Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

The Dirty Dozen

Het is dan wel een oude film, het doodvallen van de soldaten was net dat ietsje té fake. Verder een vermakelijke film, maar heel goed zou ik 'm niet durven noemen.

7/10

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

De vampierzusjes

Hele leuke film met een leuke cast, het verhaal is goed al zou er wat meer uitgehaald kunnen worden. Het is wat komisch gemaakt met een wijze les.

Op een paar dingen na waar wat meer uitgelegd over kon worden, goed gebruikt gemaakt van de vampier kennis.

Pain & gain

Waargebeurd verhaal en dan maken ze er maar een absurd rare film van.

Hoorde her en der dat ie grappig was nou dat is ie niet, misschien in de kleine momenten maar het is te onsamenhangend. Het is niet echt gefocused en gaat verschillende richtingen op.

En het is niet bepaald een hoofdpersoon maar meer van iedereen van de cast.

En er komt religie aan te pas maar het werkt hier gewoon niet bij, zoals ik zei het wordt absurd. Prima actie daar niet van al is het niet het gebruikelijke, en dat is wel grappig.

En behalve de dansmeisjes verder geen borsten te bekennen, en bij deze film leek het me erg gepast vaak te zien op een bepaalde manier.

De acteurs waren allemaal prima maar wie ze moesten zijn pasten nou niet echt bij hun, of tenminste daarin ligt ook wel de grap.

Kick-ass 2

Volgens Jim carrey te geweldadig, nou dat was het echt niet. Goed het gaat er iets misschien iets heftiger aan toe dan deel 1. Ieder geval is de film net zo goed als deel 1.

Het is eens een ander kant van Jim, maar hoe die z’n personage neerzet geweldig bad ass maar met een goed hartje.

De hoofdrol spelers zijn op zich wel centraal, maar het is wel fijn dat van de bijfiguren genoeg aandacht gegeven wordt, al geeft het bij n aantal toch wat vragen.

Genoeg actie en komische dingen, het heeft zeker z’n momenten in zachte kanten. Heel wat verassende dingen, maar ook zo iets van dat sommige dingen wat jammer zijn.

O.a kick-ass met z’n vriendin wtf? Maar Night bitch is ook te gek!

Wel wat minder hit-girl aangezien ze moet worstelen met wat dingen in haar leven, maar ze komt sterk terug echt super!

Je moet gaan al was het alleen maar vanwege Mother russia! Wat een bad-ass vrouw hulpje die eigenlijk zelf gewoon een baas schurk kan zijn, dit soort hulpjes zie je niet veel.

Geweldig zij en Hit girl tegen elkaar!

The Mortal instruments: city of bones

Ik had hier al een tijdje iets over gehoord, ieder geval de boeken denk dat ik ze ook ga kopen.

Aangenaam verrast ook al zitten er vele elementen van andere films in. die aantal dingen zijn heel mooi gedaan.

Spannend hoewel het of wat snel of wat langzaam gaat, kon zeker meer meegedaan worden.

En zeker hilarisch o.a met een bepaalde demon/heks, nieuw en uniek!

Over de het acteren zit het wel snor bij aan de vrouwelijke kant, maar de mannen meer model twilight dan acteren. En heeft toch gevoel dat ze zoeken naar welke kant ze willen, want er zitten lege momenten in terwijl er zoveel mystieke figuren in zitten

Link to comment
Delen op andere websites

The Silence of the Lambs. Ondanks dat ik 'm al zo vaak gezien heb, kon ik de verleiding niet weerstaan toen ie vanavond op tv was. Spannende thriller, goed acteerwerk en een paar fantastische quotes "A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice chianti." 9.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Blue jasmine

Woody allen doet het hem weer, en heeft een goeie keuze met Cate blanchett gemaakt.

De film gaat wel wat heen en weer van verleden naar heden, en je moet een beetje opletten hoe het nu zit. Verhaal gaat over rijk naar arm en hoe je je weer moet opkrabbelen.

Maar in het algemeen een uitstekende film met een leuke groep acteurs

Maar Cate steelt toch de show, wat een acteertalent zet ze in zeg wat een emoties!

Link to comment
Delen op andere websites

- The lone ranger --> Geweldige actiekomedie met johnny depp 8/10

- Kick-Ass 2 --> Waardige opvolger van deel 1 en zalige film om naar te kijken 9/10

- We're the millers --> Hilarische komedie waar heel de zaal bij plat ging 8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

13

4/10

Beetje een zieke film. Echt verzonnen door een psychopaat of zo.

Leek me wel een goede film omdat Jason Statham erin speelde en

vaak goeie films heeft. Maar deze viel echt zwaar tegen.

Gewoon, geen verhaal gewoon en een bagger einde.

Allemaal zieke mensen gewoon die erin speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

Riddick

Het 3e deel en die liet wel even op zich wachten.

Net zo goed als de andere delen en een trilogie, maar ik geloof niet dat dit het einde is! Er kan nog veel meer meegedaan worden.

Prima cast, leuke humor in sommige zinnen, en goeie actie. Het mag dan een beetje voorspelbaar zijn toch is dat hier best grappig.

The conjuring

Prima cast, verhaal en film, sfeer zit er goed in met de muziek. En het is best spannend maar niet zo erg dat je echt goed schrikt. Er zit meer in dan gebruikelijk, al is het wel wat voorspelbaar gaarne vanwege een ophoping van demons. En echt van die momenten ‘’denk eens na typisch gedrag’’. Maar verder leuk dat het verhaal zich afspeelt in de jaren 70e en men er zo uitziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag twee stomme films bekeken, Eerst The Gold Rush van Charlie Chaplin. Een klassieker waarin 'The Tramp' op zoek gaat naar goud in Klondike. Zitten geniale scenes in, zo eet hij uit hongersnood zijn schoen op (de veters als spaghetti) en 'danst' hij hier met zijn broodjes.

En daarna The General, een film van Buster Keaton over het stelen van een treinlocomotief tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Er zit ook een scene in waarbij een achtervolgende trein in het water dondert, dat was meteen de duurste scene ooit van een stomme film.

Maar blijft mooi. Allebei tijdloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Net de film Isabelle gezien. Een aparte film over een actrice die tijdens een vakantie wordt ontvoerd door een vrouw die haar wil portretteren tot de dood er op volgt. Op zich een prima film, weer eens wat anders dan de actiefilms uit Hollywood, maar voor de hoofdrol had ik graag iemand anders gezien dan Halina Reijn. Op zich een aardige actrice, maar vanwege het vele bloot in de film had ik wel iemand anders willen zien, want zo mooi vind ik haar niet (terwijl dat nou juist was waar het in de film om ging :puh:) 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...