Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Truth or Dare (2012)

Genre: Thriller

Thuis gekeken. Best een ruige thriller. Hier en daar spannend, verhaal aangrijpend en realistisch. Acteerwerk matig, stel jonge acteurs. Zeer mooi filmwerk compenseert dat. Leuk om een keer te kijken.

2pr92fb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Waarschijnlijk 'de Marathon' (ik kijk niet zo vaak films :D )

marathon_460x460.jpg

Erg mooie Nederlandse komedie uit 2012. Goede acteurs, pakkend verhaal, heerlijke Rotterdamse humor (altijd goed :puh:) en de nodige drama.

Wel jammer van het overdreven veel gvd-gebruik...

Maar... wat een heerlijke film, al een aantal keer gekeken, zeker een aanrader!

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

The Curse of Chucky (2013)

Niet heel anders dan de vorige delen al worden er in deze film dingen duidelijk gemaakt over gebeurtenissen in de vorige films, maar ik ga er niets van spoilen. Brad Dourif acteerde wederom ijzersterk.

Curse%20of%20Chucky%20Cover.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vannacht 'Battle Los Angeles' gezien. Ik zat wel in de film en alleen in de reclame knipperde ik met me ogen. De film had van mij zo nog langer door mogen gaan en het einde had beter gekund. 8/10

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

-Blended – een aanrader.

Het gebeurt niet veel maar Adam sander heeft eindelijk n pareltje gemaakt, de laatste was ook nog niet zo lang geleden met een grote cast.

Hoewel je Sandler & Barrymore meer als broer en zus ziet, is er hier genoeg chemie voor een klik. De film heeft een mooie verhaal en de juiste ingredienten, het is echt hilarisch zowel romantisch maar ook best emotioneel. Het aspect van ‘’verloren moeder’’ is er mooi ingeweven very sweet. Het laat stukken van Afrika zien erg mooi gefilmd.

En zo leuk om the horen het liedje begin van de credits, met kinderen stemmen.

-Lucy

In een bepaalde opzicht is het een spannende film, maar kan dat niet vasthouden.

Het is ook niet de 1e film met dit concept, zoals Scarlett’s vorige film ‘’her’’ en bijv limitles.

Het is mooi gemaakt en ziet er wel apart uit, maar het acteerwerk laat te wensen over en er kon veel meer uit het concept en brein gehaald worden.

-Hercules 3d

De zoveelste Hercules film van t jaar, en ze lijken meer te richten op z’n menselijke kant dan z’n kracht en god power. De vorige film was wat beter, maar hier met behulp van vrienden ziet de strijd er goed uit en ook de mythes. Maar het kan allemaal beter.

-Guardians of the galaxy 3d – een aanrader

Had er nooit van gehoord tot dat de trailers kwamen, leek me wel een leuke film maar had geen verwachtingen. Maar ik ben weg geblazen wat een fenomenale film! En het neemt zich ook niet al te serieus.

Het is een verfrissing om te zien dat de karakters niet zo stereotypisch zijn, het is niet wat je verwacht in ieder geval als het om een groep superhelden gaat. Een van m’n favorieten is zeker ‘’Groot’’ hij zegt dan wel weinig maar wat ie doet is groots!

Goed verhaal veel spanning en actie, en hele goeie melodramtische sfeer. Prachtige visuele effecten en omgevingen, t gaat wat snel soms maar er is enorm veel te zien. Zit vele komische dingen in. Het einde heeft veel weg van ‘’Thor 2’’ Wat betreft de muziek wel leuk maar er had meer in kunnen zitten.

Wel wat jammer dat er elders mensenachtige figuren zijn, doet wat van de sfeer van de vele toch wat te weinige alien soorten af..

Kan er veel over uitweiden maar ga zelf kijken, blow your mind away!

-The expendables 3

Een pg13 film (or whatever) ‘’no blood no gore’’ alleen maar om de film geschikt te maken voor een jonger publiek??? SERIEUS!!! Het is een nostalgie film met oude actie helden die voor vernieting zorgen. Ach dat is niet eens het ergste, t is prima vermaak als je gedachten op nul zet want anders wordt het niks. En het heeft op momenten een melodramtische sfeer.

Ze kunnen blijkbaar niet de goeie verhouding vinden maar om nou een reeks onbekende jongeren erin te stoppen, die onbeschoft zijn en uiteindelijk zelf geredt moeten worden??

Natuurlijk moet het wel wat worden gecombineerd maar niet zo.

Waaronder ‘’Antonio banderas’’ maar die had ik verwacht, het is alleen jammer dat zijn rol de irritante kletser moet zijn.

Er zijn geen leuke grappen of van die cliche lijnen die ze doen, en zelfs ‘’Mel gibson’’ zegt het in de film, waarom kan niemand een groep mannen doden of verwonden. Waaronder een gevecht met ‘’Stallone vs Gibson’’ serieus? Eerstgenoemde wint altijd dan.

Ik had altijd gehoopt op films met grote sterren die samen werken en veel actie, maar verwachten iets heel anders dan hoe deze films gemaakt worden.

Zo kan ik wel doorgaan maar ik kraak de film niet helemaal af.

Er zitten wel wat bijzondere momenten in kwa actie en vechten.

En ik snap dat met zoveel grote acteurs ze niet allemaal even veel tijd krijgen, is het toch leuk om ze terug te zien. Voor actie zit je wel goed maar wel voor 80e jarige slechte B films.

-Sex tape

Wat kan ik zeggen het is bizar komisch en raar toch wat redelijke film.

-Let’s be cops

Wel een redelijke grappige film hoewel wat ongeloofwaardig hier en daar.

Iedereen die probeert stoer te doen, en maar enkele lukt dat echt goed, de spanning is hierdoor niet optimaal maar wel goed op de juiste momenten.

En wat ‘’Nina dobrev’ betreft het is jammer zo weinig hier doet want ze kan veel meer.

-Ninja turtles 3d

Ik ging hier heen met een open mind ook al vond ik het raar dat ze zo anders waren.

Het is een mooie film goeie actie ook wel, bad ass gevecht met de baas in het einde. De turtles en splinter zien er goed uit. Maar het gaat allemaal veel te snel.

het acteren is niks, teveel reclame, ninja’s met guns? het verhaal is zo veranderd niet waarmee je bent opgegroeid. Er worden ook dingen gedaan die niet kunnen of vragen geeft.

Er is veel meer fout, maar verder is het een prima film maar niet zoals het zou moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

The Fault in Our Stars

6/10

Overrated, vol clichés. Echt een wijvenfilm, en dan nog een heel slechte ook. Shailene Woodley is daarnaast ook nog eens een verschrikkelijk slechte en lelijke actrice, dus dat maakte het er ook niet beter op.

Link to comment
Delen op andere websites

The Truman Show

Moest natuurlijk gekeken worden, als je alle films van de IMDB top 250 wilt zien, maar ik wilde hem nog liever zien omdat verschillende vrienden hem geniaal vonden... Dat vond ik dus niet. Verre van geniaal, een beetje simpel, en Carrey vind ik een kutacteur.

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...