Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.

Kingsman: the secret service. – een aanrader.

The film is een soort combinatie van de vroegere James bond 007 en Kill bill net als de sfeer.

Wat betreft het ‘’moordende’’ geweld ziet het er prima uit, maar hoe ze het hebben verwerkt is wat raar bijna geen bloed te zien? En als het al tot ‘’ontploffing’’ kwam was het een en al vuurwerk….

Op zich origineel weliswaar wat herkenbaar maar verder, sterk, verrassend, komisch, prima cast en muziek. Erg cool de gadgets, wapens en de stunts.

50 shades of grey

Interessant….. goeie sfeer & muziek.

Denk dat het niet in de buurt van het boek komt, zo heftig was het niet leek me? Bovendien op dit niveau heb ik wel enkele films gezien.

Spongebob 3d

Net zo knettergek en vol met humor als de tekenfilm zelf.

jack bestelt een broertje

Een beetje een maffe grappige film, en bepaalde bijfiguren waren nogal overbodig want ze deden bijna niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Into The Wild - 9/10

Het lijkt me ergens stiekem wel wat om in de voetsporen te treden van Cristopher Supertramp: met minimale uitrusting of middelen al lopend of liftend door de Verenigde Staten trekken. Een afgezonderd bestaan in Alaska hoeft van mij dan niet zo zeer, maar het was wel fantastisch om te zien hoe Alexander op die manier z'n leven omgooide en welke motieven hij daarvoor had. Om dan maar niet te spreken over de levenswijsheden die hij gaandeweg z'n nieuwe bestaan opdeed. De muziek van Eddie Vedder past daar nagenoeg perfect bij.

Oh ja, het feit dat het verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal maakt het geheel alleen maar boeiender; het tonen van de foto van de 'echte' Alexander bezorgde me een redelijke lading kippenvel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kill the Messenger

Sterke film, lekker spannend met goed acteerwerk 8/10

Gebaseerd op een waargebeurd verhaal, gaat over een journalist van een kleine lokale krant die de rol van de CIA in het bewapenen van rebellen in Nicaragua en het invoeren van drugs in de USA aan het licht brengt. Eerst wordt hij een held, daarna verguist.

Gone Girl

Vage film. Apart verhaal, goed acteerwerk. Ik heb de film vooral uitgekeken uit nieuwsgierigheid naar het einde, niet omdat ik er nou zo warm van werd 6/10

Een man komt op zijn vijfde trouwdag thuis, om te ontdekken dat zijn vrouw verdwenen is. Vanwege de vage omstandigheden wordt hij uiteindelijk verdachte van moord, maar later blijkt dat zij nog leeft en alles in scene heeft gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Kingsman: The Secret Service. Deze film is tot stand gekomen door regisseur Matthew Vaughn en striptekenaar Mark Millar die ook samen hebben gewerkt aan het succesvolle Kick-Ass

Verder kan je echt zien dat deze film is bedacht door de makers van Kick-Ass, want er wordt overdreven gevochten en ook hier vliegen de afgehakte ledematen lekker in het rond.

Vond je Kick-Ass overigens geweldig dan moet je al helemaal niet gaan twijfelen. Cijfer: 85/100

Hij leek mij wel grappig na wat ik ervan gelezen/gezien heb.

Echter denk ik dat ik deze maar over ga slaan als ik dit zo lees :7 .

Ik heb laatst Kick-ass 2 gekeken (deze wilde ik eigenlijk ook overslaan), maar een vriend zei dat hij veel beter was als 1.

Ik heb hem dus bekeken, maar ik vond hem net zo slecht zo niet slechter als 1. Wat een waardeloze prut. Het hele verhaal gaat nergens over, en ik denk dat ik maximaal 3x ergens 2sec. een glimlach op mn gezicht heb gekregen.

Kick-ass 2 (4.0/10)

Fury (9.0/10)

Van deze film heb ik echt genoten, ik keek hier al erg naar uit, en hij is me niet tegengevallen.

The hungergames : Mockingjay part1. (7.0/10)

Aangezien ik deel 1 en 2 gezien had, wilde ik deze natuurlijk ook ff bekijken.

Niet direct een over-de-top-geweldig-popcorn-verslindende-film, maar wel leuk om even rustig op de bank te bekijken.

leuke aansluiting op het vorige deel, ook wat slappe stukjes ertussen, maar niet slecht te noemen.

Denk wel dat het noodzakelijk is de eerdere films eerst te kijken, omdat je anders het verhaal een beetje kwijt bent.

Elysium (8.0/10)

Geen voorstelling bij gemaakt, kwam hem toevallig tegen. Vraag me af waarom ik hem eerder gemist heb aangezien hij al van 2013 is, en ik hem intussen eigenlijk nooit heb opgemerkt.

Leuke film, grappig verhaal, zit wat actie in :) positief verrast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Net terug van Night at the Museum 3. Toppertje! Ik verwachtte er weinig van aangezien het tweede deel niet zo veel aan was, maar deze was dan weer wel heel leuk. Niet de beste film die ik ooit gezien heb, maar overall wel een goeie!

Link to comment
Delen op andere websites

The Hobbit: Battle of the five armies

Leuk filmpje, had eigenlijk het deel ervoor weer even moeten kijken, aangezien dit al weer een poosje geleden was, dus ik zat er niet heel lekker in in het begin.

Na een poosje en een paar oja das waar momentjes was alles duidelijker :)

Heerlijk avondje gehad, met een goede film :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inglourious Basterds

Een film waarvan ik niet echt weet wat ik er van moet vinden. Het verhaal zit op zich goed in elkaar en is ook wel redelijk spannend. Hoe het dan uiteindelijk eindigt in de bioscoop is dan helaas weer volledig ongeloofwaardig, ook omdat je weet dat het in het echt nooit zo is gebeurd. Maar als de film is afgelopen denk je weer "Ach ja, Tarantino." Verder was het ook wel een redelijk lange film, en gezien het tijdstip waarop ik 'm keek, was dat nogal een opgave. Uiteindelijk een 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Seventh son 3d

Het is een mooie film een beetje dromerig met een soort oude middeleeuws wereld karakter.

Mooie landschappen en de visuele magische effecten zijn vloeiend en boeiend.

‘’Julianne moore’’ heeft een prima rol te pakken is ook in haar element, en anders was de rol uitstekend voor Eva Green’’ geweest.

Maar toch laat de het te veel steken vallen: Als er iets dood moet gaat het veel te gemakkelijk of te snel, uitstekende vloeiende transformatie vijanden die samen alles aan moeten kunnen? En dat met alleen een oude vent en een groentje die op het eind pas echt z’n kracht vind in een korte tijdspanne.

De chemie tussen de acteurs Gregory, Malakin, Tom en Alice is prima, maar kwa liefde is het nog wat oppervlakkig, alleen de eerste 2 zijn daarin wat meer op ingespeeld.

Er kon meer met de film gedaan worden want er is toch iets wat nog niet helemaal klopt.

Focus

In principe is dit een prima en goeie film met een goeie cast.

Maar het staat niet op zich zelf er zit een ton van een mix van verschillende films in.

Het is zelfs wat storend op momenten, o.a er zit 3 jaar tussen en ze doen alsof het decennia geleden is en zoveel veranderd is…

Geen moment is eigenlijk waar dus daar kan je niks uithalen, en de vrouw (margot robbie) die niet weet hoe ze sexy kan zijn please…

Chappie

Een wat eigenaardige film hoewel niet gebruikelijk en voelt bekend aan kwa verhaal.

Heb wel het gevoel dat ze zoveel meer konden doen want het principe is het een goeie film, want het gedoe met gangsters vind ik niet echt passen en ook de accenten die gebruikt worden. De bekendste acteurs hebben te weinig tijd om echt iets te kunnen ontwikkeling in wat ze doen.

Maar wat er in zit kwa humor, thema’s, actie, drama is het prima gedaan.

American sniper

Niet echt iets nieuws en voornamelijk veel van hetzelfde, sniper kills en zoeken naar bad guys in een ander land. Maar een held noemen? Het is een redneck cowboy die graag schiet en wat ie ook mee maakt echt sympathiek vind ik m niet.

Redelijk goed gemaakt en ‘’Bradley cooper’’ heeft z’n rol sterk gedaan.

Selma

Ik was best benieuwd ernaar en het komt eigenlijk een beetje in de buurt van de films o.a ‘’The Butler en Nelson mandela.’’ Maar toch net wat minder want het gaat voornamelijk over de mars loop die gedaan wordt in Selma, en dat is zowat het enige. Hierdoor voelt de film te langzaam en te lang. Leuk rolletje overigens voor Oprah!

Terwijl het acteren, de preken, sets, kostuums en dergelijk best goed uit zien., de muziek was goed wel helaas op het einde.

En de preek bij de oscars klopt ook niet echt als je slaven en gevangen gaat vergelijken.

Wild

Normaal is het niet mijn soort film, maar deze was wel erg mooi om te zien en de tijd was zo voorbij. Prachtige natuur omgevingen en mooie citaten, het komt dicht in de buurt van een spirituele reis maar is het niet, vooral over body & mind.

Het heeft wat flashbacks over haar verleden, moeder, drugs, slechte beslissingen etc.. ene past er beter in dan de andere. En of Reese witherspoon nou de beste keuze was is te betwijfelen.

Maar ik ben op zich wel benieuwd naar het boek…

Still alice

Een prima film met goeie acteurs en een meeslepend verhaal. Beetje een tragend tempo maar is te doen. Enige minpuntje is dat de bijfiguren van de familie wel wat meer erin hadden gemogen, zeker voor personage ontwikkeling. Julianna moore is best goed en draagt de film vooral, wat dan vooral opvalt is schoonheid ‘’familie’’ vs aftakeling ‘’alice’’

Het einde is mooi en de muziek..

The boy next door

Het kwam wat bekend voor en dat kan ook wel op verschillende manieren.

Ieder geval een spannende sensuele film, hoewel wat voorspelbaar met een beetje chaos.

‘’Jennifer & Ryan’’ waren eigenlijk de enige die behoorlijk goed waren, de andere acteurs hadden wat meer ruimte kunnen krijgen.

Stalker boy meets housewive hebben xxx en gaat volledig door t lint.

Link to comment
Delen op andere websites

Inglourious Basterds

Een film waarvan ik niet echt weet wat ik er van moet vinden. Het verhaal zit op zich goed in elkaar en is ook wel redelijk spannend. Hoe het dan uiteindelijk eindigt in de bioscoop is dan helaas weer volledig ongeloofwaardig, ook omdat je weet dat het in het echt nooit zo is gebeurd. Maar als de film is afgelopen denk je weer "Ach ja, Tarantino." Verder was het ook wel een redelijk lange film, en gezien het tijdstip waarop ik 'm keek, was dat nogal een opgave. Uiteindelijk een 6/10

spoiler alert.

Ik heb hem eerder gezien maar ik vond hem wel leuk. Ik moet ook wel zeggen dat de bioscoop inderdaad dat ongeloofwaardige gevoel had. Ik kan me niet bedenken dat een groep mensen een bioscoop in brand steken en dat die vrouw werd doodgeschoten door die man in de magazijn. Ik heb wel een paar keer mijn ogen dicht gedaan wanneer ze de swastika op mensen hun voorhoofd gingen tekenen met mensen, maar hopelijk is dat een logische reactie. Ik moet ook zeggen dat ik wel teleurgesteld was van de dood van Bridget von Hammersmark.. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Cinderella

Voordat deze film begon kreeg je eerst de korte animatiefilm Frozen Fever te zien, dus dat was wel een leuk extraatje en ook slim gedaan aangezien Frozen 2 inmiddels is aangekondigd door Disney.

Maar om verder te gaan op mijn mening;

Disney heeft heel goed gekeken naar de animatie versie van Cinderella om zo dit sprookje opnieuw tot leven te wekken.

Ook het feit dat ze eerder de live-action remake van Doornroosje (Maleficent) hebben gemaakt heeft erbij geholpen.

Het enige kritieke punt wat ik had is dat Pathé met deze film zich meer op de meiden heeft gericht d.m.v. een speciale première. (girls-only) waardoor mannen misschien denken dat deze film niet geschikt is voor hun en dat vind ik jammer.

Cijfer: 80/100

Btw, er draaien overigens 2 versies

Namelijk de Originele en de Nederlandse, maar naar die laatste moet je sowieso nooit gaan mits je kleine broertje/zusje/neefje/nichtje ook mee wilt want Nasynchronisatie wil je echt niet horen. :kots:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bios.

Cinderella

Een prachtige film met de juiste ingredienten, goeie acteurs zijn er voor uitgekozen want je kon de sfeer en de chemie tussen iedereen wel merken. En zo lief die dieren.

Mooie speciale effects samen in combinatie met wat humor erg leuk gedaan. Net als de cgi voor de ruimtelijk landschap is prachtig.

Zelden ook zo zulke goed spelende stiefma en stiefdochters gezien als deze.

Had alleen wel willen zien wanneer ze t schoentje past voor de prins terug veranderd in de prachtige vrouw die ze op t bal was, maar dat is het enige waar ik over viel.

Afgezien op een paar dingen is het vergelijkbaar met de film ‘’ever after’’

Divergent, insurgent 3d

Nou de 3d was nergens voor nodig, en zoals ik bij de 1e film al had gedacht was alles dus een experiment. Het is nu wel wat beter meer spanning en drama en het acteren is beter.

Special effects zien er gaaf uit maar kon meer mee gedaan worden.

Maar toch vergelijkbare films van de laatste tijd zijn beter dan wat zie hier van maken.

The best second exotic marigold hotel

Ik vond de 1e beter maar dit is ook een mooie film, verschillende scenes zijn goed in elkaar gezet of heel mooi. Het is wat aparter en verspreider maar zo zie je wel meer van de charme van deze oude acteurs. Erg leuk gekozen de plaats in India zo reis je een beetje mee.

Fast and furious 7

Deel 6 blijft toch de beste en is hard te overtreffen, maar dit is voor ieder anders.

Er zit wel racen in maar t is anders, het is meer actie en gave stunts en op dat front zit er toch heel wat verrassends en spectaculaire dingen in. Tot de hoogte dat het wat onwerkelijk is maar toch werkt. Je zag het ook meer een andere kant op naar een ander niveau en wereld, maar hier wordt het terug gebracht naar ‘’the roots’’

Hoewel ik de muziek er niet echt bij vind passen, hebben bepaalde scenes, omgevingen en dergelijke n soort charme. Mooi gemaakt ook de eerbetoon aan Paul walker.

Diesel & Rodriguez doen het goed mooie chemie, en de laatste betreft laat wat meer emotie zien dan je normaal ziet.

Home 3d

Een unieke originele animatie film al kan t verhaal wat bekend zijn, erg mooi gedaan vol met emotie en humor. Verassende momenten en mooie muziek.

Afgezien van wat vraagtekens op dingen die niet helder worden, is t geweldig om te zien hoe verschillende iedereen is maar toch hetzelfde wil.

Veel te ontdekken en zeker waard om te zien.

The gunman

It’s a ‘’done that’’ type of movie en niet erg bijster bijzonder, voor de dames die Sean penn leuk vinden zit je wel goed, je ziet zo wel z’n ontblote gespierde borst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...