Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Het is niet echt een film, maar ik heb vandaag een documentaire over Lady Gaga gekeken (Lady Gaga's Secret World). En ik vond er eigenlijk weinig aan. Het meeste wist ik al en verder heeft Gaga zelf maar voor een deel van de tijd iets gezegd. Voor de rest waren het allemaal anderen die over haar vertelden. Je hoorde ook niets van haar muziek, maar dat kan aan de rechten liggen natuurlijk.

Al met al niet echt veel bijzonders, dus ik geef het een 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Ik heb net Awakenings (1990) gekeken en moet eerlijk zeggen dat dit de beste film is die ik in tijden gezien heb. In tegenstelling tot veel andere films is het verhaal niet onnodig 'cliché'. Dat maakte de film al een stuk echter om te zien. Echt een prachtige film die ik iedereen zeker kan aanraden.

Absoluut een 10/10 waard! :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren Cast Away (2000) gekeken en ook die is zeker weten aan te raden. Komt misschien ook doordat Tom Hanks de hoofdrol speelt en die kan dat toch altijd wel heel goed. Heb zijn films altijd fantastisch gevonden en Cast Away is dus zeker geen uitzondering.

Een 9/10. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Catch me if you can

Leonardo DiCaprio speelt de rol van een fraudeur in Amerika. Hij maakt nep-cheques na en doet alsof hij

piloot, arts en agent is. Ondertussen zit Tom Hanks als FBI agent achter DiCaprio aan, maar hij is hem steeds te snel af.

Geweldige film :tu:

10/10

Link to comment
Delen op andere websites

bios

De smurfen 2 3D

Net zo leuk als deel 1 met dezelfde sfeer, en die kat blijft gewoon zo leuk.

The heat

Er zijn meerdere van dit soort films maar dan met mannelijke types.

De film duurt wat te lang zodat het een sleur heeft, maar kan komen omdat het zo bekend is.

Maar het heeft zeker z’n momenten en prima muziek die de boel leuk houdt, en heeft zeker een paar vernieuwingen erin. De 2 dames hebben een goeie chemie.

Make your move 3D

De 3D is prima maar kan beter, dan was er nog meer uitgehaald en goed naar voren gekomen.

Het is misschien een van de vele dansfilms maar is origineel en verassend. Afgezien van een soort tap dans stijl wordt er mooi gedanst en heeft leuke muziek. En met dat vechten zit er een tintje van romeo en julia in. Leuk om Boa in deze film te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren Brokeback Mountain gekeken voor de derde keer en ook dit blijft een toppertje. Leuke film met romantiek erin. En ook al houd ik niet van dit filmgenre, het is toch een fantastische film om te zien. Het gaat over twee heteromannen die op een gegeven moment 'seksmaatjes' worden, met negatieve gevolgen voor hun huidige huwelijk met hun eigen vrouw.

Ik moet trouwens wel even zeggen dat ik de film ook leuk vind, omdat ik zelf op jongens val. Want romantische films waarbij het draait om alleen hetero's interesseren me niets, haha. Voor Brokeback Mountain heb ik een uitzondering gemaakt, haha. :$

Een 9/10.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Behind the candalabra. 7/10

Bijzondere film, ik kende zelf de hoofdpersoon, de befaamde pianist, Liberace niet, maar dat deed er uiteindelijk niet toe. Fantastische rollen van Michael Douglas en Matt Damon. Vooral voor Damon is dit totaal geen film waarin je hem zou verwachten, maar echt een prestatie van beide heren. Na de film nog steeds geïnteresseerd in het waargebeurde verhaal, gelijk interviews, kleine docu's en nieuwsartikelen opgezocht. Een echte aanrader!

Link to comment
Delen op andere websites

Zombieland (2009) met o.a. Woody Harrelson en Bill Murray.

Een comedie over zombies, je zou een flop verwachten. Dat viel echter reuze mee. Er zit aardig wat actie in, een goeie portie romantiek en een heleboel zombies. Leuke afwisseling. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Les Misérables(2012)

Tja, als je de filmversie van 1998 hebt gezien en je houdt totaal niet van musicals, dan is dit niet iets wat je perse moet kijken. Russell Crowe speelt z'n rol fantastisch, in mijn ogen is hij echt de uitblinker in deze musical/film. Helaas is 2 uur 30 toch te lang naar mijn mening, er waren een boel scènes die er van mij uitgeflikkerd mochten worden. Fantastisch zangwerk, acteerwerk en overall zit deze musical/film gewoon goed in elkaar.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...