Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Laatst de film ''Black Hawk Down'' gezien, echt een goeie film, je werd echt meegesleurd in het gevecht en hij was ook zeer spannend! Aanrader voor de gene die van oorlogsfilms houden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Laatst de film ''Black Hawk Down'' gezien, echt een goeie film, je werd echt meegesleurd in het gevecht en hij was ook zeer spannend! Aanrader voor de gene die van oorlogsfilms houden! :)

Ijzersterke film idd.

Heb 'm zelf in bezit en dus al meermaals gekeken, wat ik via Dolby DTS doe, en word iedere keer weer blij dat die moslims ff 'n gebedspauze inlassen. Man, man, man, wat een explosie van geweld zeg. Dat moet echt 'n nachtmerrie zijn geweest.

Mijn laatst gekeken film is overigens LONE SURVIVOR wat ook al zo'n explosie van geweld is. Deze film gaat over 'n groepje Navy Seals dat in de Afghaanse bergen 2 Taliban kopstukken moeten ontvoeren/elimineren, wat dus finaal misloopt. waargebeurd verhaal en ook 'n echte aanrader.

MV5BMjA0NTgwOTk5Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwMjE3NDc5OQ@@._V1_SX214_AL_.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Bad neighbours

Het is een redelijke film wel anders in elkaar gezet maar toch de zoveelste die je kent.

Er zit wat nieuws in wat je nog niet eerder zag, al had het wat beter uitgewerkt kunnen worden met bepaalde dingen. Zeker als de buren net als de studenten zijn.

Brick mansions

Een goeie film zeker als je van de actie en coole moves en auto’s bent.

Maar wel met wat fragmenten van andere films erdoor, en over de top enkele mensen die mogelijk als een knipoog zijn ernaar. Dat is niet eens het ergste daar kan je van houden.

Maar hetgeen wat ik er niet zo aan vond was dat men maar niet wist wat ze moesten besluiten, en er is en giga bom met maar zoveel minuten op de klok. En met alles wat er gebeurt denkt niemand oh shit wegwezen hier!

Je kunt het beste zien als een andere realiteit en wat ik zei in het begin van de review.

Link to comment
Delen op andere websites

Star Wars Episode I: The Phantom Menace:

Ook maar eens de 4e film gezien die uitkwam. Gisteravond bekeken op de bank, vindt het toch wel de minste van de 6. Vele minpunten kan ik gaan zeggen, maar dat doe ik zo. Eerst doen we de pluspunten en ja die kan ik zeggen en dat is de cast, Liam Neeson, Ewan McGregor en nog veel meer en de special effects vond ik ook nog wel goed, niet super, maar wel redelijk en voor de rest kan ik alleen maarr minpunten opnoemen. De verhaal vond ik best saai, de setting vond ik ook niet super en de acteer prestaties waren ook niet al te best. Dus een middelmatige film.

-------------------------------------------

+ Cast

-/+ Special Effects

-/+ Acteer Prestaties

- Verhaal

- Setting

-------------------------------------------

5/10

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Godzilla 2014

De trailer liet niks zien dat het kon verklappen dat het om iets anders ging, dacht namelijk dat het een remake was van 1998. Maar er komen anders monsters in voor waar ie tegen vecht, en het is schijnbaar een reboot van 1954.

Nou heb ik alleen die van 1998 gezien dus kan weinig vergelijken, en voor een reboot zou ie prima zijn net als de andere films van die tijd dan moet je er anders tegen kijken.

Maar sorry ik vind die godzilla die ik destijds heb gezien nog steeds beter dan deze, het is niet eng noch spannend.. en de meeste tijd laten ze de domme mensen met de verkeerde keuzes zien zelfs als die monsters vechten, WTF!!

De dramatische donkere ondertoon muziek is zeer goed, de monsters zijn erg mooi en bijzonder gemaakt. Ook al lijkt het soms uit een andere film te komen zoals las vegas.

Het komt niet eens in de buurt van Pacific rim…

Link to comment
Delen op andere websites

Battle of Nuremberg (2006)



Taal: Duits (ik heb de Nederlandse versie gekeken)

Land: Duitsland

Genre: Drama, Oorlog

Speelduur: 120 minuten.

Distributie/Producent: Fifa

Hoofdrolspelers: Marco van Basten, Luiz Felipe Scolari, Valentin Ivanov, Deco, Maniche, Costinha, Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Edwin van der Sar, Cristiano Ronaldo (en nog een hoop bekende spelers).

280126.jpg

Beoordeling: 8/10.

Het duurt even voordat de film echt op gang komt. De eerste helft is wel spannend, maar op zich niet heel verschillend met de vele andere films die FIFA geproduceerd heeft. Er zitten wel al wat emotionele stukjes in, zoals Cristiano Ronaldo die gewond raakt na een schot van Boulahrouz, en het strijdtoneel moet verlaten. Ook Costinha, die wordt opgepakt na een ondoordachte actie van seksuele intimidatie waarbij hij met zijn hand aan iemand's bal zit.

Daarentegen zitten er in de eerste helft ook wel wat scènes die niet echt overtuigend overkomen. Zo wordt Kuyt op een gegeven moment op de grond geduwd, maar dit is erg slecht en overdreven geacteerd. Dit haalt het realisme er een beetje uit. De Portugese acteurs speelden wel erg goed.

De tweede helft maakt echter veel goed. Op een gegeven moment breekt de strijd echt los. De spanning wordt goed opgebouwd en de actie wordt spetterend in beeld gebracht met special effects als bullet-time.

Het script is erg goed geschreven. De commentator (de naam van de stemacteur ontschiet mij even) heeft een goede vocabulaire en veel humor, wat de film een stuk interessanter maakt.

Van het einde had ik wel iets meer verwacht, maar ik wil het niet gaan spoilen voor mensen die het nog niet gezien hebben. Maar alles bij elkaar toch wel een mooie film. Normaal heb ik een hekel aan films van FIFA, maar dit is toch wel één van de beste.

Wie hem nog niet gezien heeft, of nog een keer wilt kijken, hij staat op Youtube:



Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb enkele weken terug "A Cabin in the Woods" gekeken. Wat een excuus voor een film is dat toch. Ik had er werkelijk waar iets veel beters en meer degelijk bij verwacht. Minder overdadig en nutteloos bloedvergieten en een daadwerkelijk plot hadden de film wel goed gedaan. Nu krijg je een immens slecht verhaal met een Deus Ex Machina-achtige afloop waar gewoon geen normaal iemand plezier uit kan halen. Vreemd genoeg start de film nog acceptabel en op een totaal andere manier als dat het verloopt. Niets voor mij (of iemand anders).

2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

X-men days of future’s past 3d

Een spannende en interessante film, waar verleden, heden en toekomst samen komen.

Zeker goed dat er flashbacks naar de vorige films in zit, en niet alleen voor verheldering.

Mystique is awesome maar dat zijn andere ook o.a blink en quicksilver. Hoewel allemaal goeie screentime en mooie scenes het zou leuk zijn nog meer er van te kunnen zien.

Vele sterren die hun beste acteerkunsten laten zien oftewel hun krachten, gelinkt aan de dialogen van past en future.

The 70e are roaring goed in elkaar gezet, met ouderwetse filmpjes en de president etc..

Er is zoveel te zeggen hierover maar je kunt het beter gaan kijken, zoveel beter dan z’n voorganger films. Je weet niet wat er gaat gebeuren telkens onverwachts, en het is de vraag hoe het nu loopt… en blijf zitten tot na de credits.

Walk of shame

Hoewel ik denk dat ze er wat meer mee hadden kunnen doen, is het verder een prima film die lekker komisch is. Elizabeth banks draagt bijna de hele film maar dat lukt haar goed.

Het zit m in de details het is simpel en heeft charme, t is eens wat anders al is het een typisch anchor film.

Link to comment
Delen op andere websites

Net The Hurt Locker gekeken. Super spannende film. Ongeveer vergelijkbaar met de film Black Hawk Down, met als enige verschil dat deze film een grotere indruk achterlaat. Echt een goede film. Zeker kijken. :tu:9.6/10

Link to comment
Delen op andere websites

One Flew Over The Cuckoo's Nest

Uniek. Echt een leuke film. Het gaat over een normale, ietwat psychologisch mislukte man, die terechtkomt in een gekkenhuis voor onderzoek. Langzaam begint hij met alle andere gekken een band te krijgen, en er gebeuren een heleboel dingen. Het is niet meteen een episch avontuur of zo, maar de creativiteit die verborgen zit in de dysfunctionele trekjes van de gekken is echt uniek. Elk hebben ze hun eigen dingentje, dat hun een hele hoop karakter geeft.

Natuurlijk fantastisch geacteerd, en het blijft leuk om Jack Nicholson boos zien te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...