaalde dingen niet echt uitleg over gaven.

Ik vind het jammer dat ze zo gauw met sequels komen opdraven tegenwoordig, want als je nu een film ziet weet je dat de persoon het gaat redden en dat maakt het minder.

Ondanks dat laatst stuk.. Ik zat wel de hele tijd in spanning om Logan of die het wel zou redden. Maar vind het erg jammer van die adamantium klauwen die zijn zo cool! Bedoel z'n gewone klauwen zijn al vet, maar kunnen niet overal doorheen en het lijkt me met het gevaar dat komt ie ze echt nodig heeft. Die vrouw of hopelijk de xmen kunnen het hopelijk weer herstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Fast and the Furious 6.

Ja, wat moet je ervan zeggen? Het is weer een heleboel van voorgaande delen, met steeds meer de nadruk op de onderlinge relaties van de groep acteurs. Ik vind het knap hoe men tot een zesde deel weet te boeien.

En ja, er komt nog een volgend deel, en ja, je kan aan het einde van deel 6 zien wie er dan als nieuwe personage meespeelt, en ik moet zeggen... Ik kan niet wachten! Top acteur die uitsluit! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...