Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Taking Lives

9/10

Met overrated lelijke actrices zoals Jennifer Lawrence en Shailene Woodley zouden we bijna vergeten dat we nog deftige actrices hebben zoals Angelina Jolie die ook nog eens een streling voor het oog zijn. Puike acteerprestatie en een geweldig verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Sin city 2 a dame to kill for 3d

Hier hoef ik niet lang over uit te wijden, het is namelijk net als deel 1.

Een meesterlijke film, mysterieus, actie, geweld & spanning, geweldige acteurs. Heerlijk dat zwart/wit en maar enkele kleur er door heen. Het geeft zo een aparte sfeer en al helemaal als er iets sensueels te zien is. En ‘’Eva green’’ is eigenlijk degene die de film meester maakt.

Echt zo’n unieke genre van een ver verleden.

Into the storm

Als je ‘’Twister’’ gezien hebt vroeger weet je waar het over gaat, en laat ik gelijk zeggen deze film is zoveel malen beter.

Het is een mooie film met een zekere spanning, hele gave tornado’s en domme dingen die er gedaan worden. Enige min puntje is dat na alles wat er gebeurt is een zeker jongen t meisje niet vraagt.

Magic in the moonlight.

De film is interessant hoewel wat matig op momenten, er zitten heel wat gevatte momenten in zowel wat humor. De plekken die gefilmd zijn erg mooi uitgekozen kwa licht met de omgeving, en t past ook wel in de tijd van de film.

Het verhaal heeft een rustig tempo en goeie twisten, terwijl het gevoel hebt dat het niet klopt.

Hoewel ik niet echt het gevoel had dat ''Emma stone'' helemaal in deze film pasten, deed ze het uitstekend

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

So above as below

Volgens sommige een wat ‘’Indiana jones vs Tomb raider’’ film vanwege bepaalde inhoud scenes. Het is spannend al vooral donker meestal en ook wat verwarrend, maar zeker mooi gedaan al is het niet iets nieuws.

November man

Het verhaal is eigenlijk niks nieuws, soort van spion film a la James bond.

Maar het is best intrigerend met een goeie in elkaar verwoven verhaal lijnen, met hier en daar tekst waar ik verbaasd over was aangezien dat nauwelijks voorkomt in films, het komt voor maar niet in die bepaalde scenes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bios,

-If I stay – een aanrader

Het is niet zo dat het niet eerder is gedaan, maar deze film heeft z’n originaliteit en is prachtig gemaakt. ‘’chloe moretz’’ zie je nu ook eens op een andere manier en ze benut nu haar acteer talent heel goed.

Naast de flash backs die er mooi in verworven zijn, laat het je ook nadenken over leven en dood en de emoties die de film je geeft.

De film heeft een goeie balance met veel dingen waar anders je het tegenovergestelde ziet, bijv met de muziek of de familie. Maar de muziek is heel mooi en de acteurs geven het gevoel een geheel te zijn, zeker in sommige scenes waarin iedereen muziek maakt.

Het zuigt je er zo in dat wanneer het einde nadert, dat je meer wil zien wat erna komt.

-Deliver us from evil

De meeste enge films de laatste tijd lijken nogal op elkaar en gaan voor schrik effecten etc…

Hoewel deze ook alles heeft wat er op lijkt is ie toch anders, vooral al hoe de muziek gemaakt is! Deze past er goed bij en is aanhoudend dat maak de sensatie des te sterker.

Op een bepaald punt kreeg ik de rillingen hoe sterk enkele scenes overkwam, in bepaalde zin ook omdat er wat gore dingen in voorkomen. En uiteraard het goeie acteerwerk hoe het overkomt.

-The equalizer

Aan de ene kant heeft het z’n originaliteit, maar tegelijk doet het ook veel denken aan ander films gemixt door elkaar o.a ‘’the matrix’’ etc.. ‘’taken’’- liam neeson had dit ook gekund.

Maar ‘’Denzel’’ heeft iets wat andere niet hebben, en hij speelt het echt rustig niet zelfdestructief maar wel steenkoud! – hier refereer ik ook naar het eind gevecht.

Het is een rustige maar krachtige film, het is eens nadenken i.p.v eerst doen en schieten.

Sommige had ik wat meer erin willen zien, en ik ben benieuwd of er een sequel komt.

-Pijnstillers

Prima film en prima acteurs, het varieert in vele emoties ook.

-The maze runner

Er zijn niet veel van dit soort films, en hoe deze in elkaar is gezet is heel mooi gedaan.

Een mysterieuze sfeer, en goeie creepy geluiden waaronder ook de monsters.

De film blijft je uitdagen naar vragen ook al zijn de antwoorden niet altijd even duidelijk.

-Wonderbroeders

Het is een redelijke film maar veel gebeurt er nou ook niet echt, de acteurs zijn ook nogal sjofel dan was ‘’the marathon’’ nog beter. Er zijn betere films in de bios.

-Annabelle

Er zijn hier heel wat films over en het is staat daar dan ook niet boven, ‘’the conjuring’’ had meer impact vooral omdat er vele factoren in zaten.

Maar wat werkte was de spanning die op zich opbouwde zowel met de muziek, er zitten zeker wat rillingen momenten in, en de demon stukjes zijn spooky!!

Er had op zich wat meer met de pop gedaan kunnen worden, de personages wat meer uitgediept en de mix liefde & engheid past niet helemaal. Maar verder een uitstekende film.

-De boxtrollen 3d

Je zou misschien iets kunnen terug zien van een andere film, maar deze film is toch wel wat origineel niet te duister en aandoenlijk. Ondanks de wat lelijke aanpak in kleifiguren (de boxtrollen zien er veel beter uit) is het uiterst vermakelijk en best lachen.

Interessant is ook dat het niet al te helder is wie goed/fout is, of dat het standaard rollen zijn van bepaalde figuren dan je zou verwachten

-Gone girl

Ten eerst de acteurs zijn allemaal prima en niks om op aan te merken.

Maar de film duurt veel te lang te uitgerekt, het had de helft korter gekund! Ik had echt het gevoel hier kunnen ze een serie van maken, en ook zoiets van ik heb zoiets al eens eerder gezien. Het zakt telkens in voor er weer iets gebeurd.

Prima spanning, verhaal en plot twists zeker prachtig, kon ook ijzingwekkend zijn met de juiste muziek, dit alles wordt helaas niet bereikt door wat ik al eerder zei.

Link to comment
Delen op andere websites

How To Train Your Dragon (2010).

Ik heb deze eens een keer bekeken naar aanleiding van een aantal geanimeerde gifs die uit deze film zijn geplukt. Ik zou 'm zou bovenaan mijn persoonlijk lijstje van beste geanimeerde films zetten. Bijna de hele film met een gelukzalige smile op je gezicht zitten. Ja, dat is fijn. De epische muziek maakt het ook echt zoveel beter. Ik heb gezien dat binnenkort het vervolg op DVD uitkomt, dus dat belooft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

A Fistful of Dollars

De eerste film uit de Dollars Trilogy. Leuke westernfilm met de legendarische Clint Eastwood. De actiescènes worden goed afgewisseld met rustige scènes. Qua verhaal gebeurt er niks spectaculairs, maar dat maakt de film niet minder goed. Zeker de moeite als je fan bent van het western genre.

7,5/10

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

For a Few Dollars More

De tweede film uit de Dollars Trilogy. Veel beter dan de eerste: meer actiescènes, interessantere verhaallijn, betere muziek. Clint Eastwood doet weer fantastisch werk als acteur. Kortom, als je de eerste film al goed vindt, moet je deze ook zeker bekijken! Benieuwd of de laatste (en bekendste) uit de trilogie nog beter zal zijn.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...