Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios marathon.

Endless love

Het is een verhaal dat al vaker is gedaan, maar het is toch erg leuk om te zien.

Het is een romantische puppie liefde, dat verstoort wordt door de vader en dan wordt het serieuzer. Prima acteurs en spel.

3 days to kill

Een wat ‘’eigenaardige’’ maar humoristisch film, het voelt ook wat geforceerd aan met sommige dingen, misschien door de personages die niet echt klikken.

Wat zeker goed is gedaan de mooie scenes die ‘’een bepaalde charme’’ laten zien terwijl er gepraat wordt maar dat zie je niet.

En je vraagt je af wat de rol van amber heard nou is, behalve de schoonheid spelen? Maar t geinige zit daar ook wel in.

The grand budapest hotel

Er zijn meerdere al wat op verschillende manieren vergelijkbare films, maar je kunt ze nooit echt hetzelfde noemen. Een opmerkelijke eigenaardige (quirky)-grillige film, naast dat is t enige wat echt storend is dat de ‘’jonge’’ en ‘’oude’’ Zero niet op elkaar lijken.

Briljant, humoristisch, kleurrijk, interessante film, met zoveel acteurs die op zich goed erin geweven zijn door het verhaal, Maar echte verdieping hebben ze niet, en dat is op zich jammer. Goeie sets, muziek, en film posities, een visueel plaatje met vele aspecten.

The book thief

Het is een mooie film maar het omdat er weinig gebeurt is de duur van de film veel te lang.

De taal is storend het is Duitsland maar wordt Engels gepraat met Duitse woorden erdoor?

De personages zijn aangenaam maar veranderen niet veel, bepaalde scenes zijn mooi zeker het eind. Waaronder de stem die vertelt death of god misschien?

Goed acteerwerk ook, wat voor ergs er ook mogen gebeuren je komt er weer boven op.

Captain America 2 3d

Ik vond deel 1 toch beter dan deze, misschien door de geschiedenis en de strategie etc...

Dit deel heeft zeker wat verassende dingen erin, goeie gevechten en acteerwerk.

De vraag ook hoe dit zich gaat afspelen op de serie?

Het spannende zit zeker in de complexe nijpende situaties, waarmee ik me toch alweer afvraag waar zijn de andere helden aangezien dit echt niet zomaar kan gebeuren.

Maar echt nieuw of indruk op me had het niet, veel is al vaker gedaan.

The invisible woman

Het was anders dan ik verwacht had, uiteindelijk saai en er gebeurt weinig. De vraag waarom ie met z’n 1e vrouw getrouwd is blijft vaag.

Het kleine beetje dat interessant is dat Charles dickens speels en charming van geest is, maar tegelijk onderdrukt is of zoiets. Wat je niet van de 18e jarig Ellen kunt zeggen.. Hier door is romantiek ook niet voelbaar. Maar goed acteerwerk dat zeker.

August: orange county – een aanrader

Wat een oscarwaardige film en wat een ongeloofelijke acteer presentaties! Door prima en grote sterren die samen een goeie chemie dit bereiken.

Maar een waarschuwing voor vele zal het een gevoel geven dat het ‘’te dicht bij huis komt’’

Het laat echt zien wat er in mensen schuil gaat, als al de leugens en opgekropte emoties eruit komen, al zijn daar wat films van toch is dit van een hoog niveau. Anarchie ipv morals.

De vrouwen komen net wat meer aan bod dan de mannen, en die laatste laten zeker iets sterks zien alleen jammer dat ze te kort aan bod komen.

Er zit veel in met verschillende niveaus.

Grudge match

Fantastische film met een familie drama het is serieus en emotievol maar ook luchtig door de goeie komische aspecten. De acteurs zijn goed gekozen ze zijn scherp en hebben een klik.

Ik weet niet hoe ze het gevecht hebben gedaan maar het zag er goed uit, al zat ik wel zo van ‘’kijk nou toch uit ze zijn al op hoge leeftijd’’

En kim basinger ook weer zo goed wat een gorgeous woman, en dat voor iemand van 60 al!

Need for speed 3d

Prima film, ‘’but it is done before!’’ maar er zit een mooi stukje muziek in.

Had me twijfels of ik zou gaan, en ik had gelijk. Zeker als je Fast&furious gezien hebt.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Air Force One:

Gisteravond op TV, dus dat werd weer eens kijken. De film zelf was best vermakelijk, de setting en het verhaal vond ik best goed gedaan. Helaas waren de special effects bagger, wat ik helaas jammer vond. Harrison Ford speelde de president best goed en de badguy (Gary Oldman) deed het ook wel redelijk goed. Geen aanrader, maar ook geen afrader, maar iets daarin tussen.

-----------------------------------

+ Verhaal

+ Setting

+ Cast

+/- Acteer prestaties

- Special effects

- Onrealistisch

-----------------------------------

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

The Legend of Hercules

9/10

Krijgt een belachelijke lage rating op IMDB tov films als 300: The Rise of an Empire(die redelijk hard suckte naar mijn mening). Leuk verhaal, vermakelijke film. Beetje cliché op het einde, maar ach, zijn ze dat tegenwoordig niet allemaal? ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Net Driving Miss Daisy gezien. Normaal hou ik niet zo van dramafilms (ook al zit er ook een beetje komedie bij), maar dit was toch weer één van de betere films. Komt waarschijnlijk mede door het goede acteerwerk van Morgan Freeman. Hij weet zijn rollen altijd heel professioneel en leuk uit te voeren. 9/10 voor deze film. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Noah

Het verhaal over noah's ark in een ander jasje (verhaal) dan het zou moeten zijn denk ik. Er zitten wel wat elementen in dat gebeurd kan zijn maar verder..

Overal is het een goeie film als je de geschiedenis achterwege laat met prima acteurs, maar dan nog zitten er wat bizarre dingen in of blijven nogal open.

Begin en eind met angst en dood, geen wonder als het weer verkeerd gaat.

Waar overleven ze van? en waar komen alle dieren uiteindelijk vandaan. etc..

Flits en het magische huis 3d

Een hele leuke film meestal in het perspectief van de kat of de andere, dat geeft een ander soort dimensie eraan samen met de 3D. Verschillende aspecten van films komen erin voor maar het is wel anders. Het heeft een charme in de effecten en de samen speling van dingen.

Rio 2 3d

Als ze het bij de 1e film hadden gelaten was het prima geweest, maar deze is net zo leuk misschien iets wat cliché vanwege verschillende dingen die je al kent. Vooral in de zin van ontbossing en hoe dieren reageren op situaties.

De muziek en dans zijn weer geweldig leuk om te zien, de humor zit er goed in met hier en daar een duistere aspect. Het heeft zeker z’n charme, zo ook de bepaalde nieuwe figuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Oculus

Een prima film met de juiste spanning en momentjes van kippenvel, zodoende door muziek.

Maar verwacht niks nieuws of enige personage ontwikkeling.

Het is wat ‘’insidious’’ gemaakt verhaal, dingen lopen door elkaar beetje puzzel werk.

Hoewel het slim gemaakt is, kun je de voorspelbaarheid raden wat er gaat komen.

Pompeii 3d

Het is dan wel niet historisch correct met fouten, en het acteren is wat houterig bij bepaalde personen, bepaalde dingen komen bekend voor.

Maar het is wel een prachtige film met mooie visuele effecten, en overweldigende natuur geweld mooi gecombineerd met vecht en liefde momenten.

Kiefer sutherland heeft zeker een goeie rol, z’n stem en acteren heel apart maar erg leuk.

Tinkerbell and the pirate fairy 3d

Geweldige animatie film weer met heerlijke muziek, het blijft mooi om te zien de wereld van neverland en dit ook nog voor alles wat we ervan kennen. De kleuren, de magie en pixie dust en de leuke personages. Deze film komt al langzaam in de peter pan wereld in z’n vroege stadium waar je ziet hoe alles ontstaat. Dus ik zal me er niet van verbazen als ze uiteindelijk alles laten zien. Niet alleen voor de kids maar degene die er mee opgroeide is dit het medium.

Belle en het beest (la belle et al bete)

Het is bijna een meesterwerk want er ontbreekt toch nog wat aan.

Er hangt een wat duistere sfeer zelfs als het licht is, maar het is prachtig gemaakt o.a de omgevingen, kostuums, kleur en magie. Wat dat laatste betreft komt het niet tot z’n recht, zo ook de liefde die niet aanwezig is. Het leunt meer naar het verleden en dat is jammer terwijl die scenes ernaar toe subliem mooi zijn.

De 2 hoofdpersonen dragen t meeste van de film eigenlijk. Het is jammer van dat het nederlands gesproken is.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Pompeii 3d

Het is dan wel niet historisch correct met fouten, en het acteren is wat houterig bij bepaalde personen, bepaalde dingen komen bekend voor.

Maar het is wel een prachtige film met mooie visuele effecten, en overweldigende natuur geweld mooi gecombineerd met vecht en liefde momenten.

Kiefer sutherland heeft zeker een goeie rol, z’n stem en acteren heel apart maar erg leuk.

Hier ben ik wel benieuwd naar, binnenkort zeker maar naartoe!

Link to comment
Delen op andere websites

The Fourth Kind gekeken vandaag. Ofja, de helft, want indien kussens doorzichtig waren (wat ze dus niet zijn) had ik de hele film gezien. Intrigerend verhaal maar toch een beetje een flutplot, ik bedoel, ontvoering door aliens??! Niet heel realistisch, maar die echte psychologe van de camera's maakt me wel echt scared as fuck, dat gezicht, jeetje, ongelooflijk. Anyways, het is wel gaar opgebouwd allemaal enzo, maar toch best kill, weetje. Ik telde één kerel die z'n familie uitmoorde, nog eentje die door die alien abduction verlamd raakte vanaf z'n nek en die psychologe ook. Alles wordt op camera gefilmd maar toch niet, want om een of andere mysterieuze redenen tript de camera 'm de tyfus als één van de personages weer bezeten is of er iets buitenaards gebeurd: lekker realistisch natuurlijk.

Nou goed, wil het niet weer kijken eigenlijk. Ik geef het een 3:33/10.

Link to comment
Delen op andere websites

The Cabin in the Woods

De film lijkt in het begin bijna sprekend op de horror film "The Evil Dead". Er is een huisje in het midden van een groot bos. Een groep vrienden besluit er heen te gaan, en er te overnachten. Wanneer ze naar de kelder gaan zien ze allemaal rare spullen, waaronder een dagboek waar iets in latijn staat geschreven. Wanneer dat wordt opgelezen gaat alles fout.

The Cabin in the Woods heeft écht een énorme plot twist, en ik had de film liever anders gezien. Het einde sloeg echt helemaal nergens op.

Ik geef deze film dan toch wel een 6/10 omdat de film, op het einde na, toch wel erg leuk was. Helaas leek de film bijna sprekend op The Evil Dead. Geen originele film dus.

Link to comment
Delen op andere websites

The Conjuring

Deze film gaat over een gezin die verhuist naar wat lijkt op een prachtig landhuis in een mooie omgeving. Maar schijn bedriegt. Er gebeuren steeds meer geheimzinnige dingen. In het huis dwaalt een geest rond die het gezin dood wilt hebben, om het zo maar even kort te zeggen.

De film is heel goed gefilmd, en heeft een heel erg eng sfeertje. Er zitten ook schrikmomenten, of de zo hetende "Jump-Scares" in, maar niet in overschot. Het is niet zo dat je de hele film moet oppassen dat je niets omstoot. :puh:

Erg goede film, en als je The Exorcist een leuke film vindt, dan zul je deze ook met plezier kijken. Ik geef deze film een 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...