Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.
 

-The pod generation

Ik had mijn bedenkingen wilde niet gaan toch gedaan en erg jammer me tijd verspild eraan heb. Prima acteurs daar niet van, maar het is een saaie film en alleen gericht op het ei niks anders, nee dan was de nederlandse film (r)evolutie van paar jaar terug beter gedaan hoewel die ook niet echt veel voorstelde. /

 

-Argylle

Beetje gecombineerde mix van films met apart gekozen cast, het ziet er wel aardig uit met prima muziek. Maar het wordt echt wat naar het einde toe er worden een paar dingen gedaan dat je te weinig of niet in veel in films ziet, erg verassend en heel mooi om te zien. k

 

-Verliefd op bali

Mooi om de scenes en omgeving te zien van bali, prima cast op zich ook wel. Gaat om verbinding en los laten best een aardige film. terzijde van een beetje de brui aan dat onnozele domme online streamen voor volgers voor fake relaties. t

 

-Madam web

Een aardige film maar niet heel bijzonder hoewel het een origin story is, mobius was beter indien opzicht. Het is een soort spider-man achtige film met vooral vrouwelijke rollen. t

 

-Wicked little letters

Wat nu gezien wordt als normaal was destijds een heel schandaal, ook zie je hoe de politie destijds heel anders werkte. Prima film op zich en goeie acteurs maar verder niet zo bijzonder. t

 

-Dream scenario

Een redelijk film beetje allerdaags toch is het best interessant kwa dromen zelfs als het niet echt helder wordt. Nicolage cage kruipt goed in zijn rol acteer and kwa uiterlijk. t

 

-The great escaper

Enigzins komisch desondanks gevoelig sfeer en een degelijke film. t

 

-Land of bad

redelijke film prima actie en gevaar, maar film uit een dozijn. t

 

-Arthur the king

Stelt weinig voor een sport marathon in de wildernis waar weinig aan te zien valt best saai, de hond aspect is daar voor de emoties maar doet weinig aan de film echt op te trekken. Het is waargebeurd dat wel. /

 

-De terugreis

Leuk voor oude mensen om te zien, je kijkt naar oude mensen die n ritje maken naar spanje dat is alles. Beetje old timer muziek en je ziet wat plaatjes en gebouwen onderweg. /

 

-Baghead

Aardige film niet echt eng maar drama genoeg zeker mooi gemaakt, goed gebruik van donker en licht zodat je alles kan zien. K

 

-She came to me

Een beetje vreemde mengelmoes, maar best een simpele gewone allerdaagse film niet heel bijzonder, maar als je het kan uit zitten toch na de helft wordt het nog wel iets. Prima cast. t

 

-Monkey man

Redelijke film maar het is vooral geweld na geweld, op de achtergrond politiek and religie zit geen echt verhaal in. Dan doet john wick het toch beter. /

 

-Civil war

Toch geprobeerd was benieuwd maar het stelt eigenlijk niks voor. Meer een rond trip door het land met af en toe iets om dat te onderbreken. Je ziet niks of leert niks over het ontstaan en het waarom. Mooi gefilmd enkele prima scenes maar dat is alles. /

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Bios.

 

-The beekeeper

Prima film goeie actie, ondanks paar vreemde dingen die niet helemaal kloppen. Leukst was de schotse huurling. k 

 

-Mean girls

Een musical op het origineel met pakkende muziek, prima cast en veel humor de sets zien er goed uit. Ik vind het alleen allemaal te veel wat ze wilde doen komt beetje chaotisch over maar dat kan ook de bedoeling zijn? k

 

-Anyone but you

Ik wilde eigenlijk er niet heen maar toch gedaan, een erg verassende film die je niet veel tegen komt. Meer humor en raarheid dan romantiek, en even wennen met de dingen die gezegd worden best apart. k

 

-The color purple

Vergeleken met de 1985 versie vond ik m minder die had ook veel betere acteurs, maar toch aardig gedaan mooi scenes en goeie muziek. t

 

-The piper

Een donkere film over de rattenvanger van hamelen ieder geval over de muziek, het blijft teveel hangen op hetzelfde en veel donkere scenes dat het lastig te zien is wat er gebeurt. Hierdoor wordt het niet eng, en hoewel naar het einde toe het op zich goed eruit ziet. t

 

-Poor things

Een aparte interessante film beetje frankenstein sfeer, een nieuw kant van ’emma stone’ zien we ook. Goeie film maar nogal uitgerekt dat het te lang aanvoelt want het blijft op dezelfde toon hangen lange tijd. Maar het is een prima cast en verhaal, enige humor dat erin ziet moet je waarderen. k

 

-Demon Slayer 3 - To the Hashira Training

Ook hier blikken ze terug naar de vorige delen naar wat er al is gebeurd, start het ook gewoon ergens waar de serie (die ik niet heb gezien) zich bevind op dat moment.

Het is spannend met de nodige humor erdoor heen, en groei process vooral voor nezuko. k

 

-Dune part 2

Heb het gevoel dat ze deze film in 2 delen hadden kunnen maken zonder nog een deel hierna, waar het origineel in 1 film hadden gedaan. Maar mogelijk komt dan niet alles aan bod wat ze eerder hadden weg gelaten destijds. Prima film dit vervolg en goeie acteurs met een aantal interessante gebeurtenissen, maar 2 lange films uitkijkend over een desert zand gebeuren strekt het om je aandacht er bij te houden. k

 

-The holdovers

Best wel leuke film met prima acteurs en ze hebben het gevoel vastgelegd van hoe films destijds gemaakt werden, dus je waant je terug in de tijd jaren 70 enzo ipv naar een modern beeld te kijken. Het is emotievol met prima muziek dat in dit verhaal verwerft is. Het kijkt lekker weg met mooie beelden. Een glimp naar een klein groepje mensen op campus ieder met hun eigen problemen. k

 

-No way up

Goeie spannende film en de set is super, het hele drama is goed te voelen. k

 

-Kung fu panda 4 3d
weer een hele leuke film beetje apart hoe het loopt dat er een switch moet komen, maar geweldige schurk en mix van toestanden en humor. Hoewel mis de andere 4 vechters. k

 

-King kong 1933
Eindelijk deze 1e film gezien heruit gebracht in de bios. We weten het verhaal en hoe het over gedaan is in latere films. Zelfs al is het verouderd ik vind dat de film nog best goed staande houdt in tijd van nu. Ik heb me vermaakt en net als de rest in de zaal soms wel moeten lachen aangezien het nu meer grappig dan spannend is. k

 

-Imaginary

Erg goeie film niet zeer eng maar wel lekker griezelen en spannend, en het is ook wel unique als er zijn niet veel van dit soort film ze hebben het creatief aangepakt. Beetje elementen van pinhead en labyrinth gehaald of deed me daar aan terug denken. k

 

-Miller’s girl

Zeker een aanrader hele goeie film met een goeie sfeer en prima muziek. Eerder zoiets gezien en een remake misschien geen idee? Goeie locatie en sets ongebruikelijk duo maar het werkt. Dus stoor me niet zo aan de abrupt open einde als dat het was, niet leuk maar de film was te goed. k

 

-Godzilla x kong: the new empire imax 3d

Goed vervolg en erg leuke film we zien meer monsters, mooie sets en prima spanning met goeie actie en destructie. En enige humor zat er ook wel in. k

 

-Ghostbusters: frozen empire

Hele goeie en leuke film, de originele cast doet het hier veel beter dan in de vorige film hierdoor komt de humor ook wat meer naar voren. Het emotie randje is goed gedaan. k

 

-The first omen

Dit is een prequel op de originele omen film. Niet heel eng maar wel goed spannend vooral omdat ze de creepy muziek erin houden gedurend de film. Goeie film en zeker interessant met enkele nieuw dingen. Prima acteurs en goeie sets, en de jaren 70 goed weergegeven. k

 

-Abigail

Anders dan de rare tijdverstrijking in de film, is deze vampier film heel goed goeie combi van spanning en humor. k

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...