Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Primal Fear

9/10

Spoilertje voor de zekerheid.

Dit is gewoon een geniale film. Het gaat over een rechtszaak waarin een jongen een priester heeft vermoord. De film volgt de rechtszaak met als advocaten Richard Gere en Laura Linney. Beide leverden topacteerwerk, samen met de "hoofdverdachte" Edward Norton. Deze zorgde voor het heel onverwachte einde. Topfilm!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

White house down

Het lijkt heel veel op ‘’olympus has fallen’’ veel actie, ontploffingen, men redt en men doodt!

Maar bij deze is het niet zo overkill, en best leuk gedaan vooral in momenten dat er wat geschiedenis in zit. Een heel mooi stukje was met de vlag op het einde.

Prima cast verder maar sommige waren bijna overbodig.

Smoorverliefd

Het is niet zomaar een komedie/romance film het heeft wel iets weg van een underdog.

De cast is uitstekend erg leuke combinatie, en ook de rollen die ze spelen.

De film is heel apart en bizar met hoe men reageert wel wat originaliteit erin, maar ook niet dat het vaker is voorgekomen.

Wel lachen zo nu en dan vooral met die kleine twists erin, en leuke muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een wat oude film: Pietje Bell! :D

Ik had vroeger alle boeken ervan gelezen, en heb pas voor t eerst ( :$ ) de film ervan gezien. En die is in 1 woord schitterend! :) 10/10

Zeker omdat ik alle boeken zo'n beetje kapot gelezen heb vind ik het geweldig om al die figuren die erin spelen te herkennen!

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Paranoia

Het is op zich spannend op bepaalde momenten met prima acteurs.

Harrison ford komt dreigend over als het moet, en Liam is meer voor de knappe kop.

Maar dit is vaker gedaan en ook niet echt bijzonder, emotioneel gaat het ook niet erg diep.

Voor rijken en de dreiging om gedood te worden, wordt er ook niet meer uitgehaald.

Prisoners

Wat een saaie en veel te lange film, waarin de acteurs zelf ook niet bepaald hun best doen. Misschien Hugh jackman die nog wat emotie laat zien.

Het kon zeker een uur korter meeste tijd gebeurt er nauwelijks wat, en laten heel wat steken vallen en dan eindigen ze op zo’n manier.

Lovelace

Ik weet niks over de vrouw die deep throat heeft gedaan, er zullen vast veel geruchten en verhalen de ronde doen, en men weet niet zeker wat waar is.

Maar het is een prima film, het heeft een bepaalde charme want het heeft echt een sfeer en look van hoe de films destijds gemaakt werden.

Wel anders dan ik verwacht had, maar sommige dingen weet je dat zoiets gebeurt in die wereld. De acteurs waren goed zeker een goeie combi, en al helemaal leuk om te zien hoe bekende sterren waren toen ze jong waren. O.a hugh hefner en dergelijke..

Prima mix van bloot, emotie, verhaal en iets om van te leren.

Jeune et jolie

Het is anders ook dan ik verwacht had, en blijkbaar is het vergelijkbaar me de film ‘’sleeping beauty’’ die hiervoor kwam, die heb ik niet gezien nog.

Mooie film is rustig en heeft een bepaalde charme. En het is best grappig op momenten.

Leuke cast en je kunt weliswaar wat Frans leren met enkele woorden.

Het is wel een beetje hol zo van –het gebeurt het is niet erg laten we er niet te veel op ingaan-

Maar echt storend is het niet, het is de sfeer en hoe men acteert wat het fijn maak om te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Hoe duur was de suiker

Een mooie film prima spanning op bepaalde momenten, maar geen liefde meer lust. Maar op deze beide punten is dat op het einde uitstekend en erg mooi gedaan.

Ook mooi om te zien is Suriname en de taal die ze spreken, maar echte NL invloeden die je zou kunnen zien zijn er te weinig. Naast dit en het bloot komt het niet geforceerd over en heel natuurlijk.

Al lijkt het wat soapachtig helaas, want het is nogal puberaal en oppervlakkig.

Het zou om de slavernij moeten gaan, wat maar heel af en toe voorbij komt. Maar ze gaan daar nogal aan voorbij, terwijl ze er veel meer mee hadden kunnen doen.

Komt helaas ook door dat het een te kleine cast is die nog minder wordt, in een zee van figuranten! Er mist ervaring door de jonge meiden en t ontbreekt aan gewichtige acteurs.

En verder is het echt een typische NL film want er komt veel bloot en zeker op gepaste manier voorbij, maar zelfs hier gaat het mis naar mate de film vordert en wordt het ingebonden? Alleen niet bij de slaven.

De nieuwe wildernis

Een hele mooie film die niet onder doet voor andere natuur films, en nog mooie muziek erbij.

Je ziet dingen die je nog niet wist, hoewel er natuurlijk sterfte in komt zit er zeker een paar leuke momenten in. Ben zelf alweer wat wijzer geworden door onbekende dieren voor me, en verbaasd dat we nu weer dieren hebben die er sinds de middeleeuwen niet meer waren.

Justin and the knights of valor (justin & julia) 3D

Een mooie animatie film, vol kleur en leuke muziek, leuke personages.

Geen standaard ridder film hoewel er dingen in zitten die weleens gedaan zijn, best apart gedaan maar wel geinig.

Link to comment
Delen op andere websites

Trois Couleurs: Bleu (Three Colours: Blue)

Als Blue Yoshi / Spacy Colours kan ik een film met zo'n titel natuurlijk niet overslaan. Hoewel van een Poolse regisseur afkomstig, is de film in het Frans en vind ik het ook een typisch Franse film. De filosofie achter de Three Colours trilogie vind ik erg mooi, daarom dat ik ook White en Red ga kijken.

Persoonlijk vond ik deze film best wel saai, en het verhaal werd nergens echt heel interessant. Maar het is zeker geen slechte film, dus als je een beetje van emotionele, trage films houdt, is dit vast wel wat voor jou.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Now You See Me:

Film over vier personen die samengebracht zijn om de perfecte bankoverval te beramen door middel van magie, of dat is wat het publiek toch gelooft. Leuk entertainment gehalte, prima acteurs en het einde van de film nam een zeer onverwachte en verassende wending. Een aanrader. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond The Last Exorcism gekeken en ik moet toch even zeggen dat dit de beste horrorfilm is die ik in tijden gezien heb. Het feit dat de film niet met van die 'vaste' camera's is opgenomen, maar door één cameraman die met het ding zelf rondloopt geeft het een realistisch effect. Sowieso spreekt het thema exorcisme me wel aan als het gaat om horrorfilms. Echt een machtige film om te zien wat mij betreft.

Van mij krijgt de film een 10/10. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

-2 guns

Een verrassende film al zitten er veel elementen in die je herkend het is toch anders.

Lekker fris, origineel, grappig, onvoorspelbaar, goeie cast, goed verhaal.

Echt bad-ass op momenten, en het vloeit lekker achter elkaar zonder dat het saai wordt.

-Chez nous

Leuke film met leuke muziek, de cast is oké net als het verhaal.

Het doet voorkomen dat het wel heel makkelijk is, maar dat is ook wel het geinige eraan.

En je ziet bekende plaatsen.

-Don jon

Nogal matig en oppervlakkig en erg veel routine dat dingen terug komen, wel mooi gemaakt.

-Gravity 3D

Een ruimte film zoals je het nog nooit hebt gezien, tuurlijk zitten er wat herkenbare dingen in.

Prachtig en intens, en zo mooi hoe ze de aarde laten zien ze nemen er echt te tijd voor!

De cast is heel klein met George clooney en Sandra bullock, bijna geen acting maar wat een presentatie halen ze eruit. En er zit minder in dan de film van ‘’cast away’’ of een ander maar ze hebben het wel geflikt! Zo’n film kan ook floppen en echt niet leuk zijn als er niks gebeurt.

Het blijft je in spanning houden en tegelijk lijkt het alsof je er zelf in zit. De 3D voegt wel wat toe in je belevenis in diepte en dergelijke.. En wat een visuele effecten.

-Turbo 3D

Tja een film over slakken je moet er maar op komen.

Het is vermakelijk, simpel en heeft wel wat humor. Leuk de variatie van karakters. Mooi gemaakt met heldere kleuren en de 3D gaat ermee door.

Maar echt geloofwaardig is het nou niet echt, en de lessen die ze willen leren heb je al in soortgelijke films.

-Planes 3D

Het is op zich net zo goed als het 1e deel van Cars, en tja het zijn geen levende dingen dus met romantiek en spanning kom je niet echt ver. Volgens mij komen ze dadelijk nog met een animatie film over boten!...

Voorspelbaar en dezelfde lessen ken je wel, maar toch vermakelijk zeker met de leuke muziek die erin voor komt. Mooi gemaakt met 3D en kleur dat zeker.

Beide films nogal cliché..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...