Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

The Wolf of Wall Street

Waar moet je beginnen bij zo'n grote film met grote namen als Leonardo DiCaprio en regisseur Martin Scorsese.

Verhaal in het kort; Je volgt het leven van Jordan Belfort eind jaren 80 tot mid 90. Belfort wil rijk worden en word dat ook. Hoeren, veel hoeren, cocaïne, Ferrari's en seks, heel veel seks. Deze film is dan ook echt voor volwassen.. laten we zeggen op ze minst 16+.

Voor mij is dit de top film van 2013/2014 (kwam officieel in 2014 uit in Nederland). Typische Scorsese film; Pure klasse. Goede opbouw met erg vermakende, komische scenes die niet te lang te duren. De film duurt 3 uur, dat lijkt lang, maar de tijd vliegt voorbij omdat je zo geboeid blijft.

9,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

The wolf of wallstreet

Een veel te lange fetisch beestenboel die met bepaalde dingen behoorlijk ver gaan, zelfs ongeloofwaardig met enkele dingen. Je kunt nieuwe dingen in films stoppen maar je kunt ook te ver gaan, niet iedereen hoeft snuivende konten te zien.

De acteurs zijn niet slecht en er is veel te lachen, hoewel omdat het zo lang is wat saai is en een echt verhaal zit er niet echt in omdat het telkens op dezelfde dingen terug komt. Er zijn meer films van dit soort maar dit is een ander niveau.

Paranormal activity: the marked ones

De vorige delen waren echt goed, deze kun je beter laten voor wat het is en misschien thuis kijken als je wil. Dit is een nieuwe die niet bij de vorige hoort.

Al zitten er wat spannende momenten in, t stelt ondertussen weinig voor. En de camera is echt kut door dat ie de hele tijd beweegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bios.

The secret life of walter mitty

Een prachtige film met een sterke boodschap, ze hebben zelfs de schoonheid van de natuur en t land kunnen vastleggen, normaal is het heel anders op foto’s of film.

En van RL naar dagdroom zo vloeiend, erg leuk gedaan en visueel mooi. Mooi verhaal, prima cast en heerlijke muziek.

Hier en daar wel wat dingen die er niet in hoefden, of wat raar zijn.

Jack ryan: shadow recruit

Prima film zeker goeie spanning, en mooie locaties.

Maar het is niet echt iets nieuws, er zijn meer gelijksoortige films.

Devil’s due

De moeite niet waard, de trailer leek nog veelbelovend.

Het is net zo’n film als paranormal activity 4, met verschillende punten camera’s alleen t einde was nog enigszins interessant.

Ender’s game

Echt een mooie film met prachtige visuele effecten, en de denkwijze en strategie’s zijn mooi uitbedacht om je vijand te baas te zijn. In die zin is het een tijd geleden dat er zo’n film voorbij kwam.

Je krijgt ook een verassende wending in een bepaald gevecht die er zeer cool uit ziet, maar ze hadden wel wat meer kunnen doen of laten zien van de mier aliens.

philomena

een aardige film met een goed verhaal, goeie acteurs en het camera werk is prima.

Het speelt op de emoties, en het geeft een mooie terug blik naar het verleden.

Judi dench vond ik niks in James bond, maar hier zo lief, breekbaar en charmant.

enough said

een soort van hart verwarmende film die speelt op de emoties. Leuke cast met goeie chemie.

Een allerdaagse film met familie problemen en het verder gaan na een scheiding. En daar zit de lach en de traan in. het blijft simpel maar is mooi verwerkt.

delivery man

best een aardige film, maar als je verder kijkt zitten er wel wat (kinks) foutjes in.

Het gaat net als de problemen die er spelen wel erg gemakkelijk, maar het is grappig en leuk om een keer te zien zo’n film. Maar er zit ook een goeie les in voor wat mogelijk is.

En het is ook eens leuk om vinch vaugh eens anders te zien acteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Fast 4 en Fast and the Furious Tokyo Drift

Allebei geweldige films natuurlijk, maar ik vond tokyo drift toch leuker, desondanks Paul Walker er niet in speelt

en Vin Diesel een hééle kleine rol heeft.

Tokyo drift geef ik een 9.5/10 en Fast 4 en 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios

American hustle

Het doet niet echt veel onder aan ‘’The wolf of wallstreet’’ maar dan zonder al de gekheid.

Prima cast en kleding, het gaat wat op en neer met het acteren. Maar een dikke pluim voor de vrouwen die er veel in stoppen. En ondanks dat De niro even erin zit is het jammer dat zo’n kleine rol is zeker vanwege de sfeer die hij geeft.

Maar vond er niet echt veel aan, teveel geneuzel en gepraat.

Toscaanse bruiloft

Een aparte romantische drama film, met een lach en een traan. goeie cast en muziek.

Enige minpuntje is dat ze niet laten zien hoeveel jaar er verstrijkt.

Het lijkt wat op een soap, maar je moet het zeker zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Doom (of DooM) gisteren op TV gezien! Ik verwachtte er niet veel van maar de Doom-franchise vind ik sowieso wel tof! Deze film was écht megavet! Echt een aanrader voor iedereen die van Doom, actiefilms, claustrofobie en/of een klein beetje horror houdt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Doom (of DooM) gisteren op TV gezien! Ik verwachtte er niet veel van maar de Doom-franchise vind ik sowieso wel tof! Deze film was écht megavet! Echt een aanrader voor iedereen die van Doom, actiefilms, claustrofobie en/of een klein beetje horror houdt! :D

Ik heb de film ook gezien, maar het is een apparte film omdat het toch gebasseerd is op een computerspel. Ik vond die FPS scene

toch wel erg raar. Ik snap het wel want het moet op een game(?) lijken. Maar toch...

7.5/10

The big white

Leuke komedie film :tu:

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Doom (of DooM) gisteren op TV gezien! Ik verwachtte er niet veel van maar de Doom-franchise vind ik sowieso wel tof! Deze film was écht megavet! Echt een aanrader voor iedereen die van Doom, actiefilms, claustrofobie en/of een klein beetje horror houdt! :D

Ik heb de film ook gezien, maar het is een apparte film omdat het toch gebasseerd is op een computerspel. Ik vond die FPS scene

toch wel erg raar. Ik snap het wel want het moet op een game(?) lijken. Maar toch...

7.5/10

Het hoeft helemaal niet ''op een game te lijken'' :7, die scene hebben ze erin gestopt voor de fans.. Net als andere kleine verwijzingen en fopjes! Ik begrijp niet waarom de film apart is ''doordat hij gebaseerd is op een game''. Overigens raad ik iedereen wel aan ten minste een van de Doom-games te spelen voordat je deze film gaat kijken :3, dat maakt de film echt stukken leuker! Natuurlijk is er geen enkel excuus de Doom-serie niet te spelen, het zijn stuk voor stuk topgames!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...