Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Vrijdagavond In A World... bekeken. De plotomschrijving deed me niet zo veel, ik ben eigenlijk vooral gaan kijken vanwege de prachtige (en daarnaast ook echt heel toffe) Lake Bell. De film was wat ik ervan verwachtte: veel feelgood-momentjes, flinterdun verhaal en een hoop dingen die totaal niet logisch in elkaar zaten. Een verpeste anderhalf uur wil ik het niet noemen, maar het was wel een van de mindere films die ik de afgelopen tijd zag. Mocht je echter op zoek zijn naar een licht zoetsappig verhaal zonder al te veel diepgang, dan kun je hier best een leuke avond mee hebben. Als cijfer zou ik een 6/10 geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

The best of me – een aanrader

Een prachtige romantische drama film, met goeie acteurs voornamelijk de vrouwelijke kant.

Het heeft een beetje een dromerige ‘’cheesy’’ blik, en dat zou als het de hele film was misschien te zoetsappig zijn, maar er zitten ook ups en downs in.

En sommige scenes lijken erg veel op andere films, het is wel mooi maar niet zo origineel.

De enige afknapper en wat het zonde maakt is het einde van de film, het had voor mijn gevoel niet zo moeten aflopen en er is vast nog wel wat anders.

Maar ik ga zeker nog een keer.

The judge

Een sterke film met goeie acteurs en heerlijke muziek. En op wat een prachtige locaties is het gefilmd en dan bedoel ik vooral in het restaurant, zoiets zie je niet vaak in films.

Het is niet echt een bepaalde standaard rechtbank film het is gepaard met familie drama wat wel zo’n z’n originaliteit heeft.

Maar het is wel zo dat er teveel gebeurt dat er wat gaten in zitten die niet duidelijk worden, en sommige mensen zitten er te kort in. Het mist wat aan bepaalde emotie wat de sfeer de hele tijd naar dezelfde kant stuurt.

A walk among the tombstones

De film staat niet alleen er zijn soortgelijke andere films, maar zo vaak komen ze niet voor dus het heeft z’n originaliteit. En het is een van de weinige films waar ze het over de millennium bug van 2000 hebben.

Het is sterk, spannend en melodramatisch, maar heeft het net niet om eng/griezelig te worden.

Hoewel op de manier dat het gefilmd is bijzonder is. goeie acteurs en zeker een prima film.

Al heeft de stijl van liam neeson wat weg van z’n andere films.

Link to comment
Delen op andere websites

The Maze Runner,

Een fantastische film. Hier en daar wat spannende momenten, maar het is goed te doen. Er moeten natuurlijk ook wat 'normale' scene's tussen zitten :puh: . Het is een open einde dus ik verwacht dat deel 2 ook zal uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Trollhunter.

Noorse film over broodje-aap verhalen over trollen die in de bergen en bossen van noorwegen rondwalen. Aparte film, met soms rare dingen: Trollen kun mensen ruiken die in god geloven... Trollen kan je lokken met rubberen banden... Of met een blok beton en houtskool... Met ultra violet licht kunnen ze de Trollen laten verstenen of laten ontploffen. Het verhaal is "echt" gebaseerd op een 'sprookje' sommige mensen in Noorwegen geloven echt in trollen. De hele film is opgenomen als een documentaire, met één videocamera, en ook steeds een camerastandpunt zelfde idee als Cloverfield.

Maar toch, naast dat het een vrij aparte film was, een 7!

Link to comment
Delen op andere websites

Gistermiddag Die Welle maar eens bekeken. Duitse film die goede kritieken had en die al een tijdje op mijn to watch-lijstje stond. De film komt vrij snel op gang en is eigenlijk zo voorspelbaar als wat, maar weet hier en daar toch te verrassen en hield me eigenlijk de hele tijd aan het scherm gekluisterd. Door de mix van historische en politieke boodschappen is het -voor mij althans- een film die na de aftiteling nog genoeg stof tot nadenken geeft. 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Only Lovers Left Alive - Amerikaanse indiefilm over twee vampieren, gespeeld door Tom Hiddleston (Loki in Thor en The Avengers) en Tilda Swinton (Grand Budapest Hotel, Chronicles of Narnia, Constantine, noem maar op). Langzaam maar houdt je aandacht geheel vast. De hoofdrolspelers zijn moeiteloos cool en grappig op een duistere manier. Een film voor als je zin hebt in wat anders. Een acht.

Calvary - Ierse priester krijgt te horen dat hij de volgende zondag vermoord wordt. In de dagen die volgen komen de meest verachtelijke mensen die je je kunt voorstellen dialogen houden over religie, leven, dood, zelfmoord en seksueel misbruik. Aiden Gillen (Petyr Balish in Game of Thrones) steelt de show met een huiveringwekkende monoloog. Hilarisch maar ook deprimerend. Een negen.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Fury

Een goeie spannende sfeervolle sterke film, goeie acteurs ook maar t zal voor ieder anders zijn of je sympathiek voor ze hebt.

Mooie tank gevechten en ze sparen je niet je met bij het bloedvergieten. Dit is wel iets waar je tegen moet kunnen. Al laat het de amerikaanse soldaten wel op een niet zo goeie manier zien, ook weer eens anders

Dummie de mummie

Leuke film prima cast, al hadden andere wel wat meer screentijd ook kunnen hebben.

De club van sinterklaas: en het pratende paard.

Het valt niet tegen het is zelfs een licht amusante film, wel wat weinige muziek maar wat er is klinkt zeker leuk. Maar het had wat meer uitgewerkt kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst in de bios:

Let's Be Cops

Vermakelijke film met genoeg humor en een beetje actie, houd ik wel van. De film vond ik uiteindelijk beter dan de trailer deed vermoeden. Het verhaal was misschien een beetje standaard. Maar wanneer het goed uitgevoerd is, naar mijn bescheiden mening was dat hier zo, vind ik het niet erg. Het was zeker een bios-bezoekje waard! Een 7/10!

En gewoon thuis:

Bro's Before Ho's

Leuke film waar ik erg om heb moeten lachen! Hilarische scenes met Daniel Arends in de supermarkt en met de verstandelijk gehandicapten! :schater: (Niet beledigend bedoeld :') ) Tim Haars en Henry van Loon deden het ook erg goed. Verwacht niet een te diepe betekenis etc, je weet wat je kan verwachten als de makers van New Kids zijn. En ja, Sylvia Hoeks is gewoon prachtig :D Een 8/10 voor deze!

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

The Maze Runner,

Een fantastische film. Hier en daar wat spannende momenten, maar het is goed te doen. Er moeten natuurlijk ook wat 'normale' scene's tussen zitten :puh: . Het is een open einde dus ik verwacht dat deel 2 ook zal uitkomen.

Heb hem gisteren ook gezien best redelijke film. Het gebaseerd op boek waarvan 3 delen zijn, dus er komen nog twee delen!. Plus nog eventueel een prequel op de trilogie in de toekomst.

Verhaal is goed soms gaat het wat snel, hier en daar een plot-hole, maar heb mij laten informeren dat ze in de film te weinig tijd hadden om alles te laten zien. Het boek beslaat een groot tijdsperiode wat lastig te verfilmen bleek.

Maar desalniettemin toch een 7,5 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...