Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Hoewel ik de film al eerder gezien heb, kon ik het niet laten om hem nog eens te zien. Zeker omdat hij gisteren (12/10) op de buis was bij RTL5. Ik heb het over The Green Mile, een film die veel mensen wel zullen kennen.

The Green Mile is echt één van mijn favorieten. Het verhaal blijft je pakken, de hele tijd door. En laat ik eerlijk zeggen dat het ook één van de zeer weinige films is waarbij ik toch wel een traantje weg moet pinken, vooral richting het einde toe. Iedereen die hem nog niet gezien heeft, zeker doen! Geloof me, je zult niet worden teleurgesteld.

Deze film is zonder twijfel een dikke 10/10 waard! :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Gravity 3D (bevat spoilers)

Zaterdagavond de film Gravity 3D gezien in de bioscoop. Wat mij het eerste opviel was de cast; eigenlijk de enigste die een rol spelen zijn de (fitte) Sandra Bullock en George Clooney. Clooney speelt een heerlijke rol als commandant van het ruimteschip die de hele tijd sarcastisch is en Bullock speelt een briljante medicus met een verborgen trauma.

Het oog wil ook wat, en krijgt dat ook. De shots van de aarde zijn uitermate fraai en de tijdens de explosies had ik het gevoel dat het ruimtepuin langs mij heen vloog.

Er zijn ook kritiekpunten. Zo vind ik de scène dat ze met een brandblusser van het ene naar het andere ruimtestation gaat wel erg vergezocht (dat kan toch niet in de ruimte) en de scène waar Clooney opeens terugkomt in de Sojoez om haar te helpen ook een beetje raar, want dat blijkt een soort van hallucinatie te zijn omdat ze het zuurstof laag heeft gezet; ze wou namelijk zichzelf inslapen.

Al met al vond ik het een indrukwekkende film met prachtige beelden en sterke rollen. Het is het kijken waard.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond The Last Exorcism gekeken en ik moet toch even zeggen dat dit de beste horrorfilm is die ik in tijden gezien heb. Het feit dat de film niet met van die 'vaste' camera's is opgenomen, maar door één cameraman die met het ding zelf rondloopt geeft het een realistisch effect. Sowieso spreekt het thema exorcisme me wel aan als het gaat om horrorfilms. Echt een machtige film om te zien wat mij betreft.

Van mij krijgt de film een 10/10. :)

Na het lezen van deze reactie heb ik 'm ook gekeken. Het is inderdaad een sterke horrorfilm, al heb ik er al betere gezien. Toch nog steeds een 8/10 van mijn kant.

Link to comment
Delen op andere websites

I know what you did last summer

Een geweldige horrorfilm gewoon :tu:. 4 kinderen rijden per ongeluk een visser aan op de weg en

besluiten het lijk te dumpen. Ze spreken af om er nooit meer iets over te vertellen en het geheim

mee hun graf in te nemen. Een jaar later krijgt een van de kinderen een brief met de tekst: "ik weet wat je vorige zomer hebt gedaan".

Kort erna is er een mysterieuse man met een vissershaak als hand die ze achtervolgt.

Erg goede film en dus een 9/10

Predator 2

Ik heb hem niet eens afgekeken omdat ik hem al slap vond. Jammer dat een acteur als danny glover zo'n

slechte remake moet maken. Wat is er gebeurd met de jungle? 3/10

White house down

Echt mijn favoriet van 2013 :)

10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Trois Couleurs: Bleu (Three Colours: Blue)

Als Blue Yoshi / Spacy Colours kan ik een film met zo'n titel natuurlijk niet overslaan. Hoewel van een Poolse regisseur afkomstig, is de film in het Frans en vind ik het ook een typisch Franse film. De filosofie achter de Three Colours trilogie vind ik erg mooi, daarom dat ik ook White en Red ga kijken.

Persoonlijk vond ik deze film best wel saai, en het verhaal werd nergens echt heel interessant. Maar het is zeker geen slechte film, dus als je een beetje van emotionele, trage films houdt, is dit vast wel wat voor jou.

Inmiddels heb ik Three Colours: White gezien, het tweede deel in de trilogie.

Waar Blue een typisch Franse film was, speelt White zich voornamelijk in het Pools af, en dat zorgt meteen voor een heel andere sfeer. Leuk was dat soms scènes uit de vorige film zich op de achtergrond afspeelden in deze film. Zo loopt het hoofdpersonage van Blue een keer een rechtzaal binnen, maar wordt dan tegengehouden door een agent. Nu blijkt die rechtzaak dus van de hoofdpersoon van White te zijn.

Ik vond deze film iets spannender dan de vorige. Het derde kwart van de film vond ik het minst - dat had nogal een hoog 'rags to riches' gehalte en verandert de hoofdpersoon van een meelijwekkende zwerver naar een Dagobert Duck, alleen dan één die achteloos met zijn geld strooit om uit te sloven. Hierdoor verloor ik een beetje de band die ik met de hoofdpersoon had opgebouwd. Maar het verhaal was op een aantal momenten erg mooi geschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Gravity 3D (bevat spoilers)

Er zijn ook kritiekpunten. Zo vind ik de scène dat ze met een brandblusser van het ene naar het andere ruimtestation gaat wel erg vergezocht (dat kan toch niet in de ruimte) en de scène waar Clooney opeens terugkomt in de Sojoez om haar te helpen ook een beetje raar, want dat blijkt een soort van hallucinatie te zijn omdat ze het zuurstof laag heeft gezet; ze wou namelijk zichzelf inslapen.

Inderdaad, prachtige film. De scène met de brandblusser kan in de ruimte, maar het is wel een wonder dat ze haar evenwicht houdt en dat ze zonder naar haar doel te kijken het station bereikt. En met Clooney, dat vond ik ook een vreemde conversatie, het werd snel duidelijk dat het een hallucinatie was, want je kan nooit een deur op dat moment open doen. Het was waarschijnlijk bedoelt om nog 1 keer een interactie tussen beiden te laten zien en dat ze door hem het idee kreeg om de landingsgestel te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gravity 3D

Ik heb er geen woorden voor. Echt een heftige film. Meesterwerk.

George clooney is echt een geweldige acteur en samen met sandra bullock is het helemaak

compleet. Ik heb zo af en toen bijna met tranen in mijn ogen naar het doek gekeken.

De muziek is echt goed en het verhaal is echt top. Je wilt niet dat het afloopt.

10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Four Lions... heel slechte humor, maar dat maakte 'm juist leuk eigenlijk. Grootste probleem is dat er niet echt een verhaal in zit, wat het wellicht leuker had gemaakt. 6/10.

Oh, en Toy Story Of Terror, een korte film in de Toy Story-serie. Was wel vermakelijk voor het kleine halfuurtje dat het duurt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

About time

Het is eigenlijk een hele normale film, want zo erg drastisch is het niet.

Leuke cast, mooie muziek, en goed verhaal. Niet echt iets bijzonders maar wel leuk en simpel gedaan.

Rachel mcadams heeft al meerdere soort films gemaakt over dit '' the time travelers wifer'' is ook een stuk beter.

De club van sinterklaas & de pietenschool

Hele aardige film wel simpel maar vermakelijk, volgens mij weleens eerder gedaan.

Leuk om het kasteel van sint eens op een ander manier te zien.

De club pieten zijn grappig en laten veelal emoties zien.

Sinterklaas en de pepernoten chaos

Vorige jaar dacht ik nog dat het misschien toch wat beter werd, had het mis…

En waarom ik er heen blijf gaan is me ook een raadsel.

Zoveel fouten, domheid, simpelheid en verkeerde keuzes heeft deze film reeks, dat het zelfs niks is voor de kleintjes. Het enige wat echt leuk is dat is de muziek.

Het heeft nu niet eens de bekende club pieten erin.

Runner runner

Een hele aardige film met best wat spanning. En hoewel het een zeer aangename film is met een goeie cast. Zijn er al een aantal films hierover met het merendeels hetzelfde verhaal.

je mist niet echt iets als je niet gaat,.

Escape plan – een aanrader

Een rotsvast sterke film met een gevoel dat je terug brengt naar de begin tijd van de 2 hoofdrol acteurs Schwarzenneger & Stallone. En ze komen niet met cliché lijnen!

Indrukwekkend, spannend, grappig, goeie chemie wat ook werkt op geloofwaardig acteerwerk. Met een goed verhaal en schurk en volop actie!

Dit is waarvoor je kijkt als je deze 2 legendes samen wil zien in 1 film, en dat is heel iets anders dan de expendables! Ga gewoon kijken het is het waard!

Insidious 2

De film pakt gelijk de draad op waar het bij het vorige deel stopte, en laat stukjes van het verleden zien omdat het aan elkaar gelinkt is.

Heerlijke spannende film met wellicht wat rillingen op je lijf, op zich moet je het in een geheel zien, want het is niet per se beter dan deel 1.

Goed gemaakt het gaat dieper en geeft meer inzicht.

En t zou me niet verbazen als er een 3e deel zou komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...