Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bowling Balls

Jaja, een Vlaamse film die eindelijk de titel 'zeer goed' mag dragen. :)

Een zeer mooie film over een motorclub genaamd Bowling Balls. Het verhaal is wat 'voorspelbaar' maar zeker de moeite waard. Het enigste ongeloofwaardige is dat de politie zo snel aanwezig was, In België duurt het minstens 1 uur voordat de politie is gearriveerd. :puh:

9/10

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

The Interview.

Grote, onnodige? "hype" over de film, boze Koreanen boze hackers, wie zal het zeggen. Film zit vol flauwe en voorspelbare grappen. Kim-jong-un wordt geweldig flauw gepersifleerd. Daarnaast wordt alle heerlijk op de hak genomen.

Pracht van een film, heerlijke comedy waarbij je niet hoeft na te denken!

8/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Onder het Hart

Ik ging al met een twijfelend gevoel naar de bioscoop, want heb altijd al een hekel aan Nederlandse films gehad (op de boekverfilmingen van Carry Slee na) en hoopte eigenlijk stiekem dat deze film mij tenminste wel een positief gevoel zou geven zodat ik in de toekomst misschien meer van dit soort films van eigen bodem zal gaan kijken.

Helaas is het hun opnieuw niet gelukt om mij op andere gedachten te brengen, dus ik houdt het wel bij de films van Carry Slee.

Waarschijnlijk komt dit doordat ik wat meer met kinder/tienerfilms heb dan met de volwassen variant.

cijfer: 50/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen maar nette mensen

Van tevoren wist ik enkel dat het ging over een gozer uit een nette buurt die eigelijk viel op dikke negerinnen uit de Bijlmer. En eigenlijk ging het daar ook wel over...

Echt weer een Nederlandse film, naakte vrouwen te over ;) Voor een saaie doordeweekse avond is het een prima film. Er zit humor in, een beetje sex, een niet al te sterk verhaal en een happy end 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Inglourious Basterds gezien, en Mr. and Mrs. Smith. Beide waren wel interessante films, alhoewel ik Mr. and Mrs. Smith al meerdere keren heb uitgekeken. Inglourious Basterds is echt een film dat je niet met je kinderen of kleine broertje gaan kijken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar uur geleden heb ik Into the Storm gekeken.

Into the Storm is een vrij heftige film over tornado's en orkanen en verwoesting.

Het is verder ook wel vrij spannend, vooral op het laatste moment, waarbij een supergrote orkaan over het land raastte.

Qua rating zou ik de film een 7 geven, omdat er wel vrij spannende momenten tussen zaten. Maar sommige stukjes waren iets te eentonig.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Onlangs het 'tweeluik' van 'wetenschapsfilms' The Imitation Game en The Theory of Everything. Of nou ja, 'wetenschapsfilms'... In ieder geval films met wetenschappers in de hoofdrol, respectievelijk Alan Turing en Stephen Hawking. Beiden zijn door de acteurs (Benedict Cumberbach en Eddie Redmayne) supergoed neergezet en dragen de film geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...