Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.

The amazing spider-man 2 3d

De film duurt 2 ½ uur en eigenlijk te lang, aangezien het te lang duurt voor het echt goed op gang komt. Hier is op zich niks mis mee het is nu eens een rustige film, in plaats van dat het snel en vol gevaar en vechten is. Maar serieus het is prima om terug te blikken naar het verleden maar het kan ook minder het is duidelijk genoeg, hierdoor krijg je meer vragen over andere dingen die gebeuren waar je niks over weet.

Er zitten zeker wat grappige momenten in, en visueel gezien samen met special effects is het een plaatje en hele mooie lucht panorama’s van New york, ook in het einde bij het gevecht.

De gevechten zo ook het redden zijn in slow motion in een aantal stukken, is heel mooi om te zien vooral de creativiteit.

Electro is cool om te zien maar niet meer dan ‘’the muscle’’ geen enkele motivatie terwijl die scenes subliem zijn, van the Rhino hadden ze meer mogen laten zien. En Green goblin Harry laten ze onzeker.. al vind ik wel het ontstaan ervan zeer goed beetje zoals in de anime serie.

De romantiek gaat alle kanten op dit blijft door alles heen dralen, dus niet echt voelbaar.

Gwen in actie en daarna verlies die scenes nemen je adem weg zo spannend en mooi gedaan.

Het is zeker niet beter dan deel 1 of een van de beste superhelden films, ieder geval t geeft gemengde gevoelens zeg maar te veel van het ene en te weinig van het andere…

The other woman

Wat kan ik erover zeggen het heeft een soort rariteit met humor erin geweven.

Het heeft ook een andere aanpak dan je anders ziet, met wat onverwachte verrassingen.

Maar het heeft ook z’n vervelend trekjes, Kate upton die nauwelijks wat toevoegt ‘’zoals al gezegd wordt ‘’she is the boobs’’, Nicki minaj te kleine rol om echt iets van waarde te zijn, en haar grote kont leidt af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

The Amazing Spiderman

En dan bedoel ik natuurlijk het eerste deel, maar deze film zit goed in elkaar. Van een remake verwachtte ik eigenlijk niet heel veel, maar in tegenstelling vond ik het toch wel een leuke film. Alleen jammer van het einde...

7/10

The Avengers

Erg leuke film, zeker het kijken waard!

8.5/10

Tucker And Dale VS. Evil

Geniale film. _O_ Beste horror komedie die ik tot nu toe heb gezien.

9.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Net bij de bioscoop de film Oculus gezien. Dit is in mijn ogen een prima horrorfilm. Acteerwerk was goed, maar ik denk dat ik zoveel horrorfilms heb gezien dat sommige momenten toch een beetje voorspelbaar overkwamen.

Het cijfer dat IMDB voor de film geeft sluit wel aan bij dat van mij. Ofwel, een 7/10. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

12 Years a Slave

8/10

Beetje overrated, maar best een goede film. Acteerwerk is top.

Mama

7/10

Tja, beetje een doodgewone horrorfilm. Liet me af en toe schrikken, maar erg goed is ie nu ook weer niet.

Pompeii

9.5/10

Ik ben zeer te spreken over deze film. Goede acteurs, interessant verhaal en het einde is gewoon fantastisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein stukje van 'After Earth' gezien met wat vrienden. Maar vond het echt een super saaie en langzaam op gang komende film. Heb hem na een half uur afgezet. Ik vind het zeker geen aanrader tenzij je van Science-fiction films houd.

Link to comment
Delen op andere websites

Star Wars: Revenge Of The Sith:

Gisteravond weer eens Revenge Of The Sith gezien van de Star Wars films, was te lui om de andere films te bekijken. Misschien een andere keer. Over de film gesproken, vond het de beste film van de nieuwste drie. Vond die twee andere films wat minder. Maar deze was nog te pruimen. Deze film heeft zijn minpunten en ook pluspunten. De cast was goed met bijvoorbeeld Samuel L. Jackson en Ewan McGregor. Maar Hayden Christianen vond ik dan wat minder, de special effects zagen er redelijk uit en voor de rest was het wel oke.

---------------------------------

+ Cast

+ Verhaal

+ Setting

-/+ Special Effects

-/+ Acteer Prestaties

---------------------------------

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Star Wars: Revenge Of The Sith:

Gisteravond weer eens Revenge Of The Sith gezien van de Star Wars films, was te lui om de andere films te bekijken. Misschien een andere keer. Over de film gesproken, vond het de beste film van de nieuwste drie. Vond die twee andere films wat minder. Maar deze was nog te pruimen. Deze film heeft zijn minpunten en ook pluspunten. De cast was goed met bijvoorbeeld Samuel L. Jackson en Ewan McGregor. Maar Hayden Christianen vond ik dan wat minder, de special effects zagen er redelijk uit en voor de rest was het wel oke.

---------------------------------

+ Cast

+ Verhaal

+ Setting

-/+ Special Effects

-/+ Acteer Prestaties

---------------------------------

7,5/10

Dit vond ik idd ook de beste van de 3 nieuwe, toch vind ik de klassiekers nog steeds het beste en ik ben het helemaal met je plus -en minpunten eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag heb ik de film Sinister gekeken. Het is echt een goede horrorfilm. De film heeft een heel spannende sfeer, en heeft wel degelijk enge momenten. Helaas was het einde anders dan ik had gehoopt, maar wel redelijk.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Moet denk ik Rebecca geweest zijn, van Hitchcock.

Op zich heb ik nog niet zo vaak naar oudere films (...-1960) in zwart-wit gekeken. Kwam deze film voor een mooi prijsje tegen op een rommelmarkt, en heb hem dus maar bekeken. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk echt leuk vond. Ik kan snappen dat niet iedereen een uur of twee naar zwart-wit zou kunnen kijken, maar ik had er geen enkel probleem mee. Het verhaal was dan ook typisch voor die tijd, maar prima, en zeker door die plottwist. Ik kan niet wachten om meer films van Hitchcock te zien zoals Psycho, Vertigo, North By Northwest, Rear Window en meer.

Ohja, Rocky heb ik ook nog gezien.

Toffe film, echt. Op het verhaal moet het niet echt steunen. Niet slecht, maar ook gewoon niet speciaal. Het acteerwerk daarentegen was prima, en vooral de uitstraling van de film. Wanneer hij zo met z'n Allstars buiten gaat lopen/joggen, geeft het je ergens toch een kik en een verlangen om die tijd ook meegemaakt te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Muppets most wanted

Deze film start letterlijk gelijk waar die eindigde bij z’n voorganger, waar ik al me vraagtekens bij had heb ik ook weer bij deze film. Er mist gewoon iets misschien in emotionele zijn of iets anders. Het gaat best snel vergeleken hoe de Muppets vroeger waren.

Niet alleen is het niet origineel als je merkt welke films erdoor parodien, het huwelijk deed me bijv denken aan ‘’the gremlins’’ etc.. Sommige dingen zijn duidelijk maar worden nogal erop gedrukt o.a scene boef 1 en 2. En hoe geweldig het ook is om al de cameo celebs te zien t gaat nogal vlug.

Maar laat je hierdoor niet stoppen om het te zien!

Het is gewoon de chaos die bij de muppets hoort, de humor en de muziek zijn weer van de partij heerlijk om te zien en horen, en spot the muppets is ook altijd leuk.

Divergent

Vind de film niet echt bijster bijzonder en ook niet bepaald nieuw. Riep ook vraagtekens op.

Ik had een sterk gevoel dat het wel eens uitpakt zoals bepaalde films, waar uiteindelijk blijkt ze zijn niet alleen of t is een groot experiment hoe dan ook.

En dan de tech die ze hebben? Je bouwt niks op, er is geen licht, en wauw wat een domme muur alsof er niks in kan of uit! Hoewel er wat mooie dingetjes in zitten.

Benieuwd of de volgende films wat meer te bieden hebben…

Link to comment
Delen op andere websites

The Amazing Spiderman 2

Ondanks het feit dat Spiderman een ander acteur heeft dan dat ik gewend was, is het een vette film. Actie, humor en de benodigde dosis liefde zijn weer volop aanwezig.

De film brengt ook een boodschap met zich mee:

"I know that we all think we're immortal, we're supposed to feel that way, we're graduating. The future is and should be bright, but, like our brief four years in high school, what makes life valuable is that it doesn't last forever, what makes it precious is that it ends. I know that now more than ever. And I say it today of all days to remind us that time is luck. So don't waste it living someone else's life, make yours count for something. Fight for what matters to you, no matter what. Because even if you fall short, what better way is there to live?
Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag eindelijk eens de film opgezet die ik maanden geleden opgenomen heb, namelijk "I Now Pronounce You Chuck & Larry". Ik moet zeggen, 't is wel weer een goeie èn er zit een mooi moraal achter het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...