Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

I Love you Phillip Morris

Een van de weinige films van Jim Carrey die ik nog niet kende. Een leuke, ietswat bizarre komedie, met hier en daar mooi drama. Het deed me een beetje denken aan "Catch me if you can", enkel wordt in deze film het personage wel keer op keer aangehouden. Verder deed het me ook wel wat aan "Man on the moon" denken, waarin Carrey ook een bijzondere rol neerzet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

-Pak van mijn hart

Als je hier heen gaat denk eraan dat het gaat om de issue die momenteel raast door nederland, de verandering van sint met z’n piet, daarom vind ik het niet een bepaald geslaagde film.

Het trekt teveel en weet niet precies waar het heen wil.

De acteurs zijn prima gekozen evemin de locaties zelfs leuke muziek, er zit ergens een goed verhaal in mogelijk een romance of tranentrekker helaas is dit het geval niet

Wel mooi geschoten scenes, al is de klik er niet altijd.

-The drop

Vind het zelf een wat matige film het heeft een wat andere aanpak, maar tegelijk zit het m daarin het gaat om de sfeer, de manier hoe de acteurs te werk gaan, en de bedoelingen.

Het had daarin wel iets verder mogen gaan om het spannender te krijgen, een beetje meer uitgewerkte personages. Maar goed het is donker en heeft wat verassende wendingen.

-Bon dieu

Een nogal apart ongebruikelijke film, erg vermakelijk en heel leuk gedaan.

Een familie met 4 dochters die trouwen met verschillende mannen uit religie/kleur, dat veroorzaakt een boel drama en racisme. Hoewel het uiteindelijk nog best mee valt het had veel erger gekund, ieder geval had de personage ontwikkeling wel wat meer gemogen.

Er is niet alles eruit gehaald dat is wel jammer, maar het verhaal en de bedoelingen zijn duidelijk.

-Interstellar

Enigszins zie ik enige vergelijkingen van andere films erin maar het is wel nieuw.

Het meeste gedeelte zeker met de ruimte voertuigen zien er nep uit, alsof je met speelgoed aan het spelen bent, en dit heb ik nooit gehad in alle films die ik gezien heb. Zelfs de oude star wars films niet! En het voelt voor het meeste gedeelte kil aan, nauwelijks planeten te zien of enige verbintenis tussen mensen, ook al zijn de familie scenes mooi om te zien.

3 uur is echt te lang zeker omdat het een langzame tempo heeft, ernaast is het ook soms wat ingewikkeld met ‘’wiskunde, ruimtereizen, zwart gat etc…’’ en het roept zeker vragen op.

Dat is uiteraard uitstekend en mooi gedaan, aangezien je het gewoon weg niet weet hoe het werkelijk is. Ieder geval prima acteurs, mooie scenes, helaas te weinig muziek wat het wel nodig had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ju-On: The Grudge

De eerste film in de reeks uit 2002 in het Japans gekeken. (Met ondertiteling uiteraard)

Vond het een matige film. Je voelde op bepaalde momenten al dat er een schrik scène aan zat te komen en in mijn ogen is de kracht van goede horrorfilms juist dat het publiek moet schrikken op onverwachte momenten. Tevens vond ik het verhaal ook aan de wat onduidelijke kant, want er kwamen te veel personages in voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijdagavond min of meer gedwongen om The human Centipede te kijken.

Wat een smerige slechte baggerfilm is dat. Het moet een horrorfilm zijn maar dit staat zeker in mijn top 1 van slechtste films ooit. :vp:

Vooral het acteerwerk is schandalig slecht en het verhaal slaat ook helemaal nergens op..

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

-Samba

De film heeft een nogal traag tempo, maar echt saai is het niet het blijft interessant.

Hoewel ik wat meer romantiek had verwacht, is dat ook nog best mooi gedaan. Niet zoetsappig maar realiteit met z’n gebreken.

Het heeft z’n momenten voor een lach, zodat het niet te serieus is.

De actrice die speelt naast omar, is dan wel niet zo bekend hier ze is wel erg goed.

-Dumb and dumber to

Het is natuurlijk nooit zo goed als deel 1, en volgens mij zijn ze zelfs nu nog wat dommer.

Maar het heeft zeker z’n hilarische momenten, al zijn sommige dingen wat verwarrend met lange grappen maar hé dat hoort hier nou eenmaal bij.

En er wordt een hak gezet op mensen met een beperking, maar daar moet je niet teveel aan storen aangezien ze het zelf ook hebben.

En natuurlijk Jim carrey met z’n gekheid het is lang geleden dat heb ik wel gemist.

-The hunger games – mockingjay part 1

Ik ga het niet eens meer vergelijken met het boek, maar ben ieder geval blij dat er veel uit is en wat veranderd.

Een aantal scenes waren krachtig en zeer goed gedaan, het gaf een bepaald gevoel teweeg.

waaronder de muziek en jennifer’s acteerwerk. Maar er gebeurt niet veel t is ook opbouw voor part 2. Het acteerwerk laat wat te wensen over ook.

-John wick

De zoveelste actie wraak assassin film, maar geen zorgen t is een uitstekende film.

Goeie keuze met keanu reeves, juiste sfeer en spanning.

Maar als je moet kiezen tussen deze en de film Equalizer, is het ongeveer gelijk alleen andere stijl met doden.

-Horrible bosses 2

Ik weet niet ze hadden het denk ik bij 1e film moeten houden, hoewel het verhaal anders is is het toch wat matig. Ene kant is het lachen maar het is niet bepaald hoogstaand of iets nieuws.

Een aantal momenten zijn leuk aangepakt, en iedereen behalve het hoofdtrio doen het beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Valentino. Echt weer zo'n Nederlandse film waarbij het aan alle kanten nogal rammelt, allemaal net te gemaakt. Wel mooie auto's, en de showroom waar gefilmd is zie ik dagelijks, aangezien die hier vlakbij is. Ze verkopen er trouwens wel meer dan enkel Maserati. En Elise Schaap is het kijken trouwens ook wel waard ;) 6/10 omdat er verder toch niks op tv was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...