Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

RoboCop

Die special effects voor een film uit '87, zo hee. Bloed, bloed, bloed, bloed. Echt gruwelijk hard op sommige momenten.

Maar uiteindelijk wel een top film die je minstens een keer gezien moet hebben :)

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Charlie's Angels: Full Throttle:

Was gisteren op TV. De special effects zijn om te lachen, echt om te lachen. Bijvoorbeeld: Het hele plein is nat, hun zijn ook nat, lopen ze naar de auto. Ontploft ie, zijn ze opeens weer droog. :schater: :schater: En ze kunnen ook niet acteren die actrices, 1 van slechtste films die ook heb gezien. :schater:

2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Thor en Thor: The Dark World.

Ik geef ze beide een 7.5/10. Hersenloze films voor het grote publiek. In de tweede zat er naar mijn mening net iets meer diepgang.

Zombie Apocalypse

Budget zombiefilm, 7/10. Slechte effecten door het budget, maar voor zombiefans is ie redelijk goed.

Gravity

Overrated kutfilm. Ik snap echt de hype niet rond deze film, het bullshitgehalte is mij nét iets te hoog. Ik raad mensen deze film dan ook totaal niet aan. 4/10 omdat het hoofdpersonage niet onknap is.

Link to comment
Delen op andere websites

Captain Phillips.

Goeie film, Hanks wederom in een uitstekende rol. De kaping van een Amerikaans vrachtschip, de ontvoering van de kapitein en de bevrijding door de marine. Ondanks dat je gewoon weet dat het goed gaat aflopen, zit je vol spanning te kijken in de hoop dat het ook wel echt goed gaat 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

12 years a slave.

Ik weet niet goed wat ik erover moet zeggen. Een mooie film lijkt me een foute verwoording te zijn, het is namelijk een zwaar thema, en zo wordt het dan ook gebracht. Niet overdreven, maar reëel en hard. Als je daar dan lekker in de cinema met je bakje popcorn zit, en voor je ogen krijgen zwarten zweepslagen, omdat ze opkomen voor hun vrijheid, wordt er toch wel een gevoel van schaamte en schuligheid bij je opgeroepen. Uiteindelijk zijn we stuk voor stuk toch allemaal verwende nesten die niet beter weten.

In ieder geval, een erg goede film met enorm goede acteerprestaties en een pakkend thema. 8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

The Lego movie 3D

Het gaat op zich heel snel en het is niet bepaald origineel want het doet veel lijken op ''the matrix''.

Maar verder erg leuk om te zien en grappig hier en daar. En je hebt natuurlijk een flink porsie fantasie nodig.

Het regent gehaktballen 2 3D

Net zo leuk zo niet leuker dan deel 1, heel mooi gemaakt en vol kleuren.

Heel grappig en sommige eten is zo aandoenlijk.

Robocop

In het algemeen vind ik m niet onder doen aan de oude versie van de film, maar er mist toch nog wat aan. Er is nauwelijks verdieping van personages of wie de echte schurk is.

En met het budget dat meer is dan toen ziet het er visueel prima uit zoals de actie, maar het is ook veel killer het heeft niet echt een hart.

Vampire academy

Ik denk dat als je het boek leest er meer van zou snappen in het algemeen. Dingen worden half uitgelegd of gaan te snel naar mijn idee. Prima verhaal, muziek en zeker de acteurs.

Het komt dicht bij twilight en mean girls, maar net niet gelukkig dat maakt de komische kant ervan wel leuk.

The monuments men

Het geeft een beetje een gevoel alsof dit een sequel is, omdat men elkaar kent en grappige inside jokes heeft. Verder is het langzaam en wat oppervlakkig want zelf beetje liefde komt nauwelijks naar voren. En naar mijn idee heeft het een mix van verschillende films door elkaar. Maar afgezien van die dingen is het een prima film en erg mooi gemaakt, de cast is natuurlijk uitstekend en heeft z’n momenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit weekend.

Chernobyl Diaries

Een groepje jongeren zijn op trip door Europa (origineel) totdat iemand het idee krijgt om een bezoek te brengen aan Tsjernobyl. Wat begint als een leuk uitje eindigt als een nachtmerrie. Geweldige setting en de acteurs spelen prima, maar zoals bij veel horrorfilms (al kan ik dit niet echt een typische horror film noemen) is het erg voorspelbaar. Ondanks deze kritiekpunten heb ik me toch wel redelijke vermaakt.

6/10

The Hunger Game: Catching fire

De film heeft een ontzettende lange aanloop, waarin veel duidelijk word over de beweegreden van bepaalde karakters en de Hongerspelen zelf. Na ongeveer 1.5 uur komt er eindelijk wat meer actie en is er geen moment rust waarin je even op adem kunt komen. Van mij hadden de Hongerspelen zelf wel meer in beeld gebracht mogen worden. Daar had naar mijn mening namelijk nog meer uitgehaald kunnen worden. Jennifer Lawrence speelt wederom geweldig, maar is ook met veel plezier naar te kijken ;). Prima film. 8/10

Bewerkt: door Shopke
Link to comment
Delen op andere websites

Net de film Mixed Kebab gekeken en eigenlijk is het voor een Belgische productie een erg goede film. Het gaat over twee jongens, allebei Belgen, die homoseksueel zijn. Één van hen is echter ook moslim. Dat levert uiteraard problemen op binnen de familie, omdat hij eigenlijk met een meisje hoort te trouwen. Hoewel de film op sommige punten een beetje stereotyperend overkomt (criminele Turken/Marokkanen en verwijfde homo's, al is de realiteit eigenlijk wel zo) vind ik het prima geacteerd verder. Ook vrij realistisch, omdat het in het echt grotendeels ook zo gaat. Verdient wat mij betreft een 9/10. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...