GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Pet sematary 2 Niet beter dan stephen king's origineel, maar ook niet de slechtste film. 6.5/10 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Weekje op vakantie geweest, en aangezien ik niet beschikte over mijn trouwe computer heb ik de meeste avonden voor de buis doorgebracht. En ja, dan zie je wel eens wat films voorbij komen. Dus bij dezen: Code name: the Cleaner Komische film. Dat is uiteraard ook het doel van een komedie, en daar is ook alles mee gezegd. Vooral de hoofdrolspeler, wiens bijnaam Cedric the Entertainer vast geen toeval is, is de bepalende factor in de humor in deze film. Verder is er eigenlijk niet veel speciaals aan. Hier en daar wat leuke actiescènes, maar ook die worden voornamelijk geleid door, jawel, humor. 7/10 Leningrad Heel andere koek: een oorlogsfilm die zich focust op een voor mij niet zo bekend aspect van de Tweede Wereldoorlog: Leningrad. Voor de mensen die de situatie daar destijds niet kennen: Duitsland wilde ook Leningrad opnemen in het Derde Rijk, maar dat bleek niet zo makkelijk te gaan. Toen werd besloten Leningrad te omsingelen en wel zodanig dat het voedsel op zou raken en de bevolking simpelweg zou verhongeren. Een Britse journaliste komt terecht in deze afschuwelijke situatie en moet zien te overleven. Helaas niet echt een actiefilm, zoals ik in eerste instantie gehoopt/verwacht had, maar meer een soort drama. Desondanks is-ie zeker de moeite van het kijken waard. 8/10 Decoys 2: Alien Seduction Tja, dit was meer zo'n 'zap-momentje', waarna we bij deze film uitkwamen. Spijtig, want de film is simpel gezegd bagger. Een té simpele verhaallijn die mij bovendien absoluut niet lokt. Het komt erop neer dat aliens, vermomd als aantrekkelijke en pikant geklede vrouwen, mannelijke studenten verleiden op schoolfeestjes en diezelfde studenten vervolgens met tentakels te grazen nemen. Niet echt film waarop je je gaat verheugen, al moet ik zeggen dat het acteren goed was uitgevoerd. Dat is dan, naast het rijkelijk aanwezige vrouwelijk schoon, het enige positieve aan deze film.... 3/10 Enemy at the Gates Een geweldige film. Oorlogsverhalen hebben (tevens ook in boeken) altijd mijn voorkeur, en het is leuk om middels zulke films allerlei situaties en verhalen te ontdekken die zich af hebben gespeeld tijdens de Tweede Wereldoorlog. Anders dan Leningrad speelt deze film zich af in, jawel, Stalingrad. Het is dan ook een compleet andere film, iets meer mijn soort. Niet echt een drama, maar meer geweld en dus meer oorlog. De eigenlijk zinloze en verscheurende strijd tussen Duitsland en Rusland wordt helemaal uitgelicht, en daaruit springt de legendarische Russische soldaat Vasili Zajtsev, die met zijn geweer een uitstekend sluipschutter blijkt. De rest van de film volgt dan ook zijn waargebeurde oorlogsverhaal als sluipschutter, wat, zo blijkt, een wereld op zich is. Op een gegeven moment is Duitsland het verlies van kostbare officiers zat, en dus zet Duitsland ook een sluipschutter in. Het loopt uit op een indrukwekkende klopjacht tussen de twee uitzonderlijk getalenteerde sluipschutters. Erg interessant om te bekijken, absoluut de moeite waard! 9.5/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Kill Bill vol. 1 & vol. 2 Geweldige films. Geen uitleg voor nodig, gewoon kijken 9.6/10 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 (bewerkt) Vorige week iedere dag een deel uit de SAW-reeks bekeken. Zijn allemaal stuk voor stuk fantastische films op te zien. En hoewel het niet bedoeld is om mensen iets te leren, zet het de kijker toch wel een beetje aan het denken over het leven. Dat je iedere dag moet koesteren alsof het je laatste is. Het gemiddelde dat ik geef voor alle delen samen is een 8,2/10. ---------- @Hieronder: Tja, ik houd nou eenmaal van dat sadisme, haha. Bewerkt: 13 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Saw, echt vreeeeeselijk sadistisch Ik heb ze allemaal gezien, ze zijn behoorlijk goed, maar gaat toch redelijk ver. Billy Madison Geniale film over een jongen die opnieuw naar school moet om zijn vaders bedrijf uit de handen te houden van een gigantische idioot. Allemaal heel erg komisch 8/10 Big Daddy Super komische film 8/10 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Pacific rim. FUCKING AWSOME! 10/10 Echt een te gekke film. Ik raad hem iedereen aan. Het is voor de mensen die niet van science fiction houden ook wel een gave film. Inderdaad, ik had niet zo'n toffe film verwacht! Acteerwerk was beter dan verwacht, actie was beter dan verwacht, special effects waren beter dan verwacht, verhaal was beter dan verwacht. Kortom, beter dan verwacht! 8/10 Gisteren nog naar The Lone Ranger geweest. Groot minpunt was dat de film door de media zo erg werd opgehemeld waadoor het alleen maar kan tegenvallen, maar dat viel reuze mee. Johnny Depp blijft een fantastisch acteur en vele anderen kende ik niet, maar waren gedurende de film ook prima bezig. Uiteindelijk nog een leuke twist in het verhaal. 7.5 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 21 jump street Geweldige film, moet je geweoon zien . 9/10 Friday the 13th 2 Tweede deel uit de reeks, en tot nu toe een betere film dan het eerste deel. 9/10 Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Afgelopen week heb ik '21 and over' gekeken. Leuke flim van de makers van Project X. Echt een film waar je je verstand op nul moet zetten. Al vond ik Project X een leukere film! 7,5/10 Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik heb de afgelopen 2 weken deze films gezien: Iron Man 3 - 7/10 Vond hem wat tegen vallen, eerste deel blijft het beste! After Earth - 4/10 KIJK UIT SPOILER: Wat was dat slecht zeg, kwamen amper 'aliens' in voor, daarnaast zat die vader de hele tijd in de ufo en die zoon kon 170 km verder lopen om de bacon te activeren The Lone Ranger - 8,5/10 Zoals altijd heeft Johhny Depp echt droge humor rollen maar hier ging het echt ver, een aanrader Man of Steel (aka Superman) - 5/10 Ook een film wat slecht was, weinig in gebeurd! Jackass 2 - 9/10 Je moet ervan houden om te zien hoe idiote mensen elkaar pijn doen, ook in dit deel was het weer zover...! R.I.P Ryan Dunn Reageren
Venzio Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) The girl next door - 8/10 Een best boeiende film eigenlijk, had een afgezaagd verhaal verwacht maar dat viel allemaal best mee. De film laat wel duidelijk zien wat voor gevoelens je kunt hebben als 'senior'.. Een deel is zeer zeker wel flink onrealistisch, maar dat wordt op een 'andere' gebracht, waardoor het 'realistischer' lijkt. De acteurs, Emile Hirsch en Elisa Cuthbert, lijken -in de film- een speciale chemie te hebben die echt 'levend' overkomt, zeer goede acteur keuzes dus. Zeer zeker een aanrader voor mensen die deze film nog niet hebben gezien, of van het genre houden (humor, highschool leven, seks). Bewerkt: 15 augustus 2013 door Venzio Reageren
Forever GTA Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Bios. The lone ranger Vergeet wat de critici zeggen want die hebben het gewoon fout, en het is op zich wel jammer dat het geen 3D is. Verassende cast die het goed doet, net als sommige scenes die anders zijn dan de standaard western films. Hoewel sommige cast leden wat meer verdieping konden krijgen. Goed verhaal sterk en krachtig met spanning en genoeg humor. Mooie omgevingen en special effects. Percy jackson 2 3D Net zo goed of beter als deel 1. Leuke en goed verhaal, mooi liedje op het eind. De cast kent elkaar wat beter en speelt wat beter op elkaar in. Goeie actie, mooie speciale effects, humor en geweldige monsters. Verassend op momenten maar bepaalde punten gemiste kansen. Elysium Het was een gave trailer maar de film zelf… Het enige dat echt goed was in de film de schurk die voor de schurk werkt (jodie foster) Een andere stem dan normaal en steelt de film voor zich. Kon zo heel wat verbeter punten zien die ze niet hebben gebruikt echt zonde… Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Gisteren Zodiac nog maar eens gekeken. Blijft een topfilm die door velen over het hoofd wordt gezien. IJzersterke cast met Jake Gyllenhaal, Robert Downey Jr. en Mark Ruffalo. De opbouw is briljant en je wordt continu weer aan het twijfelen gebracht. Is met bijna drie uur een lange zit, maar absoluut de moeite waard als je van misdaadverhalen houdt. 8,5/10 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 The Sweeney Leuke, Britse misdaadfilm. Het gaat over een bepaalde sectie van de politie die misdadigers op moeten pakken, en dat verloopt uiteraard niet altijd volgens plan. De hoofdrolspeler, Jack Regan, is een geniaal figuur die ondanks vele tegenslagen zijn beroep voort wil zetten. Naast het gebruikelijke schietgeweld is er uiteraard ook een persoonlijk sausje overheen gegoten: Jack heeft een relatie met de vrouw van zijn collega, wat het leven van Jack ook niet echt gemakkelijker maakt. Hoe dan ook, zeker de moeite van het kijken waard. 8/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 National Lampoons Vacation Eindelijk weet ik hoe die film heet. Hij was echt geweldig . Zeker een 9/10 National Lampoons European Vacation Ook deze sequel was goed. Iets minder dan het origineel, maar niet slecht 8.5/10 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Pain & Gain, altijd wel grappige films om heen te gaan, de films van Michael Bay. Veel explosies en dubbel D's, alleen viel het dit keer wel mee met de explosies. De film is gebaseerd om een waar gebeurd verhaal en hoewel de film alsnog absurd is, kan Bay zich niet zo erg uitleven als normaal, wat hij natuurlijk wel doet bij films zoals Tranformers. Bijzondere rol voor Dwayne Johnson, had hem als de 'tough guy' van het groepje verwacht, maar hij was juist wat gevoeliger. 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.