Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

The Equalizer. Erg vette film!

Precies dit. Het toeval wil dat dit ook mijn laatst geziene film is (nee, niet samen met .Sharingan :puh:) Films met Denzel Washington zijn sowieso top, maar hij moet het wel elke keer weer bewijzen. Ik zat te kijken met anderen, en net toen iemand vroeg of we nog actie te zien kregen, BAM! Een bijzonder verhaal met vette actie en veel spanning, heerlijk 8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen weekend American Gangster zitten kijken. Toevallig ook met Denzel Washington, maar wat was dit een heerlijke film om te zien. Goed in beeld gebracht hoe een crimineel zich op kan werken naar de top en ook zo weer alles kan kwijt raken. Wat speelde Denzel Washington hier wederom goed in.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Into the Woods

Ik vond dit echt een hele mooie film(musical) die mij gelijk deed denken aan de Tv serie 'Once Upon a Time'

Story

A Baker and his Wife wish for a child but suffer under a curse laid upon the Baker's family by a Witch who found the Baker's father robbing her garden when his mother was pregnant.

The Baker's father also stole some beans which caused the Witch's mother to punish her with the curse of ugliness. The Witch offers to lift the curse, but only if the Baker and his Wife obtain four critical items for her:

1. a cow as white as milk. (Jack and the beanstalk)

2. a cape as red as blood. (Little Red Riding Hood)

3. hair as yellow as corn. (Rapunzel)

4. a slipper as pure as gold. (Cinderella)

cijfer: 90/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry Noretz, inmiddels ook gezien hier me review, maar Once upon a time is toch iets heel anders,

Bios, even geduurd maar begin weken weinig films.

-unbroken

Het is op zich een aardige film, maar echt veel diepte of betekenis zoals ik had verwacht had het niet echt ondanks de zware strijd voor overleven. Geen personage verdiepingen waardoor de motivatie achter dingen onhelder blijft. En soms is het afvragen met bepaalde dingen, zeker o.a waarom krijgt men geen baard en het groeit raar.

Ieder geval ondanks echt gebeurd, heb ik veel erger gezien zeker kwa kamp situaties.

-Taken 3

In eerste instantie blijft het een goeie film en de muziek is uitstekend.

Al valt het wel wat in herhaling, en wat cliché omdat er veel bekende dingen in voorkomen.

En prima om je onschuld te bewijzen en dat je mag gaan, maar alles dat ie heeft gesloopt dan?

-Dear white people

Ik ging er heen denkend dat het een soort racisme komische film-achtige iets zou zijn.

Het speelt zich af in deze tijd met moderne tech, maar tegelijk lijkt en voelt het aan alsof het eind vorige eeuw is ergens tussen de jaren 80e of zoiets? Het is ook vol met stereotypes.

En er wordt in een bepaalde vorm gepraat over dingen waar je nauwelijks iets mee kunt of snapt. En er zijn teveel personen waarover je iets moet weten, dus echt verdiepingen krijg je ook niet echt. Maar goed als je het interessant vind gesprekken te volgen over black vs white en racisme opmerkingen die uit z’n verband is gerukt ga er vooral heen.

-The imitation game

Dit is een film over het begin van hoe de computer is ontstaan en andere ideen, o.a over hoe Alan turing was. Het is een grijpende mooie roerende film met goeie acteurs zeker waard om het te zien. Al laat het niet veel zien na de oorlog over Alan.

Heb wel enkele films gezien over Enigma maar nooit zoiets als dit, hoe moeilijk en hoe gecompliceerd het was om te beslissen wat er gedaan moest worden.

-Blackhat

Het is een aardige film met hier en daar mooie scenes en spannende muziek, die enigszins moet verhullen dat er meer aan de hand is. Maar het is iets wat ongeloofwaardig, een hacker die z’n computer verlaat voor actie en geweld? Enige wat er gebeurd is vooral een zoektocht waarin niet veel gebeurt en een liefde die niet goed overkomt. en zijverhalen die onduidelijk blijven. Maar het verhaal blijft je wel vasthouden.

-Into the woods

Toen ik de trailer zag leek het me een fantastische film apart en uniek, zo ver zat ik er niet naast… Ik heb nog nooit zo’n film gezien al helemaal niet van Disney.

Laat ik eerst de goeie dingen maar opnoemen en ik wil er echt positief over zijn.. :(

Een prima cast ondanks wat onbekende mensen, sprookjes die door elkaar heen lopen wat natuurlijk klopt door gebeurtenissen. De omgevingen die wel redelijk mooi zijn zowel de kleding keuzes.

De muziek en het zingen hebben wel iets op momenten, maar het gaat best snel en vaak door elkaar heen.

En verder niet bepaald goed helaas…

Vergeet hoe sprookjes zijn en mocht je ze kennen van voor hoe ze een happy end hebben, zoiets kun je verwachten. En breng er geen kinderen heen slecht idee.

De 1e helft van de film was het nog enigszins te volgen waar het over ging en wat er moest gebeuren, erna ging het een hele andere kant op en geen idee waar het heen ging.

Als er al magie in zat hoe weinig ook gaat compleet verloren, en had passender gebruikt kunnen worden.

Dood, aanranding, overspel, leugens etc.. zit er op de raarste manier in, en moet om een bepaalde reden een boodschap overbrengen als dat de bedoeling is?

Bijv david and goliath is nog zinvol, maar hoe het de reuzin vergaat is ongeloofwaardig.

Tegen die tijd is de halve cast weg en wordt niet meer over gerept, en doodleuk het hele verhaal vertaald tegen n baby?

Ik wilde nota bene nog een keer zien aangezien het ik het begin nog best leuk vond, maar dat veranderde erg snel naar niet meer.

Eeuwige zonde dit het had veel potentie kunnen hebben en echt groots.

-homies

Een redelijke matige film om met een paar woorden te omschrijven, genant, platte humor, absurd, slecht acteerwerk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond heb ik zojuist Brick Mansions gekeken.

Brick Mansions is voornamelijk een leuke actiefilm, en Paul Walker is de hoofdrolspeler die de criminaliteit moet oplossen in Detroit.

Qua raten geef ik de film een 7,8. Want het was iets te eentonig qua actie en nadrukking.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Jupiler Ascending

Toen ik de trailer zag leek het me een hele toffe film, maar uiteindelijk vond ik hem tegenvallen.

Het begin is saai en word pas halverwege beter, gelukkig blijft dit wel tot het einde.

cijfer: 60/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Annabelle

Een vriend van me had The Conjuring gezien, en ik moest en zou de prequel Annabelle zien. Tja... simpelweg een mediocre horrorfilm. De film heeft wel z'n enge (en typische) momentjes, maar het geheel bleef niet hangen. Lijkt me toch een vereiste voor zo'n film, dus dat was een tegenvallertje. Desondanks heb ik me wel geamuseerd, zolang het duurde. Een zesje.

Link to comment
Delen op andere websites

Bios. Phoe phoe enorm veel nieuwe films.

-Night at the museum 3

Deze films blijven leuk zo ook dit laatste deel, waar het verplaatst naar een andere museum.

Aan de ene kant wat jammer omdat er niet alles is uitgehaald, zo ook niet in de stad waar zoveel beelden staan? Maar bepaalde dingen geven een andere kijk op dingen ook best leuk. En we komen meer te weten over het magische tablet.

Ook de heerlijk humor is niet te missen o.a met ‘’Rebel wilson & Hugh jackman’’ Mooi scenes en een goed verhaal al is de sfeer wat anders.

En het geeft ook wel een emotioneel gevoel omdat er acteurs heen zijn gegaan.

-Jupiter ascending 3d

Best een bijzondere film ook al zitten er wat dingen van andere films in gemixed, is het toch anders en mooi gevormd met allerlei elementen.

‘’Eddie redmayne’’ is behoorlijk goed, zodra hij in beeld is veranderd de sfeer. Sowieso zitten er een paar momenten in die krachtige uitwerkingen hebben, in omgeving, acteer of scene.

Prachtige special effects en omgevingen, het verhaal en sci fi universe is zo groot dat het kleine deel dat ze proberen uit te leggen nauwelijks genoeg is. En gaat wat snel om te verwerken etc.. Al zijn hier door de characters wel wat eentonig in houding, en maar enkele interessant en goed uitgewerkt.

-Inherent vice

Een wat matige film die eigenlijk te lang duurt. Het is een oudbollig detective film die zich ergens in de jaren 60/70 in de hippie cultuur afspeelt. De sfeer is in ieder geval erg goed en zo gefilmd dat het best een tijd geleden is dat zoiets getoond is. Het is alleen jammer want er had meer in kunnen zitten dan wat het is, want uiteindelijk is het de vraag waar het nou eigenlijk over ging? Terwijl er toch iets mysterieus in zit?

En als er al iets grappigs in zit vervliegt dat snel weer, net als dat het even leuk is bepaalde cameo’s te zien van acteurs die je al een tijd niet gezien hebt.

-Big hero six 3d – een aanrader

Een prachtige animatie film met te gekke muziek. Een fictieve gecombineerde stad met prachtige kleuren. Best apart maar toch vernieuwend en origineel het lijkt wat raar hoe het verloopt maar er zit zoveel emotie in. Zeker knap hoe je opeens anders aankijkt tegen een grote machine pop. En die personages in hun gecombineerde design zijn zo te gek ze pakken je in, het mist alleen wat aan personage verdieping in plaats van dat het alleen maar nerds zijn.

De humor is best subtiel zeker als je beseft wat ze erin verwerkt hebben.

Blijf vooral zitten tot na de credits, en ik hoop op een sequel.

-Wild card

Ik vond het wel een aangename film die het eens op een andere manier aanpakt.

Zou het mogelijk kunnen vergelijken met ‘’the equalizer’’ of andere film in een bepaalde manier maar het is toch anders. Het is langzaam maar in die momenten zit een bepaalde sfeer, verassende momenten en interessante scenes. Het is niet de actie wat de film maakt.

-Michiel de ruyter

Het is misschien niet de beste film, want er zijn wel wat prachtige NL films over vroeger de laatste tijd. Maar het is wel de grootste en duurste ooit gemaakt en dat is te zien.

Het is wat jammer dat ze geen jaar datums laten zien, zodat je weet hoe lang t duurt en je ziet ze ook nauwelijks ouder worden..

Behoorlijk rumoerige tijden waren het toen zeg en dat is wat je vooral ziet, en het gaat vooral om de politiek waar Ruyter tussen door komt? Best raar aangezien het toch om hem gaat en het avontuur en de dingen die hij gedaan zou hebben interessanter zouden zijn. Verder is het niet echt historie correct en wat ongeloofwaardig met dingen.

Op acteervlak is het best goed gekozen, bepaalde beelden en scenes zijn uitstekend met de krachtige muziek die je meevoert. Verder ziet de omgevingen en kostuums er goed uit.

Prachtige is wel de zeestrijd nooit zoiets gezien behalve in de film over Elizabeth. Al is het wel herhaaldelijk, werd er niet gevochten toen? Dat had er best wat meer in gemogen.

En vind het toch wel wat hebben de gebouwen die je ziet en niet alleen hier hoor, normaal woon je of kom je er langs en het doet je niet veel of je kent het niet. Maar nu kom je toch toch wat geschiedenis erover te weten, bijv De Dam is veel meer dan een groot plein.

-The theory of everything

Het verhaal over het leven van Stephen hawking, het gaat over z’n verleden, hoe de ziekte z’n leven veranderd en meer prive dingen. Niet echt veel over de ontdekkingen & ontwikkelingen die hij heeft gedaan en dat is wel een beetje jammer.

Hier en daar zit er wel een lach in verstopt in al de emoties die je krijgt te verwerken.

Hoewel de film wat lang duurt houden de 2 acteurs goed je gedachten vast, heel knap hoe ‘’Eddie redmayne’’ Hawking vertoont dat wordt een zeer goeie acteur. Net als ‘’Felicity jones’’ die z’n vrouw speelt. Het brengt zeker een bepaalde diepte en liefde naar voren de film heeft een hart. Alleen is het wat jammer dat ze niet ouder worden?

-(Beertje) Paddington – een aanrader

Ach wat een heerlijke film met jeugdsentimiteit en nostalgie ook al is het lang geleden.

Gezellig voor de familie, er zit misschien een sprankje gevaar in maar niks ergs.

Heerlijk de humor die erin zit, beertje paddington is aandoenlijk het is tijdloos. En er zit wel wat magisch in de sfeer die er in zit.

Vind alleen de moderne look van de stad niet zo kloppen in het verhaal, ik zou eerder denken aan voor het nieuwe millennium dan past het oude treinstation er ook meer bij.

En kijk uit naar een sequel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren naar Jupiter Ascending geweest. Een film van de makers van de Matrix en Cloud Atlas (The Wachowskis), dus dat beloofd van tevoren al veel goeds. Helaas qua verhaal een heel matige film, ik werd er in ieder geval geen moment door gepakt. De zachte fluisterstem van Eddie Redmayne (hij speelt de slechterik Balem) komt naar mijn mening totaal niet uit de verf en is eigenlijk alleen maar irritant. De actie en de special effects maken dan nog iets goed, maar die factor is tegenwoordig al zo mainstream geworden dat je daar een film niet meer mee kan redden.

6/10 (krapjes)

Link to comment
Delen op andere websites

Kingsman: The Secret Service

Ik was gelijk geïnteresseerd toen deze film werd aangekondigd d.m.v. een trailer.

Deze film is tot stand gekomen door regisseur Matthew Vaughn en striptekenaar Mark Millar die ook samen hebben gewerkt aan het succesvolle Kick-Ass.

De film begon met een leuk detail in de intro waarbij een fort werd aangevallen en de brokstukken op de grond vallen om vervolgens in letters te veranderen om zo de hoofdrolspelers, producers enz. voor te stellen.

Verder kan je echt zien dat deze film is bedacht door de makers van Kick-Ass, want er wordt overdreven gevochten en ook hier vliegen de afgehakte ledematen lekker in het rond.

Het grappigste stuk hebben ze overigens tot het laatste bewaard met het volkslied van Amerika (The Star-Spangled Banner) op de achtergrond.

De gadgets die ze gebruiken lijken net uit een James Bond film te komen maar zijn toch net wat leuker en grappiger om naar te kijken.

Neem bijvoorbeeld een kogelvrije paraplu die ook gelijk kan dienen als stun-gun.

Ik heb genoten van deze film en raad hem echt aan, vooral als je genoeg serieuze actiefilms zoals The Equalizer en John Wick gezien hebt en iets anders wilt.

Vond je Kick-Ass overigens geweldig dan moet je al helemaal niet gaan twijfelen.

Cijfer: 85/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...