Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Tja, als er geen voetbal op tv is, dan ga je gekke dingen doen. Zo had ik De Marathon nog liggen en nog nooit gekeken, dus dat meteen maar gedaan.

Een film die beter was dan ik van te voren had verwacht. Goeie acteurs, die uitstekend hun personages neerzetten. Verder een bijzonder verhaal; veel lachen en toch ook een treurig element. Prima vulling van een voetballoze avond ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Gisteren V/H/S 2 bekeken. Had deel 1 al eens gezien, en die was al behoorlijk vreemd en freaky, maar dit sloeg echt alles. Bizarre, lugubere en extreem gewelddadige korte 'snuff' fragmenten die eigenlijk nergens over gaan. Ik vind het zelf altijd wel tof, maar als je op zoek bent naar een geloofwaardig verhaal met goed acteerwerk, dan kun je deze links laten liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

A million ways to die in the west.

Een film van Seth Macfarlane.. Had er wat meer van verwacht.. Er zaten enkele grappige stukken in de film en het verhaal was voorspelbaar.. Niet echt waard om te kijken tho.. 4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Rio 2

Een prima vervolg van het eerste deel en zuigt je direct mee in het verhaal. Je leeft mee met het hoofdpersonage (Blu) die weer lekker genant bezig is. Heerlijke familiefilm of voor de animatieliefhebber :tu:

8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Victim

Had nog nooit van de film gehoord, maar de synopsis sprak me aan, dus maar gewoon opgezet en zonder hoge verwachtingen gaan kijken. Film bleek verrassend goed. Lange tijd gebeurt er niet veel, maar de film weet toch een aantal keer te verrassen. Voor liefhebbers van horror met een psychologische twist zeker een aanrader.

We Are What We Are

Veel meer van verwacht dan ik uiteindelijk te zien kreeg. De film is bij vlagen erg smerig en luguber, maar sukkelt voor het grootste deel maar een beetje voort, waar de irritante personages ook niet echt verbetering in brengen. Niet bizar slecht, maar wat mij betreft mooi links laten liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Hoe tem je een draak 2 3d

Een hevig vervolg dat net zo goed als de 1e film zo niet beter, een spannende ontroerend verhaal waar je weliswaar misschien een traantje bij weg pinkt.

Zoveel verschillende mooie draken erg leuk om te zien hun eigenaardigheden, zeker samen met hun mens wat leuke momenten oplevert.

Oorlogsgeheimen

Het is een redelijke film goed verhaal, maar het lijkt me dat ze er wat meer mee hadden kunnen doen. Het blijft een beetje borrelen zeker voor de kind acteurs die veel moeite doen om te tonen wat ze voelen.

Two faces of january

Nieuw is het niet maar het is zeker een mooie film, mooie plekjes te zien van griekenland.

Het is complex en spannend en met mythologische symbolische cultuur.

Kirsten dunst laat zich ook eens van een andere kant zien.

The double

Prima acteerwerk op zich, het is ook niet nieuw.

Echt zo’n verknipte rare film, waar het niet allemaal even duidelijk wordt, maar interessant hoe de acteur 2 kanten van zich laat zien.

Transformers 4

De film is niet beter dan de vorige delen, het heeft zelfs een enorme factor dat het allemaal zo op elkaar gaat lijken. Ik zou het fijn vinden als ze wat meer verdieping staken in elke autobot aangezien ze aparte persoonlijkheden hebben. Het nut van mensen in de film is ook vaag aan t worden, het is alleen ren en verstop. En echt? Veilig blijven midden in t gevecht?

Maar het heeft nu tenminste een rustiger gevoel van kijken om het te kunnen volgen, en naast de muziek is het heel mooi gemaakt, visueel, achtergrond, effecten en meer.

Dinobots hadden ze wat meer mee kunnen doen, maar dat en het schip ziet er wel vet uit!

Link to comment
Delen op andere websites

A million ways to die in the west.

Een film van Seth Macfarlane.. Had er wat meer van verwacht.. Er zaten enkele grappige stukken in de film en het verhaal was voorspelbaar.. Niet echt waard om te kijken tho.. 4/10

'A million ways to die in the West'. Wat een geniale film. Een paar wtf en dzjeeez momenten, en veel moeten lachen om de slechte grappen in de film. Zeker een aanrader voor iemand die een gekke en grappige film wil kijken. :Y

Het is niet bijzonder goed, maar het krijgt van mij toch een 7,5/10 :)

EDIT: Quote van Sharingan toegevoegd.

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren met een vriend naar de bioscoop om eindelijk eens het 'veelgeprezen' 22 Jump Street te kijken. Aangezien ik 21 Jump Street al een keer had gezien wist ik wat voor soort film het was. Toch vond ik het vervolg een stuk beter. Meer humor en actie, ook al vind ik zo'n combinatie normaliter niet zo leuk. Het was echt een geniale film die ik iedereen wel kan aanraden. :)

Wat mij betreft is hij dan ook een 9,5/10 waard.

Link to comment
Delen op andere websites

ATM

Intro

Drie jonge collega's... Opgesloten in een openbare geldautomaat (ATM)... Een moordlustige maniak die ze onafgebroken in de gaten houdt... Ontsnappen lijkt onmogelijk...

Mijn recensie

Een topfilm van de relatief onbekende regisseur David Brooks. Een echte aanrader voor mensen die houden van horrorfilms/thrillers. Niet echt een 'enge' horrorfilm. Maar wel leuk om naar te kijken. 8.5/10

Spelers

Brian Geraghty, Alice Eve en Josh Peck.

Trailer

Bron dat ik soms gebruikte: Wikipedia

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Dawn of the planet of the apes 3d

De oude films waren al behoorlijk goed, dus mocht je benieuwd zijn of deze nieuwe remakes het waard zijn om te kijken. Dat zijn ze zeker en dit 2e deel is nog beter dan de 1e.

Er zit zoveel in van emoties tot familie en overleven, het probleem zit m vooral in de menselijke kant waar weinig ontwikkeling in zit. Verder behoorlijk mooie effecten en computer ontwikkeling zeker in de richting hoe de apen gemaakt zijn. Al hadden de apen wat meer mogen spreken uiteraard.

Hoewel je wel weet waar het heen gaat, is de lijn dun waardoor de events spannend zijn.

Step up 5 3d

Voor een verhaal hoef je niet naar deze films, maar de muziek is goed en het dansen is altijd weer iets bijzonders. Nou hier weer oude gezichten en ook weer nieuwe.

Het dansen heeft niet veel om het lijf zeker niet na de vorige delen, maar het einde is top!

Planes 2 3d

De 1e was wel goed deze is nog wat beter, mooie liedjes zitten er ook in.

De verhaallijnen zijn wel bekend alleen is dit moet voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk Safe House gezien. De film stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar afgelopen week kwam het er eindelijk van.

Lekker spannende film, met prima acteurs. Denzel Washington staat altijd voor kwaliteit, maar Ryan Reynolds doet niet voor hem onder. De manier waarop Washington het safehouse werd binnen gebracht kwam mij wel heel bekend voor; zo gaan we in Nederland ook om met het allergrootste geboefte.

Het verhaal is misschien wat ver gezocht, maar wanneer je ter ontspanning kijkt, is dat niet storend. Vanwege de spanning en het prima acteerwerk een 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst ben ik ook naar 22 Jump Street geweest. 'k Was nog compleet vreemd met deze serie, maar dat maakte voor het verhaal bijster weinig uit. Ik zat er snel in en het was direct duidelijk wat er gebeurde op het doek. Een film waarbij humor, actie en persoonlijke worstelingen op een goede wijze bijeen zijn gegoten. Mogelijk zijn zulk soort onderwerpen een best vaak voorkomende combinatie voor zo'n film, maar hij doet het blijkbaar nog steeds goed. Een opvolger zou ik zeker overwegen om nog te kijken in de bioscoop, en wie weet dat ik z'n voorganger (21 Jump Street) er ook nog eens bij pak. Kortom: prima film, maar ook niet héél speciaal. Een 7.5 lijkt me op z'n plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...